Ak Parti Beşiktaş Adayına Mahalle Baskısı


Ailesinin desteğini almasına rağmen çevresindeki bazı kadınların, “Sen de mi Sibel?” diyerek tepki gösterdiğini anlatıyor.

AK Parti’nin Beşiktaş adayı Sibel Çarmıklı, iktidar partisine yönelik önyargıyı kırmak için kapı kapı dolaştığını belirtiyor.
AK Parti’nin belediye başkan adayları arasında dikkat çeken isimlerden biri Sibel Çarmıklı. İstanbul’un Beşiktaş ilçesinden aday gösterilen Çarmıklı, eski ANAP genel başkan yardımcısı.

İstanbul’un köklü ve tanınmış ailelerinden Çarmıklılar’ın gelini. Bu nedenle ‘sosyetik aday’ olarak niteleniyor. AK Parti’ye geçmesi, çevresinde büyük yankı uyandırmış. Ailesinin desteğini almasına rağmen çevresindeki bazı kadınların, “Sen de mi Sibel?” diyerek tepki gösterdiğini anlatıyor. “Ben de mahalle baskısına maruz kalıyorum.” diyor. Çarmıklı, ev ev dolaşarak önyargıları kırmaya çalışıyor. AK Parti’nin artık siyasetin tamamen merkezine oturduğunu vurgulayarak, “Önyargılı çevrelerin tezlerini çürüten en büyük güvence benim. Ben de önceden önyargılıydım ama bunlar boşa çıktı.” ifadelerini kullanıyor. ‘Sen-ben, biz-siz’ ayrımı yapmaksızın ortak paydada buluşulması gerektiğinin altını çizerken, “Kendime bunu misyon ediniyorum. Teklifi bu nedenle kabul ettim. Bunu kutsal bir görev olarak görüyorum.” şeklinde konuşuyor.

Kaynak:SAMANYOLUHABER

Ak Parti Beşiktaş Adayına Mahalle Baskısı” üzerine bir yorum

  1. Bu ön yargıyı anlamıyorum sanki CHP kazansa hayat çok farklımı olacak Sibel hanım möilliyrtçi Atatürk ilkelerine hizmet eden bir başkan adayı aynı zamanda.Art niyetli insanların dolduruşuna gelip modern çizgisi belli,ne yapmak istedği belli Sibel Çarmıklı’ya tepkili olanlar çok yakında utanıp daha sonra biz niye hem anne,hem yönetici kişiliğine sahip birine,hem idealist bir kadın başkan adayına oy vermedik diye pişnman olacaklardır umuyorum.

Bir Cevap Yazın

