2009 Öss Sınavı Soruları ve Cevapları, Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak?


ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA KESİN AÇIKLANIR

Yarımağan, adayların puanlarını hesaplama işlemlerinin sürdüğünü ifade etti. Çalışmaların tamamlanması halinde sınav sonuçlarının erken açıklanabileceğini söyleyen Yarımağan, ”Ancak sınav sonuçlarının açıklanması cumartesi gününden önce mümkün değil. Şu anda bir tarih veremiyorum. Önümüzdeki hafta kesin açıklanır” dedi.

Öss soruları ve cevapları sınav günü yani 14 Haziran 2009 saat 15:00 da ÖSYM‘nin sitesinde yayınlanacak.Sonuçlar ise tahminlerime göre 25-30 Temmuz 2009 gibi bir tarihte açıklanacak. Öss 2009 sorularına 14 Haziran’da sitemizden ulaşabilirsiniz…

Sınava sakın olaki cep telefonu götürmeyiniz telefon kapalı dahi olsa sınavınız geçersiz sayılacaktır…

Sonuncu öss yani öss 2009 bugün bitti.Benim de girmiş olduğum bu son öss de bir çok kişi başarılı olacak.İnşallah bende başarılı olurum.Sorular bence kolaydı.Saat 15:00 da soruları cevaplarını sitemizden öğrenbilirsiniz…

64 comments

  1. arkadaşlar 2009 öss sınav sonuçları 10 temmuz gibi açıklanacakmış radyo haberlerinde öyle söyledi yök’ün kararı imişş bende bu kadar erken olmasına şaşırdım bakalım uzamazsa tabi o tarih..

  2. Bence sınavda belirleyici olan bölüm mat2 olacak onun dışında sorularda büyük bir
    eleyicilik yoktu sadece dikkat ve yorum kapasitesi gerektiren sorular vardı
    umarım çalışan kazanmış olur

  3. öss sorulrı cok mantıksızdı.okadar dershane denemelerıne gırdım boyle soru tarzıyla karsılaşmadım bırde taban

  4. sözelcilere bu kadar yüklenilmez ki bilmediğimiz ezberlemediğimiz hiç birşey kalmamıştı .. nerde yazar eser eşleştirmeleri nerede dönem eşleştirmeleri bu kadarına pes ..

  5. arkadaşlar özellikle mat2 yi çok kasmışlar..ben çok zorlandım..sizce de öyle degil mi.eşit agırlıkcı arkadaslar puanınız kac gelir tahminen?

  6. ya allah aşkına çok aradılarmı acaba o soruları arkadaşıma katılıyorum bir sözelci olarak yazarların hangi hastahanede doğduğunu bile ezberletiyorsunuz sonra gidip bir tane bile sormuyorsunuz pes diyorum size başka ne denir 3 saatte 12 senemi çöpe attınız. bir bucuk milyon öğrencinin hayatıyla oynadınız. kobay gibiyiz arkadaşlar her sene sınav sistemi değiştiriliyor deneme yanılma yöntemiyle sınav belirliyorsunuz. kobay değil öğrenciyiz bunu ne zaman fark ediceksınız merak ediyorum .seneyede nasıl bir sınav sistemi gericekler bize belli değil sorun değil bir sene daha çalışın dimi sizin için bu kadar basit bir insanın hayatı…. pesss başka yorum yok

  7. o kadar yıllık çalışmamızı bu kadar basite aldınız ya gerçekten pes.. yeni sistem diosunuz şimdide bi düşünün ya bizde bi insanız her getirdiğiniz sisteme ayak uydurmak taktir edersinizki o kadarda kolay diil sorduğunuz sorular çok saçmaydı hiç karşıma çıkmamış soru tarzlarını önümüze getirip 3 saatlik bi süreçte al bunu çöz diosunuz insanla dalga geçer gibi bakalım bu sistemle bu saçmalıkla bir iki yıl içinde kaç adayın üniversite diye bi umudu kalıcak…

  8. arkadaşlar gerçekten sorular iğrençti bakalım neler bekliyor bizi açıkçası ben çok tedirginim bir yere yerleşmem mümkün deil helede o türkçe var mahvetti bizi bu kadar yapılmaz ya insaf

