Berna Karagözoğlu-Berkan Taşkın Gençlik Başımda Duman düeti Bir Şarkısın Sen Programı



Atv kanalının çok izlenen programı Bir Şarkısın Sen Gençlik Başımda Duman şarkısı Berna Karagözoğlu ve Berkan Taşkın ikilisinden.

Berna Karagözoğlu-Berkan Taşkın Gençlik Başımda Duman düeti Bir Şarkısın Sen Programı” üzerine 13 yorum

  1. bu şarkı tek kelimeyle sssssüüüüüüüppppppeeeeeerrrr daha na diyeyim olay budur tek sorun sahnede çocuk gibi koşmandı sana hiç yakışmıyor o an sanki o tatlı hoş berkan gitmiş yerine yaramaz bi çocuk gelmişti bide hep bernayla beraber sahneye çıkmanız artık bayydı yaaa hakikaten sanki sen tek çıkamazmışsın gibi o ne öyle yaa

  2. berna sen çok delisin sen çok havalı kızsın ve ben seni hiç sevmiyorum duydumki berkanla öpüşmüsünüs ooooo

  3. ben berkana aşıgım süper şarkılar sölüyor vede o zeynep olan salak kız da gıcıgın teki bir kere berkana arkadan süper yakışıyor tamam mı he birde bernayla berkanın arasında hiç bir şey yok ben memetede aşıgım berkanıda öpüyorum yanagından okey muck muck muck

Bir Cevap Yazın

