Ak Parti Ankara Belediye Başkan Adayı Kim?


Başbakan Erdoğan, önümüzdeki hafta Ankara milletvekilleriyle özel bir toplantı yapacak. Bu toplantı öncesinde Ak Parti, Ankara için özel bir anket çalışması yaptırıyor. Erdoğan’ın Ankara milletvekillerinin nabzını da tutmasından sonra adayın netleşeceği ve ya Gökçek’le devam edilmesine karar verileceği ya da yerine güçlü bir alternatif belirleneceği belirtiliyor. Güçlü isim olarak da sürpriz bir isim konuşuluyor ve Sanayi ve Ticaret Bakanı Zafer Çağlayan’ın Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı olarak açıklanacağı ileri sürülüyor.

Ak Parti Ankara Belediye Başkan Adayı Kim?” üzerine 18 yorum

  1. ben ankarada yaşayan ve doğalgaz sayacı adı altında dolandırılan bi vatandaş olarak melih gökçek e hakkımı helal etmiyorum HARAM OLSUN

  2. Melihi başkan adayı göstermek kadar amatör bi davranışla karayalçını güçlendireceğini hiç sanmıyorum akp yönetiminin normal şartlarda karayalçın seçimi akp karşısında kazanamaz bu imkan dahilinde bile değil tek şansı akp nin bu kanıbozuğu aday göstermesi olur… melihe tepki oylarıyla açık ara alabilir…

  3. Ankarayı Türkiyenin en pahalı şehri haline getiren İb. Melih Gökçek dışında her adaya rey veririm.

    Mesela otobüs-dolmuş ücreti Ankarada 1,70 YTL, diğer illerde(mesela Balıkesir, İzmir vs.) 1YTL. Oralarda da aynı mazot-benzin yakılmıyormu. Üstelik Melih üçkağıtcısı en az 2’lik kart almayı zorunlu yaptı. Küçük ekmek almayı yasakladı.
    Sürümden kazanmak için.
    Peki bu paraları naaptı? Türkiyenin en borçlu belediyesi gene Ankara.
    Kısacası Melih Gökçek hortumcunun kralıdır.
    DEFOLUP GİTSİN.

  4. Ben cebimdeki parayla melihi zengin etmek istemiyorum.
    Turgut bey Keçiöreni yeniden inşa etti. Büyükşehir statüsüne taşıdı. Ben keçiörende oturuyorum ve ondan çok memnunum.
    Başbakan gene Melihi seçerse oylar CKP’ye…

  5. i.melih gokcek’in ankarayı yedıgı yeter artık baskalarının onunun acılması lazım gokcek emeklıye ayrılması gerekıyor.akp melıhı tercıh ederse bızde mecburen chp yı tercıh edecegız

  6. hayatımda hiç chp ye oy atmadım ama akp melihi aday gösterırse inankı tercıhım chp olacak ve de bundan sonra akp ye oy atmayacağım

  7. hey millet uyanin.
    su cumleyi iyi okuyun iyi hirsiz benim tanidigim hirsizmi olsun diyeceksiniz.yda calanin cirpanin yada dolayli yonden yetimin hakkini yedirene haram olsun mu diyeceksiniz.tamam kimin calacagi onceden belli olmaz diyebiliriz.ama calanlari gordukten sonrada onlardan iyi diyerek yine oymu verecegiz.bakin kayseriye bakin keciorene
    varmi saibe sadece icki olayindan ufak tefek olay ama simdiki aday olmayi isteyenlere bakin ona gore karar verin goz gore gore hirsizliga goz yummayin bilin ki dolayli yonden sizde haramin icine gireceksiniz.coluk cocuk torun sahibi insanlarin iyi dusunmesi lazim .fanatikler dedigim gibi en iyi hirsiz benim hirsiz diyecektir.

  8. sayın genel başkanım tayıp eddoğan seni halk olarak çok sevdikhalada çokm seviyoruz yanlız bu melih denen şeytan sana hiç mi hiç yakışmıyor lütfen başka aday koy allhın selamı başına olsun emekli bir vatandaşın

  9. turgut favori olmasına rağmen melihle şansını kaybeden akp,bir akp li olarak oyum mhp den mansur yavaşın,acaba bu mesajları R,T,E okumuyor mu? eğer okumuş olsaydı bir çözüm düşünürdü.AKP adına ben üzülüyorum.

  10. melih gökçek olmalı ondan başkası bunu kaldıramaz o bu görevi en layıkıyıla yapan kkişidir

  11. lan hazineyi o chp boş verdi melih gökçekde yedi tmm ama görevinide yaptı oylar akp ye

Bir Cevap Yazın

