Pırlanta , Yüzük


Pırlanta , Yüzük
Pıralanta çok moda oldu ya sıkıldım artık. Pırlanta nasıl moda oldu televizyon dizilerinden etkilenerek.İnsanlar artık televizyon dizilerini gerçek kendi hayatlarının yalan olduklarını düşünmeye başladılar nerdeyse.Kendileri için değil dizideki karakterler için dua eder oldular.Neyse bu konuya fazla girmeyelim konu dağılıyor çünkü.
pırlanta yüzük
Pırlanta herkeste olduğu için bana sıradan geliyor ve pırlantadan hoşlanmamı engelliyor 🙂
Ekşi sözlükte pıralanta için ne demişler bakalım;
degerli bir tas, degisik renkleri oldugu halde en makbulu beyaz ve lekesiz olanidir, goz alici bir piriltisi vardir, cuzdan yakan bir fiyata sahiptir

irlanta ta$in kesimine verilen admi$, yoksa pirlanta, elmas vs hepsi ayni tasmis…

yapısı tamamen karbon olan taş.
Ekşi sözlükten alıntılar burda bitiyor yine ben devam ediyorum.
Pırlanta elmastan yapılır.Elmas ise kömürün çok çok yüksek sıcaklıktan etkilenerek başkalaşım yapmasıdır.
Pırlanta bitti sıra yüzük te;
Yüzük‘e eskilerimiz yüssük derler ya da ben öyle hatırlıyorum.Yüzük genellikle nişan,düğün vs. gibi törenlerde takılır.Biri geline diğeri damada takılır. Yüzük hakkında şunu biliyorum dinimizce erkeklere ipek ve altın haramdır.Burda bizi ilgilendiren altın.Yüzük‘ün altın olmaması yada yüzüğün içerisinde yüzde olarak az bulunması gerekir.Zaten ben altını sevmem altın yüzük‘ü hiç takmam.Gümüş erkeğe daha çok yakışır.

Bir Cevap Yazın

