18 Nisan Ehliyet Sınav Soruları ve Sonuçları


Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) tarafından 18 Nisan tarihinde düzenlenen ehliyet sınav soruları ve sonuçları henüz açıklanmış değil eğer açıklanırsa bu linkten bulabilirsiniz.

Reklamlar

73 comments

  1. 18 Nisan 2OO9 ehliyet sınav sonucları sözde 1-4 Mayıs tarihleri arasında yayınlanacaktı. Bugün 4 Mayıs ve hala beklemekteyiz.. Bİr gelişme olduğunda moderatörler tarafından haberdar edilirsem cok minnettar olurum.

  2. ya arkadaş 4 mayıs diyorsunuz 5 mayıs oldu hala bekliyoz ne biçim bi varlıksınız sizi insanlığa davet ediyoruz

  3. merhaba ehliyet sonuçlarını beklemekten ve tetikte oturmaktan bütün adaylar sıkıldı…..neden bu kadar gecikti merak ediyoruz dğrusu.

  4. allah bu millieğitim bakanlığının belasını versin bir sınava girdim burnumdan getirdi

  5. yaff arkadas acıklamıcaklar heralde bole gıderse 6 7 mayısta ancak acıklarlar bı demec de vermıolar ne samn acıklancak dıe ona gore bısde bole pc nın basında agac olmayıss

  6. Ya bu kadar saçmalık olmaz dalgamı geçiyorsunuz bizimle ya 4 mayıs oldu hala sonuçları bekliyoruz sözde bugün yayınlanacaktı hani nerde beklemekten sıkıldık artık yayınlayacaksanız yayınlayın herkez ögrensin artık geçip geçmediğini bukadar zorlaştırmanın ne gereği var.

  7. bizde bekliyoruz nette 1-4 mayıs demişler insanlar sabahtan beri tlfon ediyorlar madem açıklanmıycak bu tarihler arasında doğru tarih verin bizde rahatlayalım insanlarda rahatlasın…

  8. neden açıklamadınız be bu sınav sonuçlarını paraya gelince zamanında yatırılmassa sınava bile giremiyoruz değilmi yuh be size.

  9. sakın acele etmeyın bugun bıtıyorsa yarın var bız daha cok beklerız sıze dert olmasın

  10. sizin vercenz ehliyet sınavına sonucuna taaaa …………!!!!!!!!!!!!!????????????

  11. bu nasıl sacmalıktır 1-4 mayıs arası diyolar 4 mayıs saat 8 oldu hala tık yok nasıl bir ülkede yaşıyoruz anlamadım iyiki bi sınav yaptılar 3 hafta geçti yazıktır ya REZİLLİK!!!

  12. ya bu sınav nezaman açıklanacak acaba 4 mayı dediler 4 mayıs oldu daha açıklanmadı bi haberdar edinya

  13. HALA NASI AÇIKLANMIYO MERAK İÇERİSİNDEYİM NASI Bİ SİSTEM BU YAHU ÇATLADIK SABAHTAN BERİ SANKİ SINAVDA ÇOK GÜZEL SORULAR HAZIRLANMIŞ GİBİ BİDE İNSANLARI BEKLETİYORSUNUZ YAA BRAVO NE DİYELİM BİZİ BU YAVAŞLIGA ALIŞTIRMAYAMI ÇALIŞIYOSUNUZ ANLAMDIMKİ

  14. sanırım sınavdan herkes gectı o yuzden yayınlanmıyor hayır korkmayın son nesılde pek tırafık canavarı yok…

  15. anlıyorumki bizim sabrımızı sınıyo bu meb olacaklar bu ne saygısızlıktır yaaaaa sabahtan beri aramadıgım site kalmadı yeter artıkk her işte aynısını yapıyolar sonra vatandaş kötü oluyo.gecikmiş bi vergi yada arbanını bi cezası olsa bu kadar esnek davranmazlar

  16. harbi ya böyle bi sistem yok milli eğitim bakanı değiştirdiler arkdşlr ondan galiba bu sorun herşey yerli yerine oturnadı ne zamn oturmuştuki

  17. SINAVA 1 DAKİKA GECİKSEK ALINMIYOO AMAAA SONUÇLAR KEYİFLERE GÖREE BEKLEYEN İNSANLAR DÜŞÜNÜLMÜÜÜYOOOO NOLUYO ANLAMADIM

  18. bune ya yeşermeye başlıyoruz böyle iş olurmu yazıklar olsun size ne biçim iş yapıyosunuz

  19. ne zaman açıklanacak sınav sonuçları bi bilgisi olan varsa açıklabilir mi arkadaşlar?

  20. la gardasım nasıl ıs bu yha nasıl ınsansınız sız mıllı egıtım sorunluları herkesın ısı var gucu var sabahtan bellı pc basındayız yha AYIP SIZIE AYIP UTANIN

  21. saat gecenin 11 pldu hala 04.05 daha sonuclar yorumlanmadı ne kadara sacma nezaman acıklanacak bari direksiyon sınava günü acıklansa daha iyi olur degilmi arkadaslar

  22. sözde bu ehliyet sonoçları 1 ila4 arasında beli olacaktı beklemekten anamız agladılütfen bu reazalete bir son verelimde işimize bakalım saygılar goço.

