Ankara Yerel Seçim Anketi


Son seçim anketi ANDY-AR Sosyal Araştırmalar Merkezi tarafından 8 Büyükşehir’de yapıldı. Toplam 146 noktada 12.529 kişiyle yüz yüze yapılan ankette tek tek isim soruldu: “29 Mart 2009 yerel seçimlerinde hangi partiye oy vereceksiniz?”

yMart 2009 Yerel Seçimlerinde Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı Anketi

Melih Gökçek 40,9

Murat Karayalçın 24,2

Mansur Yavaş  13,5

Diğer 8,6

Karasız 12,8

Kaynak:SAMANYOLUHABER

Ankara Yerel Seçim Anketi” için 48 yorum

  1. Bu haber ve anket tamamen taraflşı çünkü Samanyolu yaptırmış. Çünkü samanyolu ve tv sine paralar akp den geliyor bilmem anladınızmı. Ankara kesinlikle melih gökçeke karşı Ya Mansur YAVAŞ yada KARAYALÇIN alır. Ama ben Mansur YAVAŞ diyorum. B

  2. sağ oylar bölünmez ise melih gökçek alır. umarım kazanır. soldan çok çekti bu ülke

  3. bu anketler gerçeği yansıtmıyor. yanlı basın mansur bey’i hep arka planda tutuyor bilerek ve gücünden korkarak ama bu seçimde göreceksiniz MANSUR YAVAŞ başkan olacak!

  4. syn melıh gokcek ılk secım konusmasında oylar bolunmesın dedı.zaten kazandıgı baskanlıklar hep bu soylemle baslıyor ve ulkucu kardeslerımızı kandırıyo.artık oylar bolunmeden MHP de toplanmalı.Ulkucu kardeslerım oylarınızı lutfen bolmeyın.Mansur bey Ankara ıcın buyuk bı sanstır….Bır zamanlar anap vardı geldı tavan yaptı.zırvede bır sure kaldı sonra ne oldu…suan oyu sanırım %4 cıvarında.Ak partıde yakın bı zamanda tıpkı anap gıbı olur.Cok gec kalmadan ulke satılmadan kurtaralım…Devlet bahcelıye ragmen MHP

  5. bence de MANSUR YAVAŞ melihe gününü gösterecek!.. anketler yanlı…

  6. mansur yavaş 30 mart ta başkan hayırlı olsun yolun acık olsun melih gökçek ede evine

  7. sefaaaa senin ismini yanlış koymuşlar saffffffffff olmalıymış ne çekti soldan bu ülke. bu ülke senin gibi örümcek kafalılar yüzünden bu halde

  8. Soldan ne cekti bu ulke ya.30 yıldır sag iktidarlar tarafından yonetiliyoruz ve hala bazi akli yerinde olmayan insanlar soldan cektik diyorlar.NE bicim bir kafa yapısıdır allah askına.Soldan cektıyse bu ulke al sımdı akp ıktıdarda ve hersey gulluk gulıstanlık degil mi.biraz inaf ve akıl lazım ınsana herseyden once!!

  9. Ankara bu kez Karayalçın diyecek.Yıllardır sağ yönetimler halkça paylaşımdan uzak,sosyal devlet ilkelerine karşı,halkı dilenmeye zorlayan bu din ve milliyetçilik tacirleri bu kez kaybedicekler.Ankara ve istanbul dürüst,ilkeli CHP adaylarına sahip çıkacak.Halkı soyanlar,çocuklarını zengin edenler,yolsuzluğu meslek haline getiren bu aymazlar bu kez kaybedicekler.Türkiye halkı bu secimde yerel yönetimlerde Sosyal Demokrasiyi iktidar yapıcak.

  10. yerel siyasette sağ ve sol olmamalıdır. tum yapılanlar orda yaşayan vatandas için olmalıdır. ankara yıllardır gokçekten sıkıldı. karayalcının miyadı doldu. hiç denenmeyen bir başkan adayına oyum mansur yavaşın olacaktır.

  11. akp iktidarı toprak satıyor. özelleştirmeler yapıp herşeyi para endeksli yapıyor .Halkı gıda ve beyaz eşya ile kandırmaya çalışıyor. başbakanın mücevher şirketleri bir yılda 11 kat büyüyor ne olur azıcık uyanın kendinize gelin okuyun memleket elden gidyor hırsız melih gökçek e oy vermeyin. mhpde aynı şeyin laciverti . karayalçın tek farklı aday arkadaşlar.

