Antalya Yerel Seçim Anketi


Antalya’da yapılan yerel seçim anketine göre sonuçlar şöyle;

Menderes Türel 46,3

Mustafa Akaydın 23,1

Kemal Çevik 6,9

Diğer 6,3

Karasız 17,4

Kaynak:SAMANYOLUHABER

Reklamlar

Antalya Yerel Seçim Anketi” üzerine 40 yorum

  1. Kaynağı samanyolu olan haberin kendisi de saman alevi gibidir! Akaydın hoca %44 ile geliyor. AKP oy kaybediyor. Herkes hesabını ona göre yapsın.

  2. sevgili kardeşim sorarmısın herhangi birmahalesi sizin hocaya biliyomu lütfen antalyayı antalyalılar yünetsin ithaller deyil akıllanmadı sayın baykalgecen dönemde ithal ady hetirdi antalyayı yönetecek yokmuyduda ithal adam getiriyo herzaman antalyayı arka bahce olarak görüyo sayın baykal bir antalyalı olarak utanıyoru

  3. mendres türel ne yaptı kardeşim sadece antalyanın ilk baktıgınız göze hoş gelen yerleri yapmaya çalışdı . bir fabrika açıkda millete bir yararı oldu bu kadar işsiz var onların derdini düşündümü mustafa akaydın hocamız bunların hepsini başaracaktır.

  4. saygılar ama mhp adayının adını bile doğru yazamauyan anket şirketini kınıyorum

  5. C H P antalyanın her köşesinde coook fabrikalrı vardıda bizmi calışmadık utanın birkere antbirligi 1992 de iş başvurusuna gitdim bana söylenen şey neydi biliyomusun GİT C H P ÜYE OLDA ONDAN SONRA DEGERLENDİRMEYE ALALIM DEDİLER ÖYLE BU ÜLKEDE C H P T C VATANDAŞIDA ÖBÜRKÜNLER NE SÖYLERMİSİN BANA C H P KÖR ZİYNİYETLERİ antbilik gibi kuruluşu tüm yandaşlarını aldı oraya borc batagından kurtulamadı öyle fabrika acacaksa ac masın devleti yok yere zarara ugratmasın VAYVAYVAY AKAYDIN ELEKTİRİK BEDAVA DİYO HELEL OSUN 5000 BİN KİŞİYE İŞ DİYO BIRAKIN ARTIK ŞU YALANLARI BU MİLET ESKİ MİLET DEYİL MAZUK BİR TL DEDİNİZ TUTMADI BOŞŞ BOŞŞŞ ŞEYLER TÜRKİYE UYANDI 30 MARDA GÜRÜŞÜRÜZ BİDE ELEKTİRİK ONUN GÜNEŞ ENERCİSİ VARYA ANTALYANIN BÜTCESİ YETMEZ COCUK OYUNCAG DEYİL İSTANBULUN BÜTCESİ YETMİYO ONA 5 TANE ANTALYA OLMASI LAZIM İNSANLARIN GÖZÜNÜN İCİNE BAKA YALAN SÖYLÜYOSUNUZ

  6. YAPSA YAPSA HOCA YAPAR KARDEŞİM DÖGSE DÖGSE C H P DÖGER KARDEŞİM HALKCIYA BUNLAR NERESİ HALK CIYSA 40 YILDIR KOLTAGA BAGLAMIŞLAR HALEN İCRAT BEKLİYOLAR BUNLAR KADINDA DÖVER KADINA TÜKÜRÜK TÜKÜRÜR BUNLARDA HERŞEY MEVCUK AVKATLIK YAPARLARALMANYADAN DOSYA GETİRİRLER NE ARARSAN BUNLARDA VAR KURAN KURSU ACARLAR ŞAŞIRMIŞLAR BİRKERE KENDİLERİDE BİLMİYO NE YAPDIGINI AQLLAH AKIL FİKİR VERSİN

  7. yaparsa hoca yapar atarsa en ii hoca atar yaw bırakın hocanın vaadlerini kendisi inanmasını onun öğrencileri bile isyan etmeye başlamışlardır bile yaw bukadar atan adamın nasıl öğrencisi olurum ben diye sanırım siyaseti atmakla okadar oy alınıyor diye bi orantı kurmuş akaydın ne kadar atarsan okadar oy toplayamıyorsun malesef ne kadar uçarsan okadar yere düşünce alacağın zarar artıyor.

