2009 Yılı 7. ve 8. Sınıf SBS Sınavı Soruları ve Cevapları


İlköğretim 7. ve 8 sınıf öğrencilerinin katıldığı Seviye Belirleme Sınavı (SBS) haftasonu yapıldı.

7. SINIF – A KİTAPÇIĞI SORULARI İÇİN TIKLAYIN

7. SINIF – A KİTAPÇIĞI CEVAP ANAHTARI İÇİN TIKLAYIN

7. SINIF – B KİTAPÇIĞI SORULARI İÇİN TIKLAYIN

7. SINIF – B KİTAPÇIĞI CEVAP ANAHTARI İÇİN TIKLAYIN

8. SINIF – A KİTAPÇIĞI SORULARI İÇİN TIKLAYIN

8. SINIF – A KİTAPÇIĞI CEVAP ANAHTARI İÇİN TIKLAYIN

8. SINIF – B KİTAPÇIĞI SORULARI İÇİN TIKLAYIN

8. SINIF – B KİTAPÇIĞI CEVAP ANAHTARI İÇİN TIKLAYIN

PUANINIZI HESAPLAMAK İÇİN TIKLAYIN

Reklamlar

2009 Yılı 7. ve 8. Sınıf SBS Sınavı Soruları ve Cevapları” üzerine 54 yorum

  1. ŞİMDİ BAŞLICA BURADAKİ BAZI ARKADAŞLARIMIZ GERÇEKTEN MORALLERİ SIFIR YAPIO NO MORALL !AMA BNM İYİ GEÇTİ GAYET İİ Dİ AMA YOKK 500 TM PUAN BEKLİOMM BNLARA HİÇ GEREK YOKK (GÖRGÜSÜZLÜĞE)TMM BNDE KOLEJ ÖĞRENCİSİ OLDUĞUMM HALDE SORULAR BAZI ARKADAŞLARIN DEDİĞİ GİBİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKK KOLAY DEİLDİ BU KİŞİLERİ SINAVDAN SNRA GRMEK İSTERİMM NESE İNŞ.HEPİMİZ İÇÇİN HAYIRLISI OLUR (ÖÖZEL SAFVET KOLEJİNE SELAMLARR)DUY BNİSAFVET BN SNDEN NSL AYRILCAMM:) 🙂 🙂 🙂

  2. SBS ÇOK ZORDU AMA BİRAZDA OLSUN YAPTIK SINAVDAN ÖNCE 100 SORU FİLAN ÇÖZDÜM SINAVA GİRİNCE KAFAM DARMA DUMAN OLDU:d:d:dXD

  3. arkadaşlar 8. sınıf sbs soruları bence kolaY DEĞİLDİ ZORDA DEĞİLDİ AMA BEN BÖLE BEKLEMİYORDUM KOLAY BEKLİYORDUM
    BU YÜZDEN HİÇ KORKMAMIŞTIM AMA MAALESEF ZOR GELDİ İNANAMADIM AMA MAT 9 NET BEKLİYORUM İNANABİLİYOR MUSUNUZ 9 NET YAV
    İĞRENÇ BİŞE OTOMATİKTEN BAKTIM 430 PUAn diyor neyse geçen sene ALDIĞIM PUANIN ORTALAMSIYLA BİRLİKTE İNŞALLAH İİ BİR
    YERE GİDECEM… HERKES İNŞALLAH 400 VE ÜSTÜ ALIR…

  4. benımde ıyı gectı demıyeceğım amacımız tartısmak olsun ıyı gecen cıkmıs 500 fln dıyo sokakata gorsem parcalıcam senı,
    sen nıye kolej ısmı verıyon heee napalım bızde meb okuluna gıdıyoz anormallık kımde kı

  5. YHA NE BU YHA BNDE ŞU 500 YPN ARKADAŞI GRMK İSTERDİM BNCE SORULR ORTYDI VE SEÇİCİYDİ YNİ BU SENE ÇALŞN ÇLŞMYN BLLİ OLCAK AMA GÇN SENE HEMEN HEMEN HERKESİN İİYDİ O YUZDEN BNCE BRZ ZORLAMISI İYİ OLDU AMA HAVA ATMANINDA Bİ MANASI YOK İMŞ. HERKES İİ PUANLAR ALIR

