4 Temmuz 2009 tarihinde yapılan Ehliyet sınavı sonuçları


4 Temmuz 2009 ehliyet sınav soruları ve cevapları

Motorlu Taşıt Sürücü Adayları Sınavı 4 Temmuz 2009 Cumartesi günü yapıldı.2009 yılının üçüncü ehliyet sınavı olan MTSS sınav sonuçlarına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

4 Temmuz 2009 Ehliyet sınav sonuçları için buraya tıklayın

4 Temmuz 2009 tarihinde yapılan Ehliyet sınavı sonuçları” üzerine 425 yorum

  1. offffffff yaaa çok kararsızım ya kaz<anırım yaa kaz<anamam bilmiyorum sınavda ii geçmişti aslında kararsız olduğum çok soru var acaba hangi şıktı diyeeeee….:(

  2. 😦 hayırlısı olsun kararsız kaldığın soruları benim gibi yalnış olarak değerlendr 🙂

  3. evet ümitt genelde bayanlar motordan erkekler ilk yardımdan kalır diye sölüyorlar nedense _ama bence sebebi erkekler ilk yardımı hafife alıyor yani nede olsa geçerim diye konulara bakmıyorlar __

  4. ben ilkkez girdim sınava hiç çalışmadım sadece kendi bilgimle girdiğim sınavdan ilkyardım73 motor82 trafik 86 aldım arkadaslar…çalısmaktan ziyade kendine guvende önemlidir..

  5. öss den sonra hiç çalışasım gelmemişti,iyikide çalışmamışım..yanlışlarım çok az..oldu bu iş..

  6. SÜPER SINAV…İLK YARDIM 93TRAFİK 88 MOTOR 85 DAHA NE DİYİM BAKALIM DİREKSİYONDA NAPÇAZZZ BUNLAR ÖNEMLİ DİL ARABAYI NASIL KULLANCAZ ONA BAKMAK LAZIM

  7. çok merak ediyorum sınavı geçtimmi kaldımmı açaba ilk yardımdan korkuyorum bi tek efendi-serserii@h

  8. bence arkadaşlar hiç kimse hakkari em_ka danehliyet almasın onlar yalancın deki ben şuan orda girmişim ama cok pişmanım cünkü cok yalancılar
    hende paalı verdiler
    ben hata yaptım siz yapmayın
    inanmıyosanız yurum yazın sizinle kunuşayım

  9. sonucları atmamıslarmı arkadaslar ben bulamadım benımde hepsınden 4 er yanlısım var:

  10. ya arkadaşlar bende 2,ci girişim oda ilk yardım çok zor a.g ilkte hafife almıştım kaldım kütdiye 40 ytl girince oturup çalıştım ama işallah geçerim

  11. soru ve cevaplara göre
    ilk yardım dan doğru cevap sayım (27)
    trafik (44)
    motor (36)
    umarım geçmişimdir…
    acaba dreksiyon sınavına girip geçtikten sonra
    kaç gün için de trafik belgemi yani ehliyetimi elime alıp araba kullana bilirim? yardımcı olursanız sevinirim

  12. VALLA BEN A2 DEN SINAVA GİRDİM SONUCLARI İNTENETTEN CÖZDÜGÜMDE 3 YANLIŞIM VARDI YANİ KAZANDIMMMMMMMM

  13. ya berbat bir sınavdı geçen sorular çok basit di bizi mi bukdu bu zor sorular umarım geçmişizdir ama kararsızım merakla cuma günü nü bekliyorum

  14. arkadaslar canınızı sıkmayın yaw gecersiniz insallah bende takıldıklarım oldu genede yaptım bi de nezaman bellı oluyomus sonuclar

  15. arkadaşlar bende hafife aldım bu sınavı sanırım trafikten kaldım inş yanılıyorumdur heerepimiz için hayırlısı olsun demekten başka birşey düşmez

  16. mrb arkadaslar 4 temmuz ehlıyet sınavı sonucları 17 .04.2009 da ACIKLANACAKTIR
    haberınız olsınn ..ama cok kolaydıı bu sefer

  17. slm ewt sorular kafa karıstırıcıydı soylemesı ayıp bu 4 gırısım dı tırafık den cok korkuyodum ama 100gel motorda 100ılk yardım 69 bakalım buda son hakım agusotssta askerım

  18. arkadaslar sonuıç nezaman açıklanacak nolur söyleyyin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  19. ben motorla ılk yardım dan gırdım sınava motor tamam gectımde ılk yardım neden bu kadar zor gecmesı ben anlamıyorum kalırsamda 1 sorudan kalıcam herhalde

  20. Kardeşim siz kimi kandırıyorsunuz?? Sonuçlara bakmak için buraya tıklayınca sorulara bakıyon… Ne alaka???

  21. annem girdi güzel geçmiş ama trafigin ve motorun 1 soru kaç puan acaba bana yardım cı olurmusunuz?olursanız çok memmun olurum

  22. ARKADAŞLAR SINAV SONUÇLARI YARIN AÇIKLANIYOR SINAV SONUÇLARINI ÖĞRENMEK İÇİN YARIN MEB WEB SİTESİNDEN ÖĞRENE BİLİRSİNİZ HERKES İÇİN HAYIRLISI OLSUN İŞALLAH

  23. arkadaşlar ben de 18 nisan da girmiştim trafikten cok korkmustum trafikten geçirmişler ilk yardımdan bırakmıslardı o zamanlarda 14-15 günde açıkladılar şimdide aynısı olacak bu ayın 20 sini beklememiz gerekiyor şimdi hesapladım ben 27 doğru cvbm var ortalama 90 yapıyo inş herkes geçmiştir şimdiden geçenlere hayırlı olsun