  8. MERHABALAR; ARKADAŞLAR VERİLEN HİZMETLERİ GÖRMEZDEN GELMEYİN LÜTFEN. TAKIM TUTMUYORUZ. HİZMET VERENE, HİZMET VERECEK OLANA OY VERMELİYİZ. BEN 5 YILDIR ANTALYADAYIM. 5 YIL ÖNCEKİ ANTALYA İLE BUGÜNKÜ ANTALYA ARASINDA DAĞLAR KADAR FARK VAR. KOCA ANTALYANIN NEREDEYSE TAMAMININ ALTYAPISI YOKTU BU HİZMET BİLE ÇOK ÖNEMLİ. KONYAALTI BELEDİYESİ CHP DE. KONYAALTININ KÖYDEN NE FARKI VAR. HİZMET GÖNÜL İŞİDİR, VİZYON İŞİDİR. KİMSE KUSURA BAKMASIN AMA ESKİŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI VE ŞİŞLİ BELEDİYE BAŞKANLARINI TENZİH EDEREK YAZIYORUM (BU CHP ZİHNİYETİ SAYIN SARIGÜL ÜDE KAYBETMEYİ BAŞARDI) CHP DEN NE YERELDE, NEDE GENELDE HİZMET YAPACAK BİR TEK UFKU GENİŞ ADAY YOK. DEDESİ CHP NİN KURULUŞUNDA GÖREV ALMIŞ BİRİ OLARAK 86 YILLIK TABUYU YIKIYORUM VE CHP YE OY VERMEYECEĞİMİ BEYAN EDİYORUM. VATAN TOPRAĞINA BİR ÇİVİ ÇAKANDAN ALLAH RAZI OLSUN……….

  9. akp bu memlekete ne yapti yazin izindeiken turel bey antalyayi kostebek yuvasigibi yapmis birde utanmadan 300trolyon borcumuz var diyor bu borcu biz antalyalilar oduyoruz ben yinede chp diyorum ataturkun pardisi ne oldugu bilinmeyen fettulah gulenin amerika destekli parti degil en azindan

  10. SİZİ BİLEN İÇİMİZDEN GELEN VE SİZE GERCEKTEN HİZMET EDECEK,İNSANLARA DEGER VEREREK HALK IN SAHESİNDE MEVKİLERE GELDİGİNİ UNUTMAYACAK.İŞSİZLERE İŞ SAHİBİ,ŞEHRİN İÇİ SATEN ŞEHİR ASIL ULAŞIM GEREKEN YERLERE HİZMET YPCK BAŞKANLAR SECELİM.HE AKP YE GELİNCE BENDE OTEL YERİ VERİRSEM BENİM EVİMİN ÖNÜNEDE YAPARLAR ALT GECİT.YAPILAN YERLERİ GÖRÜYORUZ YA GÖCÜYOR YADA DÖKÜLÜYOR.YA ANTKAR MADURLARI VATANDAŞLARI NE DİYELİM GÖTÜREN GÖTÜRÜYO CUKKALRI NASIL OLSA.

  11. Mustafa akaydın tıpta çalışan emekçilere zam vermemiştir.Hatta o kadarki çalışanların müteahit işçilerin 30 milyon gibi aldığı ek parayıda kestirmiştir.İstediğinize sorun.Üniversiteninde halini görüyoruz zaten bize emekçi bir belediye başkanı lazım

