Kol Bastı Nasıl Oynanır Hoptek oynarken neye dikkat edilmelidir?


Kol Bastı adını daha duyalı 1 sene oldu olmadı ama son iki senede müthiş bir patlama yaptı.Halkta merak uyandırdı.Her yerde kursları açıldı dersleri verilmeye başladı.Peki neden böyle bir anda patladı önceden kol bastı yok muydu? Vardı tabiki ama karadeniz bölgesinde biliniyordu sadece.Tabi bizim internet gibi büyük bir nimetimiz varya onun sayesinde kültürler buluşuyor.Hemen elinin altında bilgi kaynağı.Her yerde video falan filan.Bence bu şöyle olmuştur.Facebook ta adamın biri karadenizlidir kesin çekmiştir videoyu atmıştır facebook ordan dolana dolana her yere yayıldı.Türkiye’yi bırak tüm dünyaya yayıldı.Güzel oyun kol bastı herkes oynasın: ) Her yeri kol bastı
Vodpod videoları artık kullanılamıyor.
Karadeniz oyunlarının son zamanlarda en gözde olan Kol bastısı bütün Türkiye’yi kasıp kavurmaya başladı. Hatta herkes bu oyun nasıl oynanır ayak hareketleri nasıldır diye merak edenler çoğaldı. Bu oyun şimdiler de Azerbaycan, Gürcistan, Kazakistanda şimdiden oynanmaya başandı. Gün geçtikçe artan bu ilgi yakında Amerikada görürsek şaşırmamak gerekiyor. Kol bastının asıl amacı modern oyun tarzıyla karadeniz havasının br sentezi olduğu aşikardır. Bakalım ilerleyen zamanlarda daha ne değişik stilleri çıkacak. Karadeniz halkının bu üstün hayal gücüyle daha ne tarz oyunlar çıkacak merakla beklemekteyiz.

Kolbastı Hareketler

Oyunla ilgili detaylı videolar yakın zamanda eklenecektir.

Reklamlar

Kol Bastı Nasıl Oynanır Hoptek oynarken neye dikkat edilmelidir?” üzerine 14 yorum

  1. karadeniz insann da bu üstün yetenek varken birçok başarıya daha imza atılırrr karadenzli olmakdan gurur duyguyorum iykiii varımm :):)durmak yok yola devam :):p

  2. ben kolbastı oynamak istiyorum çoğu zaman oluyor deniyorum ama çevrem bana sen daha bilmiyorsun , çünkü daha kursa filan gitmedin diyor ama ben oynamak istiyorum ama beni kursa göndermiyorlar nasıl oynayabilirim?

  3. yaw ben rizeliyimm şuu kolbastıı oyununa bayılıyorumm ehh az çokta oynnuyoruzzz hadi coştur coştur hoptek hoptek oynayalımm muahahahah:)

  4. iyi günler önceliklee benim söylemek istedğim şu ki biz trabzon halkı olarak bu kolbastıyı atalarımızdan dewam ettirdik giresunlular daha bu sene bizden çalmaya çalıştılar aslına bakarsanız bu faroz oyunudur bende farozluyum giresunluların oynamasına kesinlikle karşıyım bu bizim kültürümüzdür onlar oynasın kendi oyunlarını onlarında giresun kesmeleri var her yerde oynanmasını istemiyoruz !!!

  5. ben kolbastı oynamayı seviyorum ve oynayışımı herkes seviyo bi de sisden bir isteğim var sitenize yeni kolbastı oynayışları koyun

  6. YhAa KoLbAsTıIı’yIı ÇoOoKk SeWiOrUMm ÇoOkK GüZeL BiRr OyUnN… NeReYeE GiTsEmM KoLbAsTıI OyNaTtıRıOLaRr YhAa xDxD BeNiMm ÇoOoKk GÜZeL OyNaDıqImIı SöYLüOlArr..xDxD TüMm DüqÜnLeRe KoLbAsTıı İLeE NeŞEe KaTıOrUmMm …:)))) [ ahh bide bana öqret senee demeseler..xDxDxd..]

  7. ya en son teyzemin düğününde oynamıştım kolbastıyı sanada katılıyom matrakk bide oynamasını öğret demesinlermi hayır öğretiyorum anlamıyolar neyse deli kızselam olsun sana

  8. ben kolbastı oynamayı çok istiyorum ama beceremiyorum öğretebilrmisisiniz bana çoook istiyorum oynamayı lütfen……………………….

  9. ben artık şimdi öğrendim ama çok az şaşırıom çok güzel sayenizde oynamayı biliyorumm

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s