Ak Parti Gölbaşı Belediye Başkan Aday Adayı


muratbeybalta-golbasiMilli Eğitim Bakanlığı Turizm ve Eğitim Genel Müdürlüğü görevinden istifa ederek AK Parti Gölbaşı Belediye Başkanlığı aday adayı olan Murat Bey Balta, Ankara’nın çevre ilçelerindeki işsizliği önleyecek çok önemli projelerinin hazır olduğunu bildirdi.

Ak Parti Gölbaşı Belediye Başkan Aday Adayı” için 6 yorum

  1. öncelikle bütün adaylara başarılar dilerim…oğuz yücel kim bu adam gölbaşının neresini biliyo…önder akdoğan yenimahalle belediye meclis üyesiymiş…yenimahhaleye git..gölbaşının neresini hangi sokağını biliyosunuz siz..haşlak Allah razı olsun gölbaşına çok hizmet yaptı..chp sana bi tavsiyem av . özgür sağlam aday olsun …hamit mermer kim aday olacakmış gölbaşının hangi çocuğu tanıyo onu..o kadar gölbaşını seviyodu meclis üyeliğinden niye istifa edip istanbula gitti….özgür sağlam gölbaşında top oynamış…gölbaşı çocuğudur…adaylar ben bir üniversite öğrencisi olarak bu adalardan hangileri gölbaşında doğmuş gölbaşında büyümüştürrr…gidin işinize bakın gölbaşı size göre değildir

  2. vallaha gardaşım her dediginde haklısın ama ben şöyle bir düşünüyorumda yine bizim için en iyisinin yine bizim hemşerimiz tarafından olacagı kanaitindeyim ben sayın haşlak hakkında kötü bişiy demem ama ben o makamda oturan birinin gölbaşılı olmasını isterim başkan haşlaktan da bi temennim olur sayın başkanım bayburt gölbaşından daha fazla ilgiye fazla alakaya daha fazla yatırıma ihtiyacı olan bi güzide bir memleketimiz neden ordan aday omuyorsunuz derim

  3. biz bizden biri lazım haşlak bey iyi bir insan ama belediyenin yeni beyinlere yeni yarışcılara ihtiyacı var. Haşlak bey bu seçimde kazansa ne yanı diğer seçimde de mi yine onu seçeceğiz .HAYIR o zaman şimdi den yeni yarışcılara bayrağı teslim etmeliyiz. O kişi bence çalışmaları ile kendini kanıtlayan Murat Bey BALTA dır.

  4. sayın miliegitim başkanımız sizi ilk önce tebrik ederim ellerinizden öperim köyümüzün adamı oldugunuz icin guru duyuyoruz

  5. Bu yazıyı yazdığım zaman Haşlak seçilmişti.Gölbaşılılar olarak tekrar haşlağa verirsek haşlamaya devam edecektir.Gölbaşının hertarafı taş oldu taş gibisin yani gölbaşı.Öbür adaylara gelince Gölbaşına Gölbaşılı olan dürüst, hırsız olmayan birisi gerek.Gölbaşının çocukları Av.Özgür sağlam veya Yakup Odabaşı geçmişi temiz insanlar yani şaibesiz.Herkeze selam seçime devam

  6. Bu yazıyı yazdığım zaman Haşlak seçilmişti.Gölbaşılılar olarak tekrar haşlağa verirsek haşlamaya devam edecegiz yani.Gölbaşının hertarafı taş oldu taş gibisin yani gölbaşı.Öbür adaylara gelince Gölbaşına Gölbaşılı olan dürüst, hırsız olmayan birisi gerek.Gölbaşının çocukları Av.Özgür sağlam veya Yakup Odabaşı geçmişi temiz insanlar yani şaibesiz.Herkeze selam seçime devam

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.