  12. ben şu an 4 ODA BİR EVİM VAR DÜŞÜNDÜM TAQŞINDIM 4 ADET KILİMA ALMAYA KARAR VERDİM NEDENİ HOCA ELEKTİRİK BEDAVA DİYO İŞİDE BITRAKDIM BANADA İŞ VERECEKYA 5000 BİN KİŞİ ONLARIN İCİNDE BENDE ŞANS BULA BİLİRİM DAHA NE OLSUN KOSSSSSSSSSS KOCA YALANCI BUNLAR YA KİM İNANIR SİZE ANTALYAYA CİVİ CAKMAYANLAR UTANMADAN OY İSTERLER AVUKATLIK YAPINCAYA KADAR HİZMET YAPIN KARDEŞİM DOGAN GURUBUN AVKATLARI YOK SİZE DÜŞTÜ İŞ HER TÜRLÜ YASA DIŞI İŞLERİN AV KATLARI SİZİ GÖZÜNÜZ KÖR OLUR BU ANTALYA HİZMET ALMAMIŞ DERSENİZ BEN AKP FALAN DEYİLİM ÖYLE SANMAYIN NORMEL BİR VATANDAŞIM ÖNCE ŞU BAYKALI DEGİŞTİRİN SİZ BEN GİBİ DÜŞÜNEN BİNLERCE İNSAN VAR O ZAMAN BİRİNCİ PARTİ OLURUZ 75 YILLIK KAFADAN BİRŞEY OLMAZ BOOOOOOOOOOOŞ

  13. son dönemde kentin atar damarlarından biri olan şarampol caddesi yok edildi. eski otogardan çallı ya kadar bi acil durumda ne ambulans ne itfaiye erişimi imkansız. bir kaza olsa antalya felç. aklınızı başınıza alın türel dönemi hizmet gibi görünen hiçbirşey in vatandaşa faydası olmamış, bazı kişi ya da kuruluşlara olmuştur. park bahçe yapmakla işlek cadde katletmekle gereksiz güzergahlara raylı sistem yapmakla iş olmaz. sorarım size aynı sistem kepezden başlasın yine otogar olsun yine ama bir tıp fakültesi bir adliye görmüş olsa daha mantıklı olmaz mıydı… üstelik kimse Akaydın Hoca’ya ithal diyemez. kendisini Antalya’ya adamış, Cumhurbaşkanı tarafından haksızlığa uğramış, hakkı olan rektörlükten alınmış ileri görüşlü bir insandır. Herkes görecek bu balon ampul oylarını 30 Martta.

  14. antyalya chp den ne gördüki milletine ne göstersin.bu avukat saplantısından kurtulmadıkça,chp başka işler yapmaz.antalyayabir dikili ağacı olamayan sayın baykal acaba bu vatanı dtp ile işbirliği yapan karayalçına nasıl kucak açtı.chp ye oy verenleri bu olayları görerek nasıl oy verecekler bilmem.antalyayı düşünen oyunu bunlara vermez umudu taşıyorum.

  15. sanki menderes türel güzel bişey yaptı.sözde heryeri o yaptı , güzelleştirdi.ben aslında hep akp yi desteklerim.ama şimdi durum başka türel öyle oturmuş evinde keyif çatıyo hasan aklınla birlik oluyorlar iyi tamam hoşta niye bu kadar yolları berbat etti bir metro yüzüne gidiceğim biryere 15 dk de gitceksem 25 oluyo;yani arkadaşlar sözün kısası antalyaya chp de yaramaz akp de çünkü ”YAPARSA HOCA YAPAR”mış.üniversiteyi ne yaptı gördük yani.ben onu başarılarından dolayı kutluyorum iyi bir rektör olmuş ne kadar güzel ama o geldikten sonra ne oldu::her olaya karışıldı yani;;;;;;;;;;;;ANTALYA/DÖŞEMEALTINDA OYLAR CHP YE ANTALYANIN KENDİSİNDE MHPYE

  16. sevgili antalyalılar
    antalyada türelin yaptığı işler zengine yönelik orta halli insanlar için antalya yaşanmaz hale geldi
    her gün trafik kazalarında insanlar ölüyor çünkü eğitimsiz maganda sürücüler hız yapabilecekleri yollara kavuştular bunun işsizliğe bir faydası varmı raylı sistem deyip yaya haklarını gaspettiler dünyada artık böyle sistemler yapılmıyor metro denen bi şey var vizyonun yetmiyorsa çekil bilen gelsin antalya için tek kurtuluş CHP tüm İLÇE VE BÜYÜKŞEHİRDE

