29 MART SEÇİMLER YAPILACAK


Mart 2009’daki yerel seçimlerin yaklaşmasıyla birlikte siyasi partiler hazırlıklarını yapmaya başladı. Belediye Başkan adaylığı için adaylıklarını açıklayanların yanı sıra, siyasi partiler de adaylarını açıklamaya başladı. 29 Mart 2009 tarihinde yapılacak olan “Mahalli İdareler Seçimlerinde” aday olmak isteyenlerin kamu kurumlarında çalışanların görevden ayrılma tarihlerine ilişkin Yüksek Seçim Kurulu ise “2008/276” sayılı kararını açıkladı.

29 MART SEÇİMLER YAPILACAK” üzerine 2 yorum

  1. bence ak parti iyi gidiyor istanbulun turkiyenin eski halini gorun birde yeni halini bence arastirmadan karar vermeyin. gecmisteki iktidarlar hep yediler ama bunlar hakkini verdi. su anda turkiye uzerinde buyuk oyunlar oynaniyor.ben ulkucu olarak oyumu ak partiye verip vatan hainlerine meydan verilmesini istemiyorum hain olmayalim.artik mhp de eski mhp degil kahretsinki bahceli o duygularimizida bitirdi ocaklarimizi mahvetti o yuzden allah insallah chp degil ak parti kazansin ahh ahh rahmetli basbugum bak ne haldeyiz ocaklarimiz kurudu. kriz dunyanin her yerinde var bunlarin iside krizi bahane etmek eger baska bir parti olsaydi yemin ederim turkiye batmisti coktaaan bitmistik yinede tabiki zor durumdayiz turkiye olarak gelinde almanyayi gorun turkiyeden beter iyi biliyorum cunku yasiyorum. ulkemizi seviyorsak milliyetciysek akp diyorum ben allah razi olsun ulkucu kardeslerimizden.lutfen iyi arastirin. sadece bir taraftan bakmayin,

Bir Cevap Yazın