  12. bunlar yalan arkadaşlar akp oy alamayacak bunu herkes biliyor.yemezler artık akp için hüsran olacak..en karlı mhp çıkacak bunu göreceksiniz…

  13. KIYMETLİ SEÇMENLER BEN BU ŞEHİRE BAŞKAN OLDUM AMA SİZDE GÖRDÜNÜZ Kİ OLMUYOR İŞİ BİMEYİNCE OLMUYOR BANA OY VAEREN İN AKLINDAN ŞÜPHE EDERİM BEN BİLE GÖKÇEĞE OY VERECEM ONA GÖRE KALIN SAĞLICALA

  14. ilyas kaplan arkadaş,a söylüyorum ayrıca vatan haini olmana gerek yok akp vatan hainlerini meclise soktu zaten sen vatan sever biri olmak istiyorsan 15 yıldır seni beni ve bu milleti elektrik,su,doğalgaz faturalarından kazıklayan akp adayı melihe değil dürüst güvenilir mansur yavaşa oy ver.

  15. bu ülkeyi sol kurtardı deniz gezmişleri sizin gibi zihniyetler asmadımı amerikan yandaşları şimdi niye hatalarını kabül ettiler siz safsınız din iman denince babanızı bile satarsını bende vaat ediyom size cennette tapu verecem ya çok komiksiniz bu ülke irandanda beter olacak…..

  16. bakın bu emin olun bu anketler kesinlikle gerçeği yansıtmıyor.bu anketlerde en yüksek olarak MANSUR YAVAŞ en yüksek oy alıcak.hiç bir kimse görmüo.MANSUR YAVAŞ beypazarını şehire turistlik bir yere çevirdi.bence şu andan melih gökçek yüzünden BAŞKENTİMİZ baskentlikten çıktı.eminim MANSUR YAVAŞ kazanıcak.meih gökçek böyle eşya dağıtmayla oy alamaz inşallah.ALLAH şu seçim konusundan yüzümüzü güldürsün.insallah melih gökçek kazanmaz.
    nolur kazanamzsın

  17. bakın eminim MANSUR YAVAŞ kazanıcak.bu tür anketlerin hepsi kesinlikle yanlış.melih gökçek çok öyle eşya dağıtmayla filan oy alır.pışık.bu kişinin yanmii melşih ghkçekin 15 yıl neyine yetmiyo be .eminim MANSUR YAVAŞ kazanıcak.nolur ALLAH bu seçim konusunda yüzümüzü güldürsün.MANSUR YAVAŞ beypazarrını şehjir haline turistlik bir alana çevirdi.artık ANKARA başkentimizde herkes MANSUR YAVAŞ istiyor.MANSUR YAVAŞ anketlerde en fezla oy alan kişidir.siz bu anketlere inanmayın.MANSUR YAVBAŞ EN YÜKSEK OY MANSUR YAVAŞ ın .

  18. Bu Ülke Ne çektyse Sağ Partilerden çekti ve çekmeye sürünmeye devam ediyor. Yazıkki hala çanak tutmaya devam ediyorsunuz.

  19. ümit denen arkadaş müslümanlıkta önce din gelir gerisi iman olduktan sonra otomatikmen gelir birde beğenmediğin iran kendi savunma sanayini ve otomativ sanayini kendi öz kaynaklarıyla yapıyor araştır istersen deniz gezmişleri okuyana kadar başka seylerde oku öğren miadınız doldu.

  20. Mansur YAVAŞ diyorum. Çok sempatik ve güven verici.Her ne kadar medyatik olmasada,Ankara onu biliyor.

  21. Ne İ.melih gökçesi arkadaşlar bu anket ler aldatmaca yorumlara bakarsanız anlarsınız Ankarada çoğunluk Mansur YAVAŞ diyor ve busefer Ankara kazanacak.Adam gibi adam Mansur YAVAŞ.İ.melih gökçe de artık evinde otursun bol bol balon patlatsın o işi iyi yapıyordu.