  24. tuğçe trafik 50 soru olduğu için 100 üzerinden her bir soru 2 puan yapıyor motor da 40 soru olduğu için 100 üzerinden her bir sorunun puanı 2.5 puan yapıyor arkadaşım

  25. bu temmuz sınavı nezaman belli olcak yaa bilen warsa sölesin arkadaşlar..motor we trafikten kesin geçtim ama ilkyardımdan sınırdayım 1 soru farkla ya kalcam ya geçecem…inş herkez geçer

  26. benim ii geçmişti aslında sınavım hepsinden 90 üzerinde bekliyorum ama yinede korkuyorum inş geçmişizdir

  27. arkadaşlar ben b yi ilk hakkımda aldım a2 dede 1 yanlışım var ya bu kadar basit bir sınavı 3 yada 4 hakkında kazanan bir insan

  28. arkadaşlar umarım sınav sonuçları bugün açıklanır inş bu sınavdanda alnımızın akıyla çıktık.

  29. sınav süper geçti..
    trafikte 2 ilk yardımdan 2 motordan 1 yalnışım var geçtim ben..
    ama resmi sonuçları bekliyorum bi açıklansa artık offff…..

  30. bir saat içerde kaldım ama sınav mükemmeldi çalışmadığım halde iyi geçti

  31. sınav sonuçlarını çoook merak ediyorum ne zaman açıklanacak bilen varsa yazsın

  32. 11 defadır girorum bu sınava her seferinde de kazanıyorum çalışmadığım halde çalışanlar düşünsün byyyy

  33. ya arkadaslar ehlıyet sınavım hepsıde yuz ama o na ragmen hedıye alamdım sız yınede barajı 70 gecın yeter

  34. bende trafikten 100 motordan 100 ilk yardımdan 68 den kaldım bu kadar şansızlık benimi bulacak

  35. arkadaşlar sınav sonuçları 17 temmuzda acıklancak dedıler ama yok ne zaman acıklancak ya sureklı bakmaktan sıkıldım valla sonuçlara

  36. trafıkten hatırladıgım soruları cevapladım 34 sorudan 28 dogrum var ıyımı sımdılık kotumu sızce…bılen varmı??????

  37. heRkeSe hayırLı oLsun ama dikkat ediN sizin doğRuLARınız onLara yanLış geLmeSin :=)))

  38. MELİS soru we cwpların açılmaması o dosya türünün programının sende bulunmamasından kaynaklanıyo…

  39. çalışana kolay çalışmayana zor bundan ötesi yok…kimse kolaydı yada zordu demesin yani

  40. Bakdım Ama Bilmıyorumm Kaldıysamda kesın sınırda Kaldım motordan 69 dan Falann 17-20 si Arası dediler Ama Yok Valla Siteye Girmekden 10 dk Da Bİ iş Yapamıyorummm HAdii Artık Yaaa Sonucu Ogreneleımm Kaldıysakda Bileleım Valla Cekılmıo Bu sıTRESSS

  41. Bu sınav üzerine bu kadar yorum yapılması çok garip.Çünkü dünyanın sonu değil benim de ilk girişim ve her dersten 3 yanlışım var.Zaten ilkyardımdan 21 trafikten 35 motordan 28 soru yaparsanız geçiyorsunuz.Herkese başarılar… Sonuçlar pazartesi açıklanacak.

  42. neden sınav sonuçları açıklanmadı 1 haftada açıklanır dediler ama 13 gün oldu yaa

  43. ya 17 si ile 20 si arasi aciklanacaktı buqun 17si nezaman illa 20sinimi bekleyeceqis alala :@

  44. arkadaşlar benimde güzel geçti bidersten takındıtım oldu 3 kez giriyom bu 3 oldu trafik dersi bu sfer adam aklııl çalıştım 1 soru yanlış var iyi bekliyorum hayırlsı diyorum çalışmayınca olmuyo güven olsa bile yine çalışman gerekiyo

  45. arkdaşlar birde abuk sabuk sınav sonuçu açıklanmadı herkez beklemesin 20 temmuzda yayınlanacak kesin oluyo sizde abuk sabuk laflar etmeyin

  46. YA BEN ..SEVDİGİM.. İN SINAV SONUÇUNU ÖGRENMEK İÇİN SAAT TAM 00.00 DAN BERİ BAKIYO RUM AMA BULAMI YORUM YA …. AMA OLSUN NE KADAR SINAVINN SONUCUNU BİLMESEMDE BİLDİGİM TEK ŞEY O DAHA O ARABAYLA ÇOK SÜRTECEK… SİZLERE BAŞARILAR BANADA KOLAY GELSİN İNŞ.. DİLEDİGİNİZ GİBİ OLUR…

  47. arkadaşlar bu sınav sonuçları 17 mi 20 sindemi açıklanıyo e ehliyetim var a2 girdim inşallah geçmişimdir by

  48. benim yorumlarım yukarıda mevcut arkadaşlar yeteri kadar açıkladım bi melis arkadaşımızda sormus neden acılmıyor sınav soruları die arkadasım o dosyayı acabılmen için adobe reader kullanman lazım ücretsiz bir yazılımdır 21 mb büyüklüğünde basitce google da aratıp kurabilirsin. sınavların açıklanma tarihide resmi olarak 20 temmuz. herkes gibi bende bekliyorum 2. girişim inş herkes kazanmıstır.