  9. ya arkadaşlar gerçekten bukadarda olmaz ayrıcada meslek liseleriyle ilgili problemleri oluşturanların hepsini kınıyorum… biz meslek liseliler olarak madem üniversiteyi koyuyorlar öss yi koyuyorlar ozaman her bölüme ea sayısal sözel dil deyip bile ayırmasınıda bilyorlarsa meslek liselerinide ayıracaklar olur mu böyle şey o zaman bizede bizim bölümümüzle ilgili puan getiren bölüm koyun allah aşkını birileri duysun benim için olmasa bile arkadaşlarım tüm meslek liseliler için konuşuyorum azda olsa puan getirsin herkezin kendi bölümüyle olan ya ne saçmalık bu herkezi ayırmasını biliyorlar ya niye 3 saat içinde 12 senemizi mahvediyorlar…. biz yurt dışındaki üniversitelerdeki gibi ülkelerini kaldırmak için hangi meslek gerekli ona yönelin onu okuyun demiyorlar istediğimize giremiyoruz biri sesimizi duysun lütfennnn.

  10. bnce sorulat gayet güzeldi kasıcak sorular değildi denemeler dahada zordu kendinizi çok kasmış olabilirsiniz

  11. arkadaslar sorular TEK KELIMEYLE İGRENCTİ o neydı ögle sozelciyim zaten sorular kazık ayrıca kppse duzeyındeydi PESSSSSSSSS YANİ

  12. Sorular iğrenç ötesiyidi… yazık acıyorum bu ülkenin
    eğitim sistemine.. her gecen yıl birçok öğrencinin üniversite hayalleri gidiyorr..Bunlara çok mu basit geliyo
    bir insanın hayatıyla oynamakk…. dalga gecer gıbı hıc gorulmemıs soru tarzlarını vermışler.. yazıkkk çook yazık..

  13. Arkadaşlar şu standart sapma olayını birisi açıklasın standart sapma puanı ne kadar etkiler bu sene hangi soruların değeri yükselir

  14. yaw arkadaşlar ben paragrafları okuyordum bağlantı kuramıyordum 250 ham çıkarıyordum şuan diyorum barajı aşayım ama öyle sorular yoktu mat 1 çok kolaydı sözel derslerdende edebiyat acayiıp zordu yhaa bence son 100 yılın en zor sorularıydı kim hazırlamışsa bilmiyorum bu soruları acaba kendisi yapabilrm o türkçe ve edebiyat sorularını merak ediyorum aslında neyse kalın sağlıcaklaa senye daha kolay olur inşlhh

  15. bende e.a öğrencisiyim çok zorlandım özellikle edb-sos bölümü çok kasıntıydı 8 yanlış yaptım hiç bu kadar yanlışım çıkmamıştı mat-2 de zordu 2007 ve 2008 sorularından sonra ben çok kolay bekliodum en zoru bize geldi:(:(

  16. gene girdik sınava bakam her sene giriyoruz ben polislik barajını geçsem yeter üniversite kazanmak istemiyorum. kazanan ne oluyorki sonra kpss denen melet var. allahım sen bize sabır ver sen kullarına sabır ver.herkese başarılar diliyorum inşallah iyi yerlere gelirsiniz…..

  17. bnce bu sene puanlar ciddi şekilde düşer.sözeller cidden zordu özellikle sos2 çok zorlamşlar.ama üzülmeyin yapamadysa kimse yapamamştır.içinz rahat olsn sözelciler hislerime güvenirm bu sene üniversiteliyiz:))

  18. ya benim için sadece edeb-sos bölümü zorladı fazla üzerinde durmadıgımız yazarlar cıktı türkcedeki paragrafı okuyunca sonuna yaklaşınca başını unutuyodum…bide bu nasıl devlettir insan bir düşünürki ülkeme yeni nesiller gelsin gelişmiş ülke olsun diye bizimkiler kazık gibi soru soruyolar sonra gelecegin nesillerisiniz diolar hiç bişe anlamdım valla..

