Hazal Filiz Küçükköse-Deniz Yıldızı Gözde karakteri


Hazal Filiz Küçükköse hakkında bilinen pek bişey yok.Dizi senaryosuna renk, hareket, heyecan, bağımlılık, atraksiyon katmak üzere diziye sonradan alındı haylide başarılı oldu.İnternette Hazal Filiz Küçükköse hakkında tek bilinen Kırıkkale Üniversitesi Biyoloji Bölümünde okuduğu, başka bilinen bilgi yok.

Hazal Filiz Küçükköse-Deniz Yıldızı Gözde karakteri” üzerine 206 yorum

  1. hazal abla seni çok seviyorum süper çıkmısın seni öpüyorum burda benim msnem var al sende bana e postanı ver lütfem aşkım hazal abla lütfennnnnnnnnnnn,

  2. tatlım kusura bakma weremem.Vermemiz yasak keşke yorum yaptaki e postam gözükse..AmA merak etme burda sohbet ederiz.Seni çok öpüyorum.Olup olmadık kimseye inanma ve ekleme ve şunu unutma iyilikten vazgeçme ama asla saf olma.<3<3<3 benim de çocukça tarafım canlandı şimdi mirayla ve gamzeyle ne çok eğlenirdik şarkılar söylerdik partiler yapardık herneyse benim sete gitmem gerekiyor derslerde başarılar

  3. HAZAL NERDEN SENİN AŞKIN OLUYOR O BENİ A$KİTONUMMMM!!!! HAZAL ABLA SENİ COK SEVİYORUMMM BASARILARIN DEVAMINI DİLERİM!!!

  4. çok başarılı bi oyuncusun rolünü çokta güzel yapıyosun sana başarılar dilerim çok tatlısın hazal abla seni çok seviyorum ve öpüyorum cevap verirsen sevinirim

  5. çok oyuncu gördüm çok yetenek gördüm hazal senin gibi birine hiç ama hiç rastlamadım sen benim gözdemsin başarılarının devamını diliyorum

  6. hazal çok şeqer kızsın keşke senle gerçek haytta tanışabilme gibi bi şansım olsa sana bayılıorum <3<3<3

  7. arkadaşlar ben hazalın kardesiyimm ablam yanımdaa size cok tesekkür edyor. Bu ilginisden dolayii ama dizide artık konuk dill sevinebilirsinizz ayricaa ablam sizi cok cok öpüorr bende ilginizden dolayi tsk ederimmmm

  8. Merhaba arkadaşlar ;, ben hazal filizz beni facebooktn bulabilirsinizz size ilginizden doolayi tsk ederm ve yukAridadaa kardesimm hyazmistii haberiniz olsuunn size cookk saolun diormm ve sizi seviormm

  9. bilgisayar1m senin resimlerinle dolu hazal ablac1m bi cvp gönderirsin demi en büyük hayran1n1m bn senin bilgisayara giris sifresi bile senin resmin var

  10. hazal abla seni dizide çok beğeniyorum.çok güzelsin okulda bile senin güzelliğini konuşuyoruz.eğer okursan cvp yaz seni seviyorum.

  11. yani ne diyem da çok güzelsiniz işte türk kızı keşke sizle tanışma ihtimali olsa da

  12. merhaba fliz oyunculugun cok ıyı senı begenerek ve heyecanla ızlıyorum cok guzelsın ve emınım en buyuk hayranlarından bırıyım facede senın adına bı cok senın ısmınle acılmıs o ytuzden hangisi senin bilemedim ama o konuda bı yardımcı olursan sevınırım kib

  13. sana aşığım aşık ya varmı ötesi netteki bütün resimerlini topladım buldum belki kızarsın ama valla elimde olan bişey sevgilimle tarşımda bu konuyla alakalı ama o bile senin öünü geçemedi hayranım sana…

  14. hazalcım yani senden başka güzel kız olduğunu düşünemiyorum bilgisayarımda sein resimlerinle video yaptım inşalla bunu göndercem nete

  15. merhaba hazal hanım öğrendiğime göre ilk dizi çekiminiz deniz yıldızı olmuş, eğer gerçekten doğru duymuş isem performansınız tartışmasız mükemmel, gerçekten çok güzel rol yapıyorsunuz ve tabi bir o kadar da güzelsiniz:) Size hayatta başarılar diliyorum.Mutlu kalın olur mu?

  16. meraba benim adımdaa hazal seni çok seviyorum işaallah seni görürüm çok güzelsin abla

  17. ya hazal abla beni sana benzetiyolar huy olara deniz yıldızındaki haline

  18. hazal sen gerçekbir insanmısın bir insn bukar güzel ve endamlı olabilirmi sırf senin sahnen çıksın diye khroluyorum