Hamilelikte Spor


Kadınlar için dünyanın en güzel duygularından biridir hamilelik, kendi bedeninin içinde bir hayat yeşerdiğini hissetmenin tarifi olmasa gerek. Hamilelik aynı zamanda sağlıklı ve özenli olarak geçirilmesi gereken dokuz aylık bir dönemdir. Bu dönemde yeme içmeden spora kadar bir çok konuda doktor kontrolünde proğramlar uygulamak gerekir.

Hamilelik döneminde doktorlar tarafından önerilen spor türleri arasında en faydalısı ve en hafifi yüzmedir. Aksi doktorunuz tarafından önerilmediği sürece gebeliğinizin son 2 haftasına kadar yüzmeye devam edebilirsiniz. Ayaklarınız yere basmadığı için bele ve iskelet sistemine yük bindirmeyen ve aynı zamanda kollar, bacaklar ve kasları çalıştıran bu güzel aktivite  hamileler için en ideal spor dalıdır. Hamileliğiniz süresince yapacağınız spor aktiviteleri sayesinde daha az doğum sancısı, daha kolay bir doğum ve doğum sonrası hızlı kilo verme gibi bir çok avantaja sahip olursunuz.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.