  49. ORHAN // Temmuz 16, 2009 10:53 am

    ARKADAŞLAR SINAV SONUÇLARI YARIN AÇIKLANIYOR SINAV SONUÇLARINI ÖĞRENMEK İÇİN YARIN MEB WEB SİTESİNDEN ÖĞRENE BİLİRSİNİZ HERKES İÇİN HAYIRLISI OLSUN İŞALLAH

    inanmayın bunlara resmi tarih 20 temmuz pazartesi

  50. beyler o kadar kişinin puanlarını hesaplamak kolay değil normalde 15 günde acıklanıyor bende 3 girişim ilk yardımdn ama 24 dğru bekliyorum umarınmherkes gecer by

  51. arkadaşlar bnm toplamda 5 yanlışım var. hepsinden 100 çekmeyi planlıyordum tüh bee 😦
    neyse direksiyondan geçebilecekmiyiz bakalım

  52. millet motordan korktu ben motordan hiç korkmadım ilk yardım zordu arkadaşlar tam açıklanma tarihi verebilecek var mı sonuçları?

  53. Sınava gırmeden once subat ve nısan aylarının sorularını cozdum 80 85 alıyordum ozellıkle ılk yardım dan ama bu sınavda ılk yardımdan korkuyorum cok soruda kararsız kaldım …

  54. SlM ArKaDaŞlAr UmArIm EhLiYeT SıNaVı nA GiReN HeRkEs 70 iN ÜzRiNdE NotT La GeÇmİşTİr
    ….:::: KaZaNaN AdAyLaRı ŞiMdİDeN TeBrİK EdErİm!!!!!!!!!!::::…..

  55. olum acıklayın lannnnnnnn artık kızmaya başladım
    acıklayın laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanm

  56. Bölümlerin sorularına göre % 50 , %40, %30 olarak değerlendiriliyo her soru aynı puan taşımıyo. Bölüme göre değişiyo.. sınavda 20 sinde açıklanacak büyük ihtimalle ..

  57. İlk Yardım 30 soru her soru 3,3 puan, Motor 40 soru her soru 2,5 puan, trafik 50 soru her soru 2 puan. Puanlarım : Motor(98) , Trafik(86) , İlkYardım(90). İnş herkes geçmiştir ben geçtim mutluyum artık ceza yemek yok 🙂

  58. ya arkadaş bu sonuçlar yarında açıklanmasa emniyete gidip ehliyet alma hakkımdan feragat ettiğimi bildirecem

  59. Hay ben böle işin var ya 2 haftadır bi sınavı açıklamadılar yaw meraktan kalp krizi geçireceğim off

  60. yaaww adamlar siteye yazmış 17-20 arası diye
    bi kerede erkenden halledin bi işi
    ills son güne kadar bekleticek

  61. ARKADASLAR ILK YARDIMDAN 6 TRAFIKDEN 5 MOTORDAN 3 YANLISIM CIKTI SONN ANDA KULTARDIMM AMA 6 YANLIS NASIL ETTIN DIOSANIZ UNUTTUGUM SORULARLA BIRLIKDE 6 🙂 HEPINIZE BOLSANSLAR INSALLAH KAZANIRSINIZ 🙂 VIN VINNNNNNNNNNNNNNNNNN

  62. 2000 senesinde e ehliyeti almak için girdim ertesi gün açıklandı bu ne ya hangi çagda yaşıyoz ne oldu böle işmi olur a2 girdim motor için bindik bi elamete gidiyok kıyamete hayırlısı

  63. arkadaslar ben ılk yardımdan gırdımya 21 net garantı ama kurtarıyodur ıns cevap atarsanız bana cok memun olurum ıns.. herkes gecmıstır arkadaslar basarılar herkese…..

  64. sınav sonuçları yarın açıklanacak arkadaşlar yani pazartesi günü sınava giren arkadaşlarıma başarılar diliyorum inş.geçeriz

  65. ya arkadaşlar 17 de dediler 19 oldu hala öğrenemedim sonuçları öğrenen varmı sonuçları

  66. Yarında açıklanmassa ehliyeti alır almaz kırmızı ışıkta geçmeyen aha böyle olsun ”O” Buraya da yazıyorum.

  67. ARKADAŞLAR ANLAŞILAN YARINA KALDI BENDE BAKMAKTAN YORULDUM ARTIK… BU ARADA TRAFİK 50 SORUDAN 35 NET ÇIKMASI GEREK 2 PUANDAN;MOTOR 40 SORUDAN 28 NET 2,5 PUAN UZERINDEN;İLKYARDIM İSE 30 SORUDAN 21 NET CIKMASI 3..333 PUANDAN HESAPLANIYOR… UMARIMI HEPİMİZ GEÇMİŞİZDİR…

  68. ya inşallah ehliyet sınav sonuçları yarın acıklanırda biraz rahatlarız vallahi allaha cok şükürki sorular cok ama cok kolaydı ben gectiğimden cok eminim ,nşallah yarın sevinçli haberleri alır da rahatlarıkm hepimiz ,insallah kazan mısızdır byy

  69. hiç çalışmadım ama geceriz herlde yukarda biri 21 dogru demiş ilk yardımdan gecmek için en az 24 dogru olması lazım

  70. arkadaşlar sınav yarın açıklanıyo benimde ikinci girişim trafik ve motoordan girdim soruları bende açamadım inş geçmişimdir inş sizlerde geçmişsinizdir

  71. ya arkadaşlar 17-20 ‘si arasında açıklanacak diyorlar halen açıklanmadı 20’sind e açıklanacasa 20 si desinler bu ne yaaa inanlar durmadan net başında açıklandımı diye bakıyor … ayıp ya
    inş herkes kazanırrr gerçi bneim çok ii geçtide ma yinede heyacanlıyım

  72. yaaa ne ßiçim siteymiş 17-20 arası diolar arası oldu acıklanmadı offf heycandan duramıyorum inş. herkes gecmıstır Herkesin kazanması dilegiyle hoşçakalın

  73. Arkadaşlar ilk yardımdan 6 değil 9 yanlış en fazla yapmanız gerek

    100 70 ise
    30 x ? denkleminden 21 çıkar =) buda 9 yanlış eder

  74. bunasıl iştir kardesim internetten ayıkmıyom giriyom giriyom yok bu arada her kese selamlar

  75. yaaaaaaaa sınav coooook kotuyduuuuuuuuuuuu napçam ben sınavdan cıkınca çüs oldum ya

  76. ne kadar saçma bi uygulama ya sanki onbinlerce insan giriyo sınava…yeter artık bea.bezdirdiniz bizi.açıklayın artıkta kurtulalım

  77. ılkyardımdan kaldım oysa motor ve trafıkten kalırım sanmıstım neyse herkeze basarılar sınavı gecenlerede basarılar dılrım

  78. Yha arkadaslar sınaw sonucları daha acıklanmadı ne ara baktınız we nerden baktınız ben bulamadım daha yaa.. bi link atarsanız sevinirim gercekten çokk lazim!! DİKKKAT!!!!))((((??_

  79. sınav çok basitti aslında çok ama ilk yardım kızlara göre daha zorlayıcıydı motor okadar zor değildi ama inşh hepizimz geçerizz inşş

  80. Bügün AcıkLanacak ArkadaşLar öğLeden Sonra Zaten size Kurstan msjLa BıLdırırLer Heycan Yapmayın Herkes için HayırLısı oLmasını Temenni Ederim :p

  81. slm arkadaşlar buğun pazartesi niye açıklamdıki acaba yoksa bizim miliyetim oykudamı kaldı saat 9 geliyor

  82. ARKADAŞLAR ACIKLANDIGI AN KURS SİZLERE MESAJ GÖNDERİR RAHAT OLUN KORKTUGUNUZ DERSETEN GECERSNİZ

  83. akşam saat 12de sonra açıklar diye benle yegenim bekledik açıklamadı
    bu sabah geldim dukana gene açıklamamış bunun yuzunde yegenim oykusuz kaldı 9 saat gelmış bu halen açıklamamış sanki öss sıvava girmışız nedir bu kadar bekletiyorlar

  84. yaw arkadaşlar acaba saat kaçta açıklanacak bilen varmı aranızda ben kafayı yemek üzereyim artık trafik polisini gördüğümde kaçacak delik aramak istemiyorum

  85. hayırkısıyla bi sonuçları öğrensek artık. inşallah hepimiz geçerizde beklediğimize deyer.

  86. ya arkaadşlar verdiğiniz linke bakıyorum ama 04.07.2009 tarihli sınav sonuçlarını göstermiyo :S

  87. saat 10 olmuş açıklamıyolar.. akşamamı açıklayacanız nie bekliyonuz..işe bak ya adamlar cevapları bılıyolar internete vermek için uyuzlanıyolar..

  88. mükemmel basit bir sınav… doğru yanlış diye fazla büyütmeye gerek yok. çünkü önceki senelerin sorularını çalışsanız sadece rahatlıkla gecebileceğiniz bi sınav. sadece 2 gün çalışmayla tüm derslerden en az 85 alıyorum yani…

    çünkü aynı sorular hersene harmanlanıp aynı şekilde her sene sınavda adayların karşısına çıkartılıyor. zaten başka soru türüde üretilcek bişey değil…

  89. hay ben böle işi 2 haftadır uyuyamıyorumya zaten kötü geçmiş sınav alla alla…..

  90. yaffffff bu sonuçlar nezaman açıklanacak yaff arkadaslar acıklandıgı zaman lütfen steyı buraya ekleyebilirmisiniz yaa cok merak edıyom sonuçları

  91. sorun kolay olup olmaması değil engin açıklasınlar ki artık şu sınavı ona göre hareket edelim gidip direksiyona falan isim yazdırcaz bunların keyfini mi bekleyelim ne kadar erken açıklarlarsa o kadar erken elimize geçer.

  92. sanki devlet işlerinde gzli tutulması gereken dosya ya altı üstü ehliyet sınavı açıklıcaklar milleti sinir ediyolar

  93. arkadaslar saat 9 dan beri pc basındayım neden acıklanmıyoo bu sınav daha önce gıren arkadaslara sorsamm saat kaçta acıklanmıstı

  94. sıkıldım beklemekten ne işir bu ya neden bizim ülkemizde oluyoo heppp hiç bir iş zamanında yapılmıyor……t

  95. mutlaka açıklanacaktır. arkadaşlar sadece sabır biraz, ögleden sonra açıklanır ve kurslar mesajla bildirirler. hepimize geçmiş olsun. bu arada geçmiş kandiliniz mübarek olsun arkadalar.

  96. beyler başka bi sitede okudum çocuk 5ten sonra internette bakılabilecek sonuçlara yazmış :S:S:S inş yanlış biliyodur.

  97. yaa temmuz 17-20si arasında açıklancak dediler 20si oldu hala bişe yok ne biçim bi sistem bu ya mebde bile aynısı yazıyo

  98. Bune YAAA Cinnn İşkencesımııı Enişdemı Aradım Şimdiiii Kursslarada Bilgi Gelmemış Hala Mesaj atcaklarmıışşş Ögleden Sonrayı BulurmUŞŞ Panıkk Yokk Beklemeyeee Devamm:))))))

  99. arkadaşlar şimdi kurs’umla görüştüm 4 yada 5 gibi diyo daha erken çıkmaz boşuna zamanınızı geçirmeyin bence ben öyle yapıcam…….. akşama doğru gider öğrenirim.

  100. saaT tahmineN 4:30 sıralarI açıklanıR diyE tahmiN edioruM herkeZE başarılı olmuştuR inŞ. !!!

  101. bende sabah 8 den beri 20 kere baktım,hiç biyerde yok arkadaş,kesin kazandım ama bu seferde maliye azıma sıç. 213 bide trafiğe 40 dan hariç 60 tl harç parası istiyolar. 313 tl para lazım

  102. ACIKLANMADI HENÜZ BU İŞ ANLAMADIM BİR AN ÖNCE YAYYINLANSIN YA SİSTİK BURDA SAAT 11 GEÇİYO ÇATLATTILAR YA SABIR TASI BİZDEN ÖNCE CATLADI

  103. bence çok kolaydı üstelik te hiç çalışmamıştım mantıksal olarak yaptım ve hepsinden 98 bekliyorumm

  104. ya nıye açılmıyo bu site nerde bu devlet.sınav iiiii geçti ama yinede içim de bi kuşku varrrr.hayırlısı olsun inş kazanırızzzzz veysel

  105. Açıklayınn üleynnnnnnnnnnnnn
    17ile 20 Temmuz arası dediniz 17 Temmuz’dan bu yana bakınıyorum hala açıklanmış değil. Bugün son gün açıklanır inş.
    Motor’dan şüpheliyim geçtim diye düşünsemde kararsızlık hala ön planda…
    Arkadaşlar biliyorum aynı sendorumu paylaşıyoruz hep beraber onun için tek ben mi kaldım acaba ? Tek salak ben miyim de kaldım acaba ? diye düşünmeyin sakın D: Malasef Türkiye’de Sınav Sistemine pek yabancı değiliz Senaryo değişmedikçe Rol’de değişmez ki ; Bu şu aşamada ne değişme katediyor ne gelişme Hayırlısı Olsun

  106. Ehliyet sınav yerleri daha yeni açıklanmış ki sınav sonucunu Allah bilir artık 🙂 hayırlısı İnş. herkez geçer ..

  107. Altı üstü
    04.07.2009 Tarihli Motorlu Taşıt Sürücü adayları Sınavı, Sınav Sonuç Bilgileri

    yazıp linede sonuçları koycaklar ben bile şimdiye yapmıştım =D

  108. merve bahar tkmaz. sınaz acıklandığın söylermiisn aldığın notları senın mantık taktiğini bizde uygularız

  109. isyanLara geLicem artık yha sabahın 7 ‘ sinden beri ayaktayım acıkLanmadı su sonucLar yaaaaaaa :@

  110. ya nezaman açıklanacak bu sonuçlar yeter artık yaa bilmeyen zannedecek lisans sınavı alttarafı bi ehliyet sınavı yaa

  111. Erayyyy bende Kaldım KESINNN Tekkkk Salak Sen Değilsinnn:))) sonuçdan Sonra Gecdınızı Kaldınızı Yazındaaa Duruma Bakalımmmmm….!!!!

  112. arkadaşlar açıklanmadı hala bu sınav sonuçları aranıza başka bi siteden girip öğrenen varsa lütfen linki atsın buraya allah hepimize kolaylık versin:(((((((

  113. benim de sınav i geçti gece saaat 12:05 de baktım yoq 05:00 da baktım yoq 7:30 da baktım yoq 11:00 da baktım yoq..arkdaşlar bnm arkdaş bi önceki sınava girdi aynan böle olmus yani AKşama yada en geç YARİN AÇIKLANIRMŞŞŞ….

  114. arkadaslar saat 3-4-5 arasında acıklanacakmıs die duydum ne kadar dogru bilmiyorum ama öyleymis.

  115. ————- ulen yetti canıma, senelerdir kaç çevirme atlattım bn. çorba parası vermekten çorba içmeye param kalmadı. xD ————-

    SÖYLEYİN DE BİLELİM!

  116. oooooooooooofffffffffffff çıldır gelior bana da yaa sabır demiştim ama yok sabır taşım çatlıyo artık açıklansın yaaaaa:S ne öss nede başka bişi bu kdr beklememiştim. nedu bu yaaaaaaa

  117. Stres vaLLa Stres DaraLdım bu biLqsiyarsın baŞında Adamın Canını SıkıoLar yha . .

    AçıkLansada PederDen Arabayı Gasp Etsem .)

  118. daha cok bekleriz biz bole bu ulkede ne düzgünde bu duzgun olsun bekletmekten zevk aliyolar

  119. ya arkadaşlar deli olcam bugün 20 temmuz ve hala sonuçlar acıklanmamış bu kadar zormu yaaa yayınlamak

  120. ne kakad berbat bir sistem saat tam olarak 12.25 hala bir haber yok boşuna devlet memurlarının göbekleri sarkmıyor.

  121. gına geldi ama ya sabahtan beri ne bu çile hadi bugüne ertelediniz bari insan bi saat verirde ona göre bekleriz be

  122. görende bişey zannetcek valla…. hadi açıklayın gitsin ne heyecan yaratıyosunuz onları okumak 2 saatini almaz 2 haftadır bekletiyosunuz milleti….

  123. canımı sıkmaya başladılar artık bu ne düzensiz iştir yaa vergisi vs sini alırken paşalar gibi alıyorlar ama iş icraata gelince 0 nasıl bir ülkede yaşıyoruz böyle !!!!

  124. hay boyle sisteminde anasını satım hala acıklanmadı bıktım beklemekten dun geceden beri uyumadık halada bişi yok boyle devlete boyle sistemede….

  125. şu kazandım diyen arkadaşlar nerden bakmış acaba.sabahtan beri bakıyorum açılanan bişey yok

  126. hadi ama ya ne kadar daha beklicez daha…… bnde çoq sıkıldım. diğer arkadaşlar gibi …..

  127. arkadaşlar ben alalı ehliyeti bir buçuk yıl oldu dediği tarhilerin arasında açıklandı bu nedir yha millete işkence çektiriyosunuz bu kadarmı uzun sürer açıklamak ilk defa böle uzun açıklanan sınav görüyorum

  128. ya yeter ya bu ne yaaaaaaa kaç gündür bekliyoruz bi açıklanmadı ya..20 si yazıyo e bugün 20si ama yine açıklanmamış nasıl iş bu..öss sınawı bile daha erken açıklandı yaa ne saçma bi durum..bizde ona göre işimize gücümüze bakalım ya….(serdar)

  129. offffffff offffff offfff..çok sıkıldım yaaa hiç bukadar pc başına geçmezdim.. ……………………..çok sıkıcı bi durum ya burdan başka sohbet etcek kimsede yok iyimi

  130. bu ne kardesim hadi artık ya ne zaman acıklanacak bu sınav sonucları beklemekten sıkıldık be

  131. 20 temmuz diyolar şmdide saatlemi beklicez..
    böle yönetim olursa türkiye bu halde olour tabiki..
    30.000 kişi neden sıfır çekti össde senn gibi meb olursa 30.000 diil 100.000 kişi çeker sıfır

  132. bende çağrı merkezini aradım öğledne sonra yada en geç yarın açıklanacağı söylendi saat verebilirmisiniz dedim bugün için vermem ama yarına kadar kesin açıklanacak dedi.yarın sabah mı olur dedim evet sabah açıklanır yarına kalırsa dedi.HERKESE HAYIRLI Bİ SONUÇ GELMESİ DİLEĞİYLE…

  133. bir işi de zamanında yapsalar…

    açıklanmasının zor alduğunu sanmıyorum. sonuçta optik forumdan değerlendiriyorlar.

  134. yau tamamda sız neyden kaldınız ner de durakladınız bu sınav ne zaman açıklanaçak bunu biliyormusunu< onu yazın

  135. ya bu ne ya sabahtan bu yana bakıyorum ya düzgün koyun yada düzgün tarih verin oynamayın şu insanlarla yazık ama

  136. ((= Açıklayın üleynn adlı yazım demek gerekli mercilere ulaşmamış ELaaaaaa ((((= Velhasıl kelam Salak olan bizden çok bu sonuçları açıklayamayanlardır D:

  137. yaaa arkadaşlar sınav sonuçları açıklandımı ben bir türlü ögrenemiyorum. duyuruda 17 20 tarihleri arasında açıklanacaktır diyor ama ben bir türlü ögrenemiyorum.

  138. hdi bee altı üstü ehliyet snavı açklayacklar sınav srularını da 3-4 gün snra verdiler zaten gıck oldm iyice…

  139. arkadaşlar sınav sonucunu ögrenen varmı aranızda,bazı arkadaşlar gectim diye cok seviniyor sınav sonucu beim baktıgıma göre acıklanmamış neye göre seviniyorlar bilmiyorum ama umarım herkez hepimiz gecmişizdir

  140. Az önce sürücü kursumu aradım ve her zaman aynı şey oluyor akşam saat 17:00 den sonra açıklanır dediler. Sanki öss sınavına girdik ne mantıksız , manasız iş yapıyorlar yada neden bütün sınavları üst üste getiriyorlar . Sanki manuel bakıyorlar sonuçlara , madem bu kadar yavaş olacaklar teknolojiden hiç yararlanmasınlar onuda kullanmayı bilmiyorlar bellki. Sıkıldım artık beklemekten en nefret ettiğim şey BEKLEMEK.
    Yazık ya vallahi yazık…!

  141. krizlere girdim burda la anaa bu sonuc sölicekler dokuz doğutturuolar adamı bugünde acıklanmazsa ztn götüne söğüt diksinler gari suyunu cıkardılar bu işin artık…

  142. Arkadaslar Panik yapmayin babam Milli Egitimde Calisiyor daha yeni Telefon actim Sonuclar En gec 17:00 – 17:30 arasinda yayinlanacakmis. biraz Sabirli olun 🙂

  143. ya sınav neki cok kolay ya calışan icin tabi yatan icin deyil msl neslihan hep yatar ondan sınav da başarısız olur deyilmi öyle ama by

  144. AZ KALDI SÖVCEM AMA HE ÖSS YİDE MİLLİ EĞİTİM VERİYO BUNUDA ÖSS SABAHIN5-6 YAYINLANIYO BU GİNE PÜFF saat oldu 3.00 yetkililler birşey desin bari yaw canım cıkdı oraya gir buraya gir İsY an lar da yımmmmm…

  145. küfür etmek günah olmicak alayına basıcan kalayı.. :)= 🙂
    arkadaşlar 5 gibi açıklanacağı tahmin ediliyor. boş yere beklemeyin isterseniz (:

  146. arkadaşlar bn az önce kursla görüştüm milli eğitim denen şerefsz krum her açıklamada para aldığı için erken duyuru yapıyormuş gerçek tarih bu çarşamba en geç perşembeymiş herkese saygılar:::::…..

  147. bilgisayar başında oturmaktan aldığım radyasyon ve olduğum göz bozukluğu nedeniyle avrupa insan hakları mahkemesine dava açmaya gidiyorum bye

  148. ya yeter ama yaa 17sinden 20sine 3 gun varr adamlar 3 milyon kisinin girdigi sınavı acıklıyolar milli egitim biseyi acıklayamadı yeter artık direksiyon sınavı alcaz daha 10 kaldı surda

  149. motor 100
    ilkyardım 100
    trafik 100 sürücü kursu araba verdi bana bu başarımdan dolayı..

  150. yok yaa erkekler sağlıktan kalır bayanlar sağlıktan kolay geçer die bişey yok . ben sağlık merkezinde müdür yardımcısıyım benim de 6 yanlışım çıktı. çok utanıyorum kendimden :(( :))

  151. ya hala açıklanmadı bunlar.ne zaman açıklanacak haberi olan varmııııııııı???

  152. HAYIRLI OLSUNNNNNNN HERKESIIIII TEBRIK EDERIMMMMM

    AÇIKLANMADI HALA !!!! OF

    ya kara kalem yazılı sınav olsa bana verseler 2 haftada okurdum herkesin sınavını OF

    TÜRKİYEDE BÜROKRASİ BÖYLE İŞLİYOR… DUA EDİN DE YAZ BİTMEDEN OKUSUNLAR…

  153. bu sınavın sonuçları ne zman belli olucak yaa nerde bu devlet yoksa bunadamı van minut dediler

  154. ulan altı üstü yayınlayacakları bir şey olsa gam yemeyecem bir sınav sonucu nu açılamak bukadar zor mu ya ne gerek var bukadar insanı bekletmeye ellerine bişe mi geçiyor bizi bekletince hayırlısıyla açılansında inş. geçeriz yoksa buzamana kadar ii sabrettik patlayacam

  155. bu ne yaa sıkıntıdan burdaki bütün herkesin yazdığı yorumları okudum saat kaç oldu hala bi sonuçları veremediler mi nete??işte gerçek türkiye nin bir sorumsuzluğu daha

  156. Saat 16.07 ve hala açıklanmadı lanet olsun, sınav soruları bile 3 gün içinde açıklanacak diyen milli eğitim 4.günde soruları yayınladı, meb’ten şaşmayın her zaman yaptıkları şey.

  157. yaa bu ne rezillik kardeşimm.. Başka ülkelerde örn almanya da bır gunde acıklanıyor yaa. bıde bıze bak resmen işkence.. Bı bok yaptıklarıda yok kac gundur bekletıyolar itler ya.. bırde abye gırmeye calısyoruz bız bole gıdersen nahh grerız ab ye….

  158. Bi açıklayamadılar gitti görende öss sınavı zanneder. a.q bende özelleştirecem meb’i belki sınavları daha çabuk açıklarlar…! 😀

  159. arkadaslar 0312 444 83 83 bu numara mebin yaptıgı sınavlar hakkında bılgı veren numara ben sınava gırmedım ama eger bu kadar merak edıyosanız bu numarayı arayın sekreter sızı yonledırecek sorun durumu aldıgınız cevabı buraya yazında dıger arkadaslarınızda merak etmesın

  160. m.e.b senin açıklıcan sınavın ben taa amına koyim yeter artık orosbu evlatları sikim sizin düzeninizi piçler ya

  161. 😀 😀 çok az kaldı çok az… Linki vermişler ama veritabanı bilgilerine daha ulaşılamıyor. Veri tabanıda gücellendimmi tamamdır bu iş :)) bu kadar sabrettiniz biraz daha sıkın dişinizi :))

  162. ((= Bu nasıl bir sınav’dır Allah’ım
    Oksword Üniversitesini kazanmış havası vereceğim yeter ki siz açıklayın bu ehliyet sınavını
    ELaaaaaa (= Bizim kendimizi salak olarak nitelendirmeden çok
    Bunlar’a daha özgü bir kelime olsa gerek diyorum
    ”Salak”lar bir sınavı açıklamak çok mu zor

  163. ınsanı kanser edıyolar kardesım ya ne sınavmıs oss hemen acıklanıyo bız mal gıbı beklıyoz suna bak yaa

  164. arkadaşlar siteler hep
    kitlenmiş acıklanıyormu acaba yoksa şuanda sitelere cogu kişi girdiyinden dolayımı

  165. ya bu sınav sonuçlarını nie göstermiyo sabahtan beri açıklanmadı die bekledik şimdi de gösterecek die mi baktınız mı arkadaşlar siz

  166. bunların yaptığı işin taa ………… diyecem olmayacak şimdi nie açılmıyo bu siteler yaww

  167. 4:40 DA AÇIKLANDI AMA AÇIP BAKAMADIM!!! HERHANGİBİRİNİZ BAKABİLDİYSE BU DEMEK OLUYOR Kİ HAKKIMI YEDINIZ

    AZINIZA SICIM SIZIN

  168. arkadaşlar sonucunu öğrenen varmı?
    sonuçları nasıl öğrene bilirim lütfen cvp yazın

  169. hadi hayırlı ugurlu olsun arkadaşlar hepimiz için bide sonuçları ögrenebilirsek süper olacak.

  170. Haklısın Erayyyyyyy Şimdide Sayfalar görüntülenmıoooooo Herkes Çömdü Pc Başınaaaaaaaa Bizede Yer Acın bakalım yaaaaaaa

  171. arkadaşlar acıklandı bende ögrenemedim sitede yogunluk oldugu icin acılmıyo sayfalar biraz bekleyin düzelcek

  172. yaa bi sınav açıklayacaklar olay oldu be altı üstü ehliyet sınavı ne zman açılıacak bu siteler daha

  173. Öfkeli kalabalık içinde ehliyet kelimesi geçen bütün siteleri darmaduman etti 😀

  174. Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error ‘80040e37’

    [Oracle][ODBC][Ora]ORA-00942: tablo veya görüntü mevcut degil

    /sinavlar/sorgu/Surucu/Ss/2009/esx_2009_4_Temmuz/Ss_Surucu_No.asp, line 25

    bende bu çıkıo.

  175. allah bunları nasıl biliyosa öyle yapsın herşeyden vergi almayı biliyolar bu kdar zormu yaw sağa sola yardım yapacaklarına meb kendine adam gibi sunucu alsın her seferinde çöküyo ösym de aynı insanları bu kadar bekletiyolar tabiki herkes öğrenmek istiyo yığılma olunca felaket ne yani tek tekmi bakalım sonuçlara

  176. Arkadaslar Site Çok Yoğunnnn Gece Bakınn Ben öle Yapcammm iş yeri Pc sini Katlettimm Evdekınde sıra Bakalımmm Hayırlısı inşallah Herkes İstediği Sonucaa Ulaşır şimdilik bysssss

  177. evden girenler beklemede kalın.Kafeden girenlerin parası bitmek üzere olabilir 😀 sabahtır netteyiz.Birazdan pes derler.Sonra rahatlar ortalık.Bakarız.

  178. ARKADAŞLAR BEN BAKTIM SONUCUMA ZORLAYIN GİRİYOR.GEÇMİŞİM.BEN GEÇTİYSEM HEPİNİZ GEÇERSİNİZ İNŞ.

  179. arkadaşlar ekrana cıkan yazıya deil yanı devamı yazana deilde 04.07.2009 Tarihli Motorlu Taşıt Sürücü adayları Sınavı, Sınav Sonuç Bilgileri yazan yere tıklayın ozman çıkıyor biz baktım aşkım motordan 100 dierlerinden 90almış işter bu ileri zeka örnei 🙂

  180. ARKADAŞLAR BEN SINAVI GEÇ TİM İNŞALLAH HEPİNİZ GEÇER SİNİZ İNŞALLAH

  181. site bende acılıyor bakamayan arkadaslar tc kimlik nolarını yazarlarsa bakabilirim onlar icin

  182. geçmişim be, ilk yardımdan kalıyordum az daha neyse kalanlar bir kere daha girecek, yapacak birşey yok başarılar.

  183. motor=80

    trafik=90

    ilk yardım=87

    ilk qirişte qeçtimmm :):):) kalanlar bir daha qirecek artık yapacak

    bişey yok

    arkadaşlar başarılar

  184. motor=80

    trafik=90

    ilk yardım=87

    ilk qirişte qeçtim :):):)

    ben arkadaşlar kalanlar bi daha qirecek

    yapacak

    bişey yok kalanlara allah sabir wersin başarılar

  185. arkadaşlar bende b artı a2 ye yazılmıştım b yi gecmiştim bu ayın 4 dündede a2 girdim bugün sonucu ögrendim 80 puan aldım gectim bütün gecen arkadaşlara ehliyetleri hayırlı ugurlu olsun gecemeyen arkadaşlara bol şanslar umarım sizlerde en kısa zamanda gecersiniz

  186. bende ilk girişte geçtim
    motor:100
    trafik:92
    ilk yardım:80
    kalan arkadaşlara bi dahaki sınavda başarılar dilerim

  187. MOTOR_B
    95
    GİRDİ

    TRAFİK_B
    90
    GİRDİ

    İLKYARDIM_B
    87
    GİRDİ

    herşey ortada…. 😀
    kazanan arkadaşlara hayırlı olur inşallah…

  188. arkadaşlar beklediğime değdi motor 95 ilkyardım93 trafik86 almışım kalan arkadaşlar üzülmesin bidahaki sınavda alırlar

  189. ve sınav sonuçları acıkladı.. herkes için hayırlısı olmuştur inşlah.. ben sınavı verdımm. direksiyon da başarılar herkese..

  190. ohh be sonunda dün öğrendik…geçmişim,artık işimiz direksiyona kaldıı onuda geçecez inş

  191. ya bence bu defaki sorular çok kolaydı ama özellikle trafik soruları çok kolaydı.ilk yardım biraz zordu ama yinede çok şükür yaptım geçtim.2.defa oluyo sınava girdim ilkinde motoru geçtiğim için hiç bakma şansım olmadı aslında.neyse hayırlısı osun artık ehliyetimi alayım da ne olursa olsun..

  192. motor 88
    tırafik 94
    ilk yardım 93
    şükürlar olsun ilk sınavda hepsini
    hakkıyla geçtim inşallah direksiyon sınavınıda
    güzel bir şakilde geçer………

  193. benim ikinci sınavım ve bende çok şükür geçtim,kalan arkadaşlar üzülmeyin sizde geçersiniz inşallah,moralinizi bozmayın,kazanan arkadaşlara hayırlı olsun kazasız belasız seyirler dilerim

  194. İLKYARDIM_CDE
    70
    GİRDİ
    :))) geçen sınavda ilk yardımdan 67 almıştım bu sefer 70 le geçmişim :))) 1 soru daha yanlış yapsaymışım 3 ay daha beklicektim :))) çok şükür allahım

  195. herkeze slm bende ilkez katıldım ve geçtim çok şükür.motor 83 tırafik 94 ilkyardım 100.çalışmak önemli bence yoksa rahatlıkla kalınır sınavda.

  196. merhaba herkese ,kazananları tebrik edeyorum .inanın aynı heyecanı şimdi ben yaşıyorum .acaba kazandım mı diye.09.11.2009 da belli olacak .herşeyi hayırlısı inşallah kazanırım ….

  197. ben kazmandımmı acaba benim sınav 26 aralıkta oldu daha sınav olalı 5 gün oldu kaç güne gelir sınav sonucu tlf la bildirionuzmuuu____:D

Bir Cevap Yazın