  19. ben de e.a ögrencisiyim .en zor sınav bu seneki sorulardı diybilirim. edebiyat sosyal bölümü çok zordu ya ben en kolayı olarak bekliyodum ama demekki yanılmışım ösym yine yaptı yapacagını bu senede kaldık hayallerimiz hepsi gitti ben hayatımı ünv. adamıştım .ama oda olmadı bu soruları nerden getşrmişlerse artık bilmiyorm. onlara soru demeye bin şahit lazım bence hele türkçe berbat. sanki hayatlarını anlatıyolar bişey anlamadım ben valla allah sonumuzu iyi etsin ne diyelim…

  20. YANİ BEN BU SINAV SİSTEMİNE YUHH DİYORUM BAŞKA HİÇ BİRŞEY DEMİYORUM…O KADAR YAZAR EZBERLETTİLER BİR TANESİ BİLE ÇIKMAZMI YA!!SINAVDA İĞRENÇ ÖTESİYDİ…

  21. slm’lar iyi kötü bi şekilde snv gününü atlattk amaa önemli olan öss sonç açıklaanmasına sayılı günler kaldı… arkdşlar ALLAHTAN ÜMİT KESİLMEZ hakkımıza HAYIRLISI olsn….. inşallah üniversteye nasip oluruz (AMİİİN)

  22. össsonuçları ne zaman verilicek merakla bekliyorum sınavım hiç iyi geçmedi ama bi umutla bekliyorum:(:(:(

  23. sayısal meslek lisesiyim mat1 çok kolaydı allaha şükür matımız iyidi de sözeldeki açığı oradan kapadık sözelcilere allah sabır versin ea cılara da tabi denemelerde 25 netten aşağı inmediğim türkçede 22 soru işaretleyebildim cevaplarına bakmadım bile bütün paragrag soruları sanki felsefe sorusu gibiydi abartmışlar türkçeyi temmuzun 10u veya daha önceki bi tarihte açıklacakmış

  24. Türkce masallah yanı denemlerde 25 dk de cozdugum türkceyı 40 dk de anca bıtrdım 25 net cıktı .yazıkkk.. mat 1 i bu kdaar kolay sorcaklarını bılseydım calısmazdım..fenler de fena degıldı 2. bölümün fiziklerı harıcc.. mat 2 ye türkce yüzüne zaman kalmadı ve soruların hepsi asırı ıslemlı oldugu ıcın zaman sıkıntısı cektık.. bu sene puanlar düscek dıolar ins dogru dıolardır bakalım artık hersey kısmet..Allah bütün öss mağdurlarına sabır versın

  25. mrb arkadaşlar benim için hayatın en zor sınavı buydu ama ben çok çalıştım hayatın zorluklarını aşmak için çok çalıştım sınav zordu ama genede benim sınavım çok iyi geçti kesin yerleşiyorum çünkü yaptığım sorulardan çok eminim işl sizde yerleşirsiniz …..

  26. bencede turkce zordu ama sayısalcı olarak fen ve mat bana cok basit geldi allah emegi gecenın alınterının hakkını verecektır ayaklarımın sırtımıza dege dege bu kadar yol katettık. bu sistemi çökertecek delikanlı cıkmadı inş cıkar

  27. sorular gerçekten çok zordu. allahtan ben sayısalcıydım yoksa batardım ben yineed batmadım değil ama yine iyiyim. sadece sözelcı arkadaslara üzülüyorum. sözel bolum cidden berbattı…

  28. bu ne biçim sınav abi ya insan biraz kolay soraar yöke seleniyorum yeter artık bıktık sınava girmekten bu ne ya her sene her sene bari bira kolay sorun ya nolurr en sonunda intihar etcez…

  29. yaa herkez mat 1 kolay diyorda sanki full çekmiş gibi sölüyorsunuz. herkes için hayırlısı… puanlar bence kafadan bi 10 düşer .

  30. arkadaşlar bence de türkçe çok zordu her bi paragrafı 2 -3 defa okudum çok zorlandım yine de fena değildi mat1çok kolaydı bu sene boyunca girdiğim denemelerden en yüksek netimi össde yaptım inş sözelde puanlar çok düşer de marmara ya yerleşebilirim ki ben düşeceğini düşünüyorum çünkü herkesin sözel i berbat geçmiş

  31. arkadaşlar hepinize katılıyorum sonuna kadar haklısınız bekleyın bakalım sonuclar bı acıklansın tercıhlerı yapalım unıvrsteler okadar boş kalacak deil heralde sıka sıka dusuk puanlılarıda alacaklar