  6. 100 puan olsa bana ye terrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  7. ya ben coq calıstım ama turkcede bu kadar zorlanmamıstım gercekten oysa tukcem 5 ama sorula yanıltıcı we uzun olduğu için ne zaman yettı nede matematıkten 1 soru bıle yapamadım hade baqalım allah hayırlı etsın ne dıelım

  8. yha aslında kolaydı ama sitres yaptım kafam karıştı öfff zaten soru cevaplarıda iindiremiom biri yardım etsin arkadaşlar siz indirdiyserniz siteyiş yasın===(

  9. bence böyle faaliyetlerin yapılması çok iyi öğrenciler dogru ve yanlışlarına bakmaları güzel sorular kolaydı

  10. bence 7. ve 8. sınıf soruları çalışana kolaydı aslında bence.bu sınavlarda çalışanlar kazansın diyorum ve hak edenlerin kazanmalarını diliyorum.(inşallah)

  11. kardeşim çalışana kolay die bişe yhoqk.. bızım oqulda duzce birincisi var o bile zorlandı sorular zordu qımse bişe demesın..hadı diyin bakalım oda tembel die ..delırtmeyın mılletı yaa zaten stresten kilo verdım :D:D

  12. sümeyra arkadaşıma katılıyorum neyani gösteriş yapıyor bencede bende matematiği yapamadım yaptımta bazılarını yapamadım attım kafamdan bende 8. sınıf öğrencisiyim

  13. arkadaşlar ben 7. sınıf öğrencisiyim sorular çok zor değildi ama çok kolayda değildi matematik hariç diğerleri güzel geçti kim doğru dürüst çalıştıysa o istediği puanı tuttursun, kim tüm sene yan gelip yattıysa kendine layık bişi alır inşallah sonuçların açıklanmasını istemiyorum doğrusu çünkü ailemin yüzüne bakamicam:(

  14. bence matematik dışında hepsi kkkkkkkkkkkolaydı ama türkçe soruları masal gibiydi upuzun

  15. sbs bnce zordu heeki matematik
    iğrençti bu sene sbsde müfredatın dışına çıkılmış

  16. ben 400puan aldım ve mutluyum bazı arkadaşlar 492 puan almasına rağmen mutlu değilmiş ALLAH ÖYLE KİŞİLERİN GÖZÜNÜ DOYURSUN:D:D

  17. bunun koleje gitmeyle alakası yok bnce sn kolaje gidion gördük sni he 500 alan mal 300 fln almıştır o 6 yanlışta 60 yanlıştır bn şahsen çok kolydı demicwem!

  18. benimde o kdr ii değil di sbsm o kadarda kötü değildi yani aşşa yukarı ya 400 alırım yada en düşüğü 385 fln olur benimde adım esra ve esra arkadaşıma katılıyorum bazıları 492 almış ki(palavra)yalan sölemeyi beceremiolar ki bu sadece bu akadaş içn değil yukarıda bazıları 500 alıcam diyenlerde oldu onlar içinde geçerliyim onlara işte şımarık ve havalı kızlar denir

  19. bn daha sınava girmdim şu an orta sona gidiorum bu yorumu kaç kişi okuyacak bilmiyorum ama o 500 bekleyenlerin hepsi 100lerde bşy alacak eminim gıcık gıcık gerizekalı gerizekalı yorumyazmayı bilrler sadce onlarrrrrrr

  20. BEN CE SİZ SALAKSINIZ ALLAH ASKINA BUNLARI CÖZEMİYORSANIZ YUH BEN SİZİ AYIPLIYORUM BEGN SBS DEN 475 PUAN ALDIM

  21. bende sbs çççççççççççççççooooook kolaydı birde 6.sınıf ben sbsden 469.100 aldım oda hiç çalışmadıgım halde öbürsene sizlerde iyi alırsınız umarım

  22. bizler 7. sınıf öğrencisiyiz sbs en büyük düşmanımız.sizler bize moral verdiniz saolun tesekürler

  23. bizler sbs sınavı olduğumuz için çokkkk mutluyuz bizler sizler gibi iyi bekliyoruz sbs puanını

  24. sbs okadar, zoR degil di bidakide böle oluR işalla yine 492 alıR derecelere girerim hepinize başarIlar düzenli çalışın başara biliRsiniz 😀 😀 :d 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s