  22. herkes doğru söylüyor ama birşeyi unutuyor durmak yok yolmaya devam sözünü melih gökçekte üzerine alanlarda alınsı ankara halkını inekgibi sağılıyor artık herkes aklınıbaşına alsın göstermelik propakandalara aldanmasın ve gönlünden geçene oyunu versi

  23. mansur bey ankralı olarak ankaralıların aradığı başkan artıkankara ankara olcak ve dünyada hak ettiği yere gelecek hısıza arsıza savaş geliyor MANSUR YAVAŞ

  24. yukardakı ankete ınanmak ıcın kor yada akp yandası olmak lazım
    ankara tek gercek var oda MANSUR YAVAS gercegı bunu herkez gorsun gormesse ANKARA elden gıder

  25. ben inaniyorum ki melih gökcek hüsrana ugrayacak ve MANSUR YAVAS ALLAHİN İZNİYLE kazanacak gönüllerden yatan tek isim sagin oyu bölünmek istemiyorlarsa herkes mhp ye versin oyunu akp yi biz vezir ettik ve biz rezil edecegiz

  26. solu övüp 30 yıldır sağcılar yönetiyor ne gördük diyen safffffffffffff arkadaşlar şunu bilin ki 30 yıl dediğiniz sürenin içinde bir ERBAKAN hocamın zamanında birde AK PARTİ iktidarında sağcılar birazcık daha söz sahibi oldular. devletin derinliklerine öyle bir sinmiş ve yapışmışsınız ki hala temizlenemediniz, ama sonunuz geldi, bundan sonra bu memleketin örümcek kafalıları siz olacaksınız çünkü demokrasi sizi bozuyor. siz derinlerde yaşamaya ve işi derinden halletmeye alışmışsınız ama o derinler sizin yuvanız olacak meydanlara çıkmaya korkacaksınız. lafım yarası olanlara,

  27. inşallah mansur yavaş kazanacak

  28. Tarafsız olarak söylüyorum ki; Ankara’da belediye başkanlığını Mansur Yavaş hakediyor.

  29. ankara için en hayırlısı mansur yavaş yada karayalçındır ama içimden geçen mansur bey artık devlet uyandı dinden imandan bahsedipte insanları ekmeksiz bırakan hortum yapanların devri bitti devir ülkü devri.(baykal bile sizden daha dürüst.)

  30. ankarada mansur yawaş kazanacak…dertler bitecek 3 hilalli bayrak ankara kalesine dikilecek…!!!(osmanlı ruhuyla) selamlar ankara..

  31. bu ülkeyi sol mu yönetti ki bu hale sol getirsin deli saçması ankarada da mansur kazanır

  32. bende diyorumki sayın baronlar sizler avucunu zu yalayacak sınız allahın izniyle ankara bizim olacak melih gök çek birdaha başkan ola çak sizler de bu hayalle bir ömür boyu avunacak sınız

  33. banabakın sizler bazı şeyleri kabullenemiyosunuz ama bu birger çek ki ankara yüzde 50 ile sayın melih gökcenin olacak bakalım seçim den sonra sizler han gi deliğe kaçacak sınız böy le bir araya gelim yok man sur kazana çak yok karayal cın kazanacak bıırakın bu palafraları ankkara melih le aydınnacak kafanı za sokun bunu

  34. ankaradaki seçim yarışı tarafsız olarak söylüyorum Mansur Yavaş alacak

  35. Bende bir CHP li olarak Mansur Yavaş a oyumu vereceğim Tüm CHP lilerde öyle yapacağından eminim.

  36. adamların zihniyetine bak solu bitirmek istiyolar arkadaşın biride yazmış iran yok sanayi yok silahı boş laflar…o beğenmediğin deniz gezmiş ta o zamanlarda amerikayı bu ülkeden def etmek istedi tam bağımsız türkiye dedi ..peki madem bu adam yanlıştı ve astınız şimdi niye pişman oldular özür dilediler hata yaptıklarını söylediler sylermisin cvp ver….sol sizn gibi zihinleri körleşmiş insanlar için bir nimettir solcuyum ama sırf akp gitsin diye oyum mhp ye mhp li kardeşler melih oylarınızı bölmek istiyo inanmayın sizde söz hakkınızı koruyon sizin sayenizde orda oturup akpyi savunuyo………….

  37. KiMSe KiMSeYe LaF YaPMaSıN arKaDaŞLaR mELİH GÖKÇeK YeTerince ParamıZı Yedi KeSİNlİkle GiDeCeK! KiMSe CaNıNı Boş Yere SıKMasın KimSenin MoRaliNi BozMasıNa GeReK yOK artık GüÇLü Bir MİLLİYETÇİ HAREKET PARTİSİ BasKanı Var ANKaRa Büyük Şehir BeLEDİyesinde Mansur YaVaş Çok Güzel biŞEkilde KazaNır Vatana MilleteHayırLı OLsun ..:):)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.