  32. ugur bılader sna katılıyorum millet mat 1 cok kolaydı dıo sankı bız bilmiyomuyuz ilk 10 15 sorunun cok kolay olduunu hadi soylesınler bakalım o olasılık sorusunu turkıyede kactane ogrencı cozmus hadı bumucok kolaydı bıkactane rasyonel sayısınıj kolay olmasıyla kendılerını kandırıyolar bız tum soruları yapabılmek için urasırız bı soru kacmasın dıe cabalarız onlar da bikac kolay soru gormeyle mat 1 ok kolaydı dıo ama ben ona bakılırsa mat 1 den 27 net yaptım ama kımseye kolaydı demedım en az 45 dkkmı aldı unku

  33. bencede türkçe zordu ben sayısal öğrencisiyim zaten yapamıyodum bu sene çook zor geldi
    zaten oyuncak gibi 2 senede bi sistem tazeliyolar bi düzene sokamadılar bu öss olayına yazık bizlere kimse bizi takmıyo sistem işte ne olcakk

  34. BİDE BU ARADA BİZE MORAL İÇİN BU SENE DAHA KOLAY HİÇ ÜZÜLMEYİN DEMİYOLARMI DELİ OLUYORUM ….
    AMA İNŞ. HERKES GÖNLÜNE GÖRE Bİ YER TUTTURUR …

  35. O KADAR EMEK VERDİM ÇOĞU GECELER UYKUSUZ KALDIM AMA HİÇE ÇALIŞMIŞIM :((((EMEĞİMİN KARŞILIĞINI ALAMADIM:((((

  36. offf offf bu seneden hiç ama hiç umudum yok size katılıyorum arkadaşlar bi umut puanlar düşsede biz fakirlerde mutlu olsak….

  37. slm dostlar vala benim 85 net kalmış toplamda bende tm ciyim.36 mat netler 52 tane süzel yani bu kadar netle nereye gidecem.ÖSYM alah belanı versin bu ne türkçe ve edeb soruları emeğimiz boşa giti. anemlere boşa ümit verdim95 net dedim. sonuç 1 hafta sonra açıklanacak. of tanrım… ne yapacağız.73 oö puanım sosyoloji gelir mi ?

  38. ebru hanım sakin olun umarım ümitlerimiz boşa gitmez alah yardımcımızdır.denemede vala 255 tm2 alıyodum işte nasip 230 alamayanlar şu anda 245 bende 215 yani REZİLİK diyom başkada bişey demiyom. sınav zordu ama konsantre olanlar için basitdi. pdr beklerken şuan sosyoloji ve 2 yılıkların hesabına düştüm.temenimiz puanların dümesi ve sıralama mızdır.

  39. arkadaşlar bugun acıklanacak diyorlar kardeşim için bakıyorum bende ama… dogru mu?

  40. hepinize katılıorum.Gerçekten sınav çok zordu..o kadar çalıştım okulla dersane arası gidip geldim gecemi gündüzüme kattım..okul birincisi oldum ama sonuç ne kocaman bi hiç berbat geçti o türkçe çok zamanımı aldı nie o kadar uzun paragraf koydular ki…bi de çok kolay olacak diolardı…hepsi boş yalan artık inanmıorum hiç bişiyee emeklerim boşa gitti gerçekten kafayı yemek üzereym o kadar insanın üzermde emeği var hepsini boşa çıkaracağım ne olacak halimiz:(

  41. […] 2009 Öss Sınavı Soruları ve Cevapları, Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak? Öss soruları ve cevapları sınav günü yani 14 Haziran 2009 saat 15:00 da ÖSYM’nin sitesinde […] […]

  42. yazık biz öğrencilere böle ülkenin öğrencisi olupta okumak çok zor o kadar emek stres boşuna gitti bide bunları ailelere açıklamak bize kalıoo bu ösym bize yazık etti kazık attı tek kelimeylee lanet olsun

  43. yyaaaa bende bir tmciyim geceyi gündüz gündüzüm gece oldu hayatım karmakarışık oldu….%100 mat 2 die bi kitabı 2 ayda bitirdim..ama bu seneki mat2 gibi soruları da hiç görmedim 17 ye 5 yaptım zamanım yetmediii bi 10 dk daha olsaydııııı…..denemelerde 270 e geliyodum sınavdaysa durum vahim bi umut okul 1.liğinden kazanırsamm kazanırım 45 dk da türkçe çözmüş insanımm sonumm vahimmm …….son 20 dk da mat2 ye geçebildimm…ed sos tan kaç tane yazar eser ezberledim lan eseri bırak sülalesinin adını k,tabının özetini kahramanları ezberledimm ama hiçbiri çıkmadı allah belasını versin ösym nin…..

