Diyarbakır Yerel Seçim Anketi


Yerel seçimlerde tansiyonun en yüksek olduğu kentte son durumu IPSOS-KMG HABERTÜRK için araştırdı

Kaynak:SAMANYOLUHABER

Diyarbakır Yerel Seçim Anketi” üzerine 10 yorum

  1. cok kotu olmus ya diyarbakırda dtp yaa olamaz akp insallah kazanır
    butun illerde yolun acık olsun akp her zaman yanınızdayız

  2. inş 29 martta sonuçlar böyle olmaz.dtp yine alırsa işimiz allaha kaldıı

  3. ben diyarbakır seçimlerini dtp nin 5 puan farkla alacağını tahmin ediyorum.. tüm samimiyetimle söylüyorum ki şimdiye kadar dtp dışında hiç bir siyasi partiye oy vermedim ama bu şeçimde akp ye oy verecem niyemi (1)… dtp nin şimdiye kadar gerçekten bizleri temsil ettiğini sanıyor kürt sorununun çözümü olacaklarını sanıyordum ama şimdi çok iyi biliyorum ki ne şimdiye kadar bizi temsil etmiş nede bundan sonra temsil edecek hatta kürt sorununun çözümü değil çözümsüzlüğüdürler. yıllarca kürt sorununun çözümü adına türkiye gerçeklerini göz önünde tutacak tek bir somut önerilerini görmedim aksine en olumlu gelişmelere gebe günlerde ortamı gerip kazanımları engellemişlerdir (2)…dikkat edelim şidiye kadar dtp veya kürtler söz konusu olduğunda türkiyedeki tüm farklı siyasi aktörler nekadar çatışırlarsa çatışsınlar bir araya gelir o anda ağız birliği yaparlardı. şimdi öylemi? hayır.türkiyenin yıllarca en derinlerinde akan onca kanın sorumlusu bir kesim derin bir kesim adeta diyarbakırda dtp nin alması için açık propaganda yapacaklar. hele birkaç ulusalcı diye kendini niteleyenler ,dtp akp ye D.bakırda hadini bildirecek bile deme noktasındalar şimdi düşünüyorum acaba bu kesimlerin dtp ile menfaatlerimi çakıştı yoksa zaten çakışıyordu da şimdi akp tehlikeli geldiği için dillendiriyorlar.(3) dtp li başkanımız osman baydemir D.bakırda park bahçe dışında ne yapmış bilmiyorum çünkü görmüyorum park bahçeleride heralde paranın en iyi çalınabileceği çalışmalar olduğundan yaptılar diye düşünüyorum. tabiki belediyenin şirketini kurdular tabiki ihaleleri o şirkete verip belediyeyi kara geçirdiler ama onun 10 katı oranında bu şirketin taşaronluklarını yandaşlarına verip belediyemizi zarara uğrattılar.. otobüslerimizde diyarbekir kalesinden notlar diye propagandalarını yaptılar ama bu belediyenin hizmetlerini anlattı partimizle alakası yok diye kuruş para vermediler belediyemizin kasasına..(4)Hele son ticaret odası seçimlerinde yıllarca D.bakırı sömüren ensarioğullarını niye desteklediler niye ittifak kurdular onuda anlamadım ama çakışmıştır yine menfaatler bi yerde veya yine zaten çakışıyordu da şimdi bu dışa vurumudur..(5) yıllarca türkiyede ne mutlu türküm diyene , türküm ozaman doğruyum gibi bilinç altına yerleşen ant larla kara murat larla, kürt=pkk=bölücü=çocuk katili zihniyetiyle yetişmiş ancak bunda kendisinin hiçbir günahı olmayan %75 ile 80 oranında bir seçmen kitlesi olduğunu iyi biliyor ve 2 yılda bir seçim yaşayan ülkemizde bu şartlarda kürt sorununa kalıcı çözümlerin bir kerede getirilemeyeceğini de bi o kadar iyi biliyorum ve o oranda akp nin iyi niyetine güveniyorum……. şimdi ben akp ye oy veriyorum ve diyorum ki gelin barış elimizi bir kere daha uzatalım bu defa yanılmayacaz gibi geliyor üstelik hem hizmet alacaz hemde barışa, çözüme ve kardeşliğe yakınlaşacaz en azından ben öyle sanıyorum…

  4. burhan birel kardeşimiz demişki bende gerçekten dtp bzim haklarımızı savunuyor sanıyordum..ee kadeşim 14 yaşındaki çocuğun elini kıranlarmı hakkını savunacak..çolukta olsa çocukta olsa gerekeni yapın diyen zihniyetlermi hakınızı savunacak..kurt sorunu benim sorunumdur diyip senin gibilerini kandırıp ankaraya gitiğinde bir doksan dünenlermi seni savunacak bırakın bu işleri dtp ye yünelin .saygılar

  5. bir diyarbakırlı olarak akpnin kazanmasını canı gönülden istiyorum kürt halkını savunuyorum diye insanların aklını çelen ama sonucunda hiç bir sonuç elde edemeyen..ç devletin yaptığı kğrt kanalına karşı çıkan bi zihniyete oy verenleri vicdanları ile baş başa bırakıyorum..

  6. nalet gelsin teröre ben diyarbakırlıyım inş bi dahakine kazanırız nalet gelsin bdp ye

Bir Cevap Yazın