  17. yaparsa hoca yaparmıs ne yapacak hoca unuversıteyı yonetememıs gelıp buyuksehırde mılletımı yonetecek artık yalana karnımız tok chp bugunekadar ne yapmıs baykal antalya dıyo hemserılerım dıyo habıre bıseyler dıyo ne yapmıs bana bı gosterırmısinız lutfen bu kadar bılıncsız oy vermeyelım elektrıge para odemıcekmısız ya bu kadar sallama olmaz nasıl odemıcez hocanın elektrık fabrıkasımı var kım ne derse desın artık mıllet aptal deyıl herkes oy vereceğı yerı bılıyor bugune kadar ataturk dıyerek partıyı mahvettıler chp lıler bızde ataturkcuyuz ama boyle ataturkculuk olmaz atatturku kullanarak partıyı bıtırdıler chp ye olan tepkımden deyıl baykala oy vermıcem acık ve net cunku partıyı bıtırdı coğu ınsanda bunu bu sekılde dusunuyor akp hukumetını kotulemek yerıne onların yaptığı kadarını bıle yapamadı antalyaya nasıl antalyalı nasıl hemserım dıyebılıyor anlamıs deyılım ben ne akp ne mhp nede chp lıyım ama bu secımde mederes turele verıcem

  18. sevgili, antalyalı cefa cekmeden sefa süremesin ayrıca kafşaklar acıldı hala gidemiyorum diyosan menderesin pırojelerine bak oralar icinde cözüm getiriyor raylı sistem diyorsunuzki varsa gitse devlet hastanesine gitse ünüverteye gitse kardeşim sen hic menderesi dinledinmi yoksa antalyada yaşamıyormosun 2 etam metro tam senin dedin güzergahlardan gidece ha görmek isteseniz görürsünüz ama görmek istemiyosunuz atatürkün partisini görüyoruz onu anlatmaya gerek yok ama fetullah gülene laf söyletmem onun görüşlerine dünya saygı duyor ama sizingibi dardüşünceye sahip insanlar onu anlayamıyor bu gün fetullah gülenin dünyada actı okuları ünüverteyi herkec biliyor sizin dar zihniyetli chp niz naptı ikdidarda oldunda bu adam tek başına yaptı ozaman sen dogan gurubunu izle doruları vegikacakcısı tividen izle güldürmeyinya hic kimse merak etmesin güneşin doguşuna askaldı

  19. AKP kazanacak 30Mart sabahı ANTALYALILAR 5sene daha huzur içinde uyanacaklar…

  20. ya daha bi üniversiteyi yönetemeyenler şimdi çıkmış koskoca antalyayı yönetmeye kalkışıyor gelde gülme buna…hani bi projesi varmı yalan atılırda bu kadar mı atılır hayret yani inanamıyorum 100.000 kişiye nasıl istihdam sağlayacağını sölemiyo nası elektriği bedava vereceğini sölemiyo ancak laf söylüyor menderes başkan gibi proje sun proje..

  21. HOCA FALAN HIKAYE ARKADASLAR CAKMA ANTALYALI İLE OLMAZ BU İŞLER MENDERES BASKAN 1 DÖNEM DAHA KALMALI STADI YAPMALI SEHRİN TÜREL’E İHTIYACI VAR ANTALYASPORLU BASKAN İSTİYORUZ!

  22. AKP ci arkadaşlar ben şuan haala kararsızım her adayı değerlendiriyorum artıları ne eksileri ne ama menderes türelde az çapan oğlu deil zannımca bi antkart dalaveresi çıkardı bizi zorla antkart almaya zorladı ben haala çözmüş deilim mesela,bide ortaklık falan varmış kanıtlandı bunlar arkadaşlar.şu elektrik bedava olayına gelince biraz arştırın be kardeşim elektrik hangi şartlarda ve hangi projelerde bedava olacağı geçen elime tutuşturulan broşürlerde yazıyordu hiç merak edipde internette falan araştırmadınızmı oy kullancak insan bunları araştırır hangi aday ne proje sunuyo,at gözlüğü takmayalım kardeşlerim…tamam akp li olabilirsiniz saygı duyarım ama baaanaz olmayalım bizleri yönetecek insanları araştıralım ne getirdi ne götürdü

  23. Antalya zaten gerçekten çok güzel bir şehir bugün sizlerden birisi bile olsa buraya icraatlar yapar yeterki istek olsun ama önemli olan sadece bunları yapmak değil bu kadar şeyi yaparken esnafı düşünmek onların zararını minimuma indirmek onların isteklerine cevap verebilmek halkı yormamak çile çektirmemek bugün başımıza antkart denen çorabı sn menderes türel örmüşdür buradan en karlı çıkan ise sanmayınki vatandaştır antkartın ortaklarıdır