  44. arkadaşlar aynen katılıyorum size berbat bir sınavdı yuh diyorum başka bşy demiyorum mat2 bukadar mı kazık olur ya gitti btn emeklerim

  45. ibrahim
    arkdaşlar bir sınav daha böyle geçtide acaba ailemize ne söyleyeceğiz o kadar ki bizimle kalkıp bizimle yatıyorlardı .Türkçeyi biraz daha kolay olsaydı daha iyi yapabilirdik fakat ösym başkanı çıkyor sınava girmeden iki önce sınav her zamanki gibi olacak diyor gerçektende dediği gibi:)

  46. Yaa artık açıklansın şu sınav. En azından ne zaman açıklanacağını söylesinler kesin olarak. Belirsiz bi tarihi beklemekten çok sıkıldım.

  47. bi kişi hariç hepinize katılıyorum koca bi sene 3 saatlk sınav için çalıştım sınavdan sonra herşeyin boşuna olduğunu anladım

  48. bu son össydi sahsım adına fazla zorlamayacaklarını ve sınavdan cıktığımda rahat bi nefes alacagımı düşünürken yasadıgım hayal kırıklığını suan sizlere tarif edemem en cok zorlandıgım bölüm edeb-sos2 di arladaslarımında söylediği gibi cok kasmışlar bence sordukları sorularda bi püf noktada çözümlenmiyodu iş tabiki cok kolay sormak bi çözüm degildi ve tabiki eleyici olmazdı ama dediğim gibi mantıgıma yatmayan ve cok düz sorulardı keske bir soruda bircok bilgi istenseydi de bizlerde en azında bi gidişat yolu bulup sonuca gidebilseydik yada en azınfdan yaklaştık diyebilseydik ama ben o edebiyat sorularını yanında bile gecemedim herkese tesekkürler ama bu seklde topumun hakettiği derecede yükseliş gösterecegini düşünmüyorum tekrar altını ciziyorum cok kolay sorular degil bizlerin beklediği bizlerin beklediği heyecanımıza heyecan stres eklemeyecek rahat ve güzel sorular umarım bu serzenişime kulak veren birileri olur…

  49. ben sadece lanet olsun diyorum busene olmazsa bıdaha olmaz sistem degısıyo dıye yırttım resmen kendımı lıseyle beraber dersaneyı goturmeye calıştım tam istedigim gibi oldu dedim karne iyi geldı ama öss battı okadar emek çaba yarışatı gibi koşturdular lanet olsun

  50. ALLAH BELANIZI VERSİN ÖSYM BU KADAR UĞRAŞTIRILIRMI BU İNSANLAR.SORULARI HAZIRLAYANLARADA ÖSYMyede LANET OLSUN.Başka bişey demiyorum artık.Bu sene son şansımda bundan sonra hayatımda ne sınav nede üni olacak artık.Son şansımı bu sene değerlendirdim.Ama yine elde var sıfır.bi insanın geleceği 3 saate bağlı olamaz.Bu berbat bişey yaa.ÖSYM GEBER.

  51. ya nasıl bişeydi öyle okadar çalıştım sonuç hiçbişey herkes genel önemli diyo ama yinede beni genel kurtaramıycak galiba hacettepe sınıf öğretmenliğinni beklerken 2 yıllık biyer gelir mi diye bakıyorum. of of herkesin hakkında hayırlısı neyse allahım onu nasip etsin tekrardan geçmiş olsun arkadaşlar

  52. ben lise sondum okulla çok zor oluyo seneye denicez artık inş seneyede seneye demem

  53. arkadaslar bu sına kolay yada zorluk olayi deil tamamen konsantre olma isi benden ne kadar gerizekelai adam varsa denemden alakam olmayn adma varsa gecti benden herkes 270 beklerken 240 aliyrum ve bütün salk admalr 245 sorular kolay olmasa bunlar alabilirmiydi size hersey dikkatte bitiyor sayisal öğrencisi olrak fiziğinde tut herseyine konusoyurm sınav kolaydi mat2 de bzailarini elnmesi icin illaki zor soru olucakti ve vardi ins herkes istediği yer alir iyi günler..

  54. türkçede fazladan 25 dklık kayıp…mat2 ye kalan 15dk :S tam bi at yarışı…sorulardan çok zamana oynadıkları için sonuç ortada :S

Bir Cevap Yazın

