Deniz Yıldızı Dizisi Senaryosu


Ankara Üniversitesi’nde çekilen ve fox tv de yayınlanan Deniz Yıldızı adlı gençlik dizisini düzenli olarak takip ediyorum.Ama senaryodaki bazı eksiklikler yahut hatalar izleyiciye olumsuz etki bırakmaktadır.Dizide son haftalarda çıkmaya başlayan Gözde karakteri çok abartılıyor ki bu seyirciyi sıkıyor.Dizi sürekli bişeyler olacakmış etkisi bırakıyor izleyicide ama pek bir atraksiyon olmuyor.

Eğer bu yazıya senaryoyu yazan veya dizide oynayan, ilgisi olan biri rastlarsa sakın ola bunu bir eleştiri olarak görmesin.Sadece izleyicinin diziye nasıl baktığını aktarmak istedim.Başarılar diliyorum:)

Deniz Yıldızı Dizisi Senaryosu” üzerine 8 yorum

  1. Bende bu diziyi her akşam izliyorum,fakat senaryoda çok yanlışlar var. Bazen zamanlama hataları yapılıyor. Ayrıca Hande’nin pisikopat erkek arkadaşı neredeyse 1 hafta polis nezarethanesinde kaldı. Oysa ki bizim yasalarımıza göre suçlu bir kişi 24 saat içerisinde hakim karşısına çıkar ve ya tutuklanır, ya da serbest bırakılır. öyle günlerce nezarethanede kalmaz. Şimdi de Mert nezarethaneye girdi bakalım. o kaç gün nezarethanede kalacak. şimdiden iki gün kaldı.

  2. ben deniz yıldızına bayılıyorum her akşam izlerim hiçç kaçırmam oyuncularınada bayılıyorum SİZİ ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUM DENZİ YILDIZI

  3. Mrß ß£nd£ §ïzïn gïßï d£nïZ ¥ılDızıNı §£w£r£Q izlİorm.¥alnz g£rÇ£Qtn arQadA$ın d£dïğï gïßï göZd£ QaraQt£rï çOQ Fazla aßartIlı¥or ama dïZï §üp£r.ßa$arıLar:)

  4. diziyi bende izliyorum ve çoooookkkkkkk beğeniyorum fakat gözdenin çıkmasını istiyorum deniz ve mertin yeniden birlikte olmasını istiyorum denizde fazla naza çekmesin kendini mert ona deliler gibi aşık bunu görmüyormu barışsınlar

  5. bende her akşam bu diziyi izliyorum.asla kaçırmam.ihşallah deniz inadından vazgeçerde mertle birlikte olur.diziyi çoooooookkkkkk beğeniyorum.ihşallah bitmez.sizi çok seviyorum.

Bir Cevap Yazın

