Ankara Büyükşehir Belediyesi


Ankara Büyükşehir Belediyesi, mücavir alanda yaşayan muhtaç ve dar gelirlilere 1994′ten bugüne kadar 671 bin ton kömür, 127 milyon 883 bin 652 adet ekmek yardımında bulundu.

AA muhabirinin edindiği bilgiye göre, 1994′te yapılan seçimlerde Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığına seçilen Melih Gökçek, Sosyal İşler Daire Başkanlığına bağlı olarak Ankara Büyükşehir Belediyesi mücavir alanındaki ihtiyaç sahiplerine, ”ekmek ve sıcak yemek” dağıtılmasını sağlayarak yardımların temelini attı.

Reklamlar

Ankara Büyükşehir Belediyesi” üzerine 8 yorum

  1. meih gökçek haklıdır başkan olacaktır.aksini iddia ednler düelloda k.yalçının gelen sorulardan nasıl kaçtığını GÖRMEMİŞLER galiba

  2. RECEP KARDEŞİME KATILIYORUM.ULAN DAHA GENEL SEÇİMLERDE(SON YAPILAN) CHP OY TOPLAMAK İÇİN SOKAK ARALARINDA GEÇERKEN BİR YANDAN DA HAYAT KADINLARIYLA FUHUŞ YAPARAK YAKALANAN SİZ DEĞİLMİYDİNİZ.ŞİMDİ HANGİİ YÜZLE HALKTAN GELECEK VAAT EDİP OY İSTİYORSUNUZ……………………………….

  3. hey delikanlı nerden biliyorsun fuhuş diyorsun sayın iii.melih gökçek bize 300 dolara satmadım ı sayaç ları ya da getirdiği suyu ev musluğundan içen var mı e canım bu sefer murat karayalçın gelecek eze eze

  4. melıh gökcen kanımızı emdı su .ve .saat abonelıne 730 tl para odedım akp ve.gökcende allah korkusu yokmu bırdonem daha kazanır larsa vay halımıze

  5. yazida delikanli sen ne bos konusuyosun ya…sen kimsin insanlara iftira atiyosun fuhus mus…onu sen gibilerin alanidir hatirlatayim…adam ol dogru konus…

  6. ha bu arada delikanli olmayan delikanli ceza kanununu ac oku ne kadar anlayabilirsen artik iftira sucunun mueyyidesine…senin anlayacagin bicimde sana takacaklari cezalara…

  7. Değerli Ankara Halkına duyurulur;
    Büyükşehir Seçim anketlerinde Ekim 2008 ayında %11 lerde başlayan MHP adayı ile %40 larda başlayan AKP adayını ve Ocak 2009 ayında % 21 lere yükselen MHP adayı ile % 35 lere gerileyen AKP adayını karşılaştırınca gelinen noktanın sağ seçmenin MHP ye kaydığı şeklinde olduğu dur. Bu arada sonarın sol diyemeyeceğimiz laik kesimin bır kesimin oyunun mhp ye gitigini düşünerek onları CHP lehıne manüple ettiğini de düşünürsek MHP nın oyları kesinlikle gösterilenden Üzeri olduğunu da çıkarabılırız. Açıklanan son ankette ise MHP Adayı Mansur YAVAŞ % 27.7 ye yükselirken, AKP Adayı Melih GÖKÇEK % 33.3 e gerilemiştir. CHP adayı ise % 28.7 da sabitlenmiş kalmıştır.

    Şimdi can alıcı nokta şu , Bu seçim Mansur yavaşla Melih arasında geçiyorsa ve sag seçmen Mansur YAVAŞ’a yöneliyorsa ne yapmalı ?

    Burada iki seçenek var ki
    Birinci seçenek Akp cıgırtkanları zaten anti demokrat bır tavırla bu propagandayı yapmaktadır , yani oyları bolmeyın kötüde olsa Melih Gökçek’i seçın ; diger bır deyişle ölümü gösterip sıtmaya razı etme taktiği ki gayet anti demokratik ve sag duyunun sesine ipotek koyan bir cıgırtkanlık tır bu .

    İkinci seçenek ki bu 15 yıldır kendini ehveni şer olarak yutturan aslında hiçte hak etmediği bir makamda bulunan , bey efendilikten uzak çamur siyaseti tasviye etmek , diğer bir deyişle bu kişilere demokrasi dersi vermek adına dürüstlüğü ve bey efendiligiyle ön plana cıkmış bir kişiyi yani Mansur YAVAŞ’ı göreve laik kılmak. İşte bu tavır tamda demokrasinin anlamını kazandığı bir tavırdır.

    Bu çağrımız; sağ oylar bölünmesin safsatalarına kanarak,kötünün iyisi olduğunu bile bile Melih’e mahküm kalanlara.
    Kötünün iyisine razı olmayın , iyinin iyisi olduğunu ispatlamış ve sağ duyunun sesi olmaya başlayan ve bunu anketlerdeki çıkışıyla da pekiştiren Mansur YAVAŞ’a oy verin.
    LAKİN BİZLERİN YAPMASI GEREKEN ŞEY HAYIRLISINI ALLAHDAN DİLEYİP DOGRUYU YAPMAK VE ALLAHA TEVEKÜL ETMEKTİR , AKSINE OYLAR BOLUNEÇEK KORKUSUYLA ÖLÜMÜ GÖSTERİP , SITMAYA RAZI OLMAK HAYIRLI VE DOGRU BİR İŞ DEGİLDİRKİ , ALLAHDA KULARINA BUNU EMREDER , YANİ DOGRU DAN YANA OLMAYI , MÜKAFATINI VE EN DOGRUSUNU DA ALLAH TAKTİR EDECEKTİR , İNANMAK YETER

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s