Berna Karagözoğlu “Bağdat Yolu” Bir Şarkısın Sen Programı Videosu


ATV Televizyon kanalında yayına giren Bir Şarkısın Sen programındaki küçük yarışmacılardan Berna Karagözoğlu‘nun Bağdat Yolu adlı şarkısının videosu…

Berna Karagözoğlu “Bağdat Yolu” Bir Şarkısın Sen Programı Videosu” üzerine 13 yorum

  1. çok güellllllllllllllllllllllllllllllllllllll bunu yaza bılıyorum başka birşey bulamıyorum çünkü süper senle tnşacaktım ama gelemedım benı oraya carmıslardı ama gelemedım

  2. bernacığım ağzına salık yolun açık olsun allah gönlüne göre versin

  3. Bukadarda olmaz fındık kurdu süpersin bana msn vermene lütfen!!! Cevabı hemen yolla…

  4. Bukadarda olmaz fındık kurdu süpersin bana msn versene lütfen!!! Cevabı hemen yolla…

  5. bence o kadar iyi değil kendini bişey sanıyor konser veriyolar elerine 1 milyar veriyolar bu da ona sevindiriyo hep şov yapıyor yerlere yatıyo gazino da çıkan dansöz gibi anlayın artık yacılık yapmayın o kıza çünkü o artık şöhret olmuş ya havalanır bizi görmez yerlere uzanıyo diğerleri şarkı sölüyo düzgün onun aklı fikri göbek atmakta ama tatlılığına bir şey söyleyemem bende on yaşındayım öyle yapmıyorum beni hep ona benzetiyorlar zaten

Bir Cevap Yazın