  23. bu nasıl bir şeydir yaa catladık pc başında sizin yayınlayacanız şeye başlıyacam şimdi yaaa sinirler

  24. yabe ehliyet dersine girmedim ama sonuçları çok merak ediyorum lütfen artık açıklayın sonuçları kafam güzel dünya güzel siz güzelsiniz

  25. arkadaşlar 😀 bişe dicem ya bukadar küfür edip isyan edioruz ama acaba biras olumlu düşünme şansı varmı 😀 mesela 1 mayıs cumartesi pazar resmi tatiller girdi araya ayrıyetten milli eğitim bakanı deişti bu sebeplerden dolayı gecikmiş olmasın 😀 karı daha yeni ne anlasın örenir örenmez açıklarlar :D:D:D:D:D:D:D:D:D

  26. daha çok beklersiniz sonuçları.bakanımız değişti.sıv kağırtlarına tek.tek ben bakacam demiş.sayın bakanımız işini ciddi yapıyo.2010da sonuçlar belli olur boşuna beklemeyin.:)))

  27. deli ederler adamı bu devlet kurumları bir işide zamanında yapın kardeşim nedir bu kurumlardan çektiğimiz her şeyin presüdürüne göre yapsanız çok şey kaybedersiniz sanki size kar kalan insanların hakaretleri benden bu kadar ehliyeti başınıza çalın

  28. boşuna beklemeyin snav sonuçlarını.sayın yeni bakanımız suru kağırtlanı tek tek ben inceleyecem.demiş.oda2010. sonuna anca bakabilir siz işnize bakın boşuna buralada telef olmayın abiiiiiiiiiiiii::)))))))))))))))))

  29. arkadaşlar ben ehliyeti alalı 7 ay falan oldu. bende sizin gibi sabırsızlanıyordum ama anca yayınlıyorlar 5 mayıs akşam saatlerine doğru yayınlanır umarım hepiniz kazanırsınızzzzz

  30. A… allah belanızı wersın LaneT qirSınn LaneT pes diyorum başkada bişey demiyorum.. açıklarlarsada ben bakmıcam hııh =(

  31. yaw yeter be yeter valla agaç oldum pc başında açıklamıyacaksanız söyleyin açıklamıyoz insafsız erifler allahıma manyak oldum ben pc başında 4 mayıs oldu hani lannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  32. lanet olsun size bee bu saatte kadar bekletdiniz bizi verin yahu su sonuçları yazıklar olsun sizee

  33. bu neis yahuu kimin ne hakkı varki bukadar bizi bekletmege ama casırmıyorum burası türkiye lanet olsun:(

  34. yemın ederımkı bu kadarda olmas gercekten para vermezek bızı sınava bıle elmıyorsunuz sabahtan beri olduk 5 mayıs oldu halen daha yok bakın bu saate kaltım baktım yıne yok olsun belkıde 4 hazıran dır belımı olur

  35. kardeşlerrrrrrr kafayı yıyecemmmmmm nerde bu sonuçlar evet sanki sorular mükemel gibiydıde birde bizi bekletıyorsunuz,,,,,,, aman kazanalımda 1 gün daha beklerımmm

  36. arkadaşlar resmi sitedeki yayına göre ayın 5 i diolar ama bence bütün sınav sonuçları genelde cumadan cumaya açıklanır belli olması için en son gün cuma yani

  37. yha 9 mayısta direksiyon sınavı olucak sonuçlar hala açıklanmadı ne kadar uzadı böyle bide yalan yanlış tarih verip insanları daha çok meraklandırıolar sıkıldık artık gece gündüz sonuç peşinde beklemektennnnn……..

  38. 1le 4mayıs dedınız acıklamadınız sıteye olan guvenımız bence bıtmıstır nede olsa veremıce sozlerı yazan bı sıte

  39. Afff kafayı yiyeceğim en sonunda he … 9 Mayıs’ta direksiyon sınavı var, ben ne ara ona çaLışacağım peki.? ,,
    Yeteeeeeeeer artık yeteeeeeeer !

  40. Meb sitesinde sonuçlar açıklanmıştır biraz sabırlı olan girebilir.Çünkü site çok meşgul ancak internet başında 30dk beklemek lazım.

  41. ya bu ne saçmalıktır arkadas çocukmu eglendırıyorlar bırı 1 ile 4 mayıs der ee 5 mayıs oldu hala bışi yok böyle yaparak zorla söyletırler sonrada yok efendım saygısız mıllet yok şöyle yok böyle sizin verıcegınız ehlıyetın ben taa………????????

  42. eyliyet sonuçları açıklanmıştırrr kurslarınızı arayarak öğrenebelirsiniz başarılar … meb internet üzerinde sorun olduğu için yayınlanamamaktadır

  43. arkadaşlar bu sınava sadece 1 kez ders görerek gittim ,çalışıyorum kurslara gitmeye hiç zamanım olmadı kitap derseniz sorulara son gün baktım o kadar.amaa buna rağmen kazanmışım.sınav kolaydı aslında.bakalım direksiyon dan da geçebilkicemmi:)

  44. açıklandı arkadaşşlar soru ve cevaplar bu siteler hep üç kagıççı m.e.b sitesinde soru ve cevapları öğrene bilirsiniz

  45. arkadaşlar ben geçmişim sorularla cevaplarıma baktım ikl yardımdan 85 tırafikten 85 motordanda 87 almışım hepinize kolay gelsin işallah sizde geçmişsinizdir byyyy

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s