  24. bugün bir halk otobüsü şöförüne merak edip sorun bakalım ne cevap alıcaksınız antkart her ücretten % 13 payını alır yanlış anlamayın benim halk otobüsüm yok fakat böyle soygunu izlemekde istemem sesimizi duyurmamız gerek ben bir esnafım ve bu hükümet döneminden hiç memnun değilim artık kimsenin kendi cebine değil vatandaşa hizmet götürmesi için çalışması lazım ve memleketi sattırmayalım

  25. eğer böyle devam ederse yarın iki gün sonra atalarımızın kanıyla aldığı bu memleketi ecnebilere düğünle bayramla verecekler.
    lütfen herkes biraz duyarlı olsun bu gidişat pek iç açıcı değil ve ben bu seçimde tokatı kime atıcamı iyi biliyorum en çok istiyene atıcam benim vatandaşımın hakketiği hizmeti görmicekse kimseye gerek yok. CHP ye bu seçimde başarılar diliyorum hayırlısı olsun şimdi antalyada CHP zamanı

  26. bide şunu bilen varsa bana cevaplarmı bu antkart iki kişininmiş bu iki kişi kim acaba bilen varmı???

    yada hiç merak edeniniz oldumu? neden böyle birşey belediyenin kasasına değilde başkalarına cebine sunuluyor bu şehirin bu paraya onlar kadar ihtiyacı yokmu veya bu şehrin hakkı değilmi gerçekte bu para?
    ANALARIMIZLA BERABER GİDİP SANDIKTA BUNLARINDA HESABINI SORALIM ARKADAŞLAR
    SAYGILARIMLA

  27. Sevgili arkadaşlar su metromu tranvaymı bilmem ama bildiğim benım dükanımı kapatmam 1 yıldır zararım 150 milyar gelin şimdi akp ye oy ver verdim geçen seçim ama ben antalyalı olarak 4 üst geçit 4 alt geçit haricinde hiç bir şey görmedim.Emin olun ama tranvayın ihalesini alan insanların milyon dolarlarla zenginleştiğini gördüm.Başkan menderes herkese kapıp açık dedi gittim görüşmeye bırak odasına almayı resmen kovaladılar.benım gibi geçen seçimde akp yi destekleyen 20ye yakın arkadasım chpye vericeğiz.Antalya bitti artık arkadaslar gözünüzü açın zaten ben menderes türeli tanıyan brisiyim o belediyecilikten anlamaz zaten burayıda ak partı yönetti.o yüzden dur demek lazım insanlar iflas etti.ama kimin derdinde bunlar

  28. tabiki yalan yandas medyanın asparagası antalyalı olarak akp nin sansı yok alırsa 2 3 belde belediyesi olır sadece

  29. AKP liler ne oldu…….
    Antalya turel den kurtuldu.
    Anamizida aldik secime gittik……

  30. ya nasıl olur ya olmaz böyle bişey menderes türel merhbaa hos geldin antalyamıza ama nası olursa chp yasnilir olmazs şey ya ofofof=(

  31. ya olmuyo lütfen biri bana bunun iğreç bi şaka olduğunu söylesin ya nasıl olurda chp yenilir olmaz böle şey olmaz çünkü olmazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:@=(

  32. slm menderes türel abim olur abi kapına geldim bi resim birde not bıraktım hala aramadın bi yıl oldu cook darda olmasam gelmezdim abi .eşim ve ben ekmegini yedim lütfen beni duy yardımlarını bekliyorum saygılarımla başarılar dilerim.emine.

  33. menderes abi kapına geldim güvenliktekilere notumu bıraktım belediyeye vardım ulaşamadım tel numaranı bulamadım . ekmegini yedim zor gündeyim mesajımı duy abi yardımlarını bekliyorum rahmetli eşimin hatrına sonkez gel gör halimi.

  34. hani menderes kazanıyordu??? hoca %41 oy aldı.Fetullah antalyayı kaybetti heralde konya ya da kayseri ile karıştırdı antalyayı ondandır bu anket hahahahahahahaha

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s