SBS 3. Yerleştirme Tercih İşlemleri Ve Sonuçları SBS ek yerleştirme


SBS 3. Yerleştirme Sonuçları

Bu ara çok aranan bir konu paylaşmak istedim.

2. yerleştirme sonucunda 17-22 ağustos tarihlerinde kayıt yaptırabilecekler.  Bu tarihden sonra boş kontenjanlar 23 ağustosta duyrulacak Açılan bu boşluklardan Sbs 3. yerleştirme kontenjanı belli olacak. Boş kalan kontenjanlar için 24-26 ağustosta tercih yükselme başvurusu alınacak ve 3. sbs sonuçları 1 eylülde açıklanacak. 1-7 eylül arasında da kayıtlar yapılacaktır.

SBS 3. Yerleştirme Tercih İşlemleri Ve Sonuçları SBS ek yerleştirme” üzerine 44 yorum

  1. enes ilköğretimi okudugn okula giderek yptırablrdn
    fatih 3.terchler 1eylulden itibaren acıklanacak

  2. uf ya bnde bulamadım nerden bakılıo iki saattir bakıorum ama bulamıorum bilgilendirirmisininz lütfen acil !!

  3. yha arkardaslar hani 2.yerlestirmeler bir gün önce acıklanmıstı ya acaba buda öle olabilrmi ben cok heycanlıyım ilk iki tercihte acıkta kaldım ve simdi 3.tercih yaptım.tek ümidim o bana acele cvb yazın

  4. arkadaşlar bende 3 tercih yaptım da 4 eylüde açıklançak demi açele cvp yazarsınız iiii olur

  5. arkadaşlar 1 eylülden sonra açıklanca 2 eyllde filan telaş yapmayın gidin okullarınızdan bilgi alın

  6. ya 3. yerleştırme sonucumu hala bulamadım hangı adresten bakıyosunuz arkadaşlar ? acıl cevap sınırden patlıcamm=(

  7. ya arkadaşlar bana 3 eylülde netten bak dediler ama bulamıyorum nasıl öğrenebilirim
    bana yardımcı olun lütfen

  8. ne biçim bişi bu ya 1nde dediler 4 attı artık milli eğitimede inanılmaz oldu ya

  9. arkadaşlar sadece meb yazmanız yeterli yazdıktan sonra en baştaki linki tıklayın oradan sonuçları öğrenebilirsiniz

  10. yha bnde 1 inden beri uğrasıorum mebden bi türlü bulamıorum okulum 4 ünde kesn acıklancağını söledi bnce bulamayan arkadaslar da sabretsn..

  11. ya bi insn yq mu ya açklaynda ona gre öğrnelimmm off ya sbahtn bri ypmya çbalıormmm:(

  12. beyler bizim müdür yardım cısı 4 eylül dedi merak etme dedi 3. tercihler açıklancak ama bu gün 4 eylül bulamadım hiç bi sitede yok mebdede cıkmıyo

  13. yardım edermisiniz ltfn 3. tercih sonuçları için nereye ne olarak girecegiz simdiden hepinize başarılar ve teşekkürler

  14. ben ahmet benim girmediğim site kalmadı ama yok nerde bu sonuçlar kardeşim birisi cevap yazarsa sevinirim

  15. yaa arkadaşlar 3. tercihte tutturduğum liseye gitmek zorundamıyım?
    ya da 3.tercihte lise tutturdumya, lise kazandığım için normal liseye yaptırdığım kayıt siliniyomu?yaa cevap yazın nolur bakın adresimi veriyorum çok merak edyorum ltf: fsm_seval@hotmail.com

  16. zaten okumayı seewmiyorum şimdi iyiceee nefterr ettim ya sabahtan beri bakıyorum bii türlu çikmadı yaah

  17. arkadaşlarıma katılıyorum hiçbir sitede yok nereye koydunuz bunu yaaaaaa??????????
    3.sbs sonuçları yoooookkk nereye koydunuz kardeşiiiiim??????????????

  18. ya arkadaslar ben 3. tercihide yaptım bişi cıkmadı bana bir liseden dedilerki 3 tercihi yap gel yaptım bişi cıkmadı acaba diyorumki 3.tercihte yukseltme olurmu bilen cwp yazzssın lutfen

  19. meb.gov.tr girin illklink e gırın sagda yazılar yazıyoo e-okul lisee sonuclrı ona gırın tc. yazın cıkyıo

  20. yha off bu 4. techlerin sonuçlarına nasl bakıcaz yha bi türlü açlmadı…bilen war mı?? xS

Bir Cevap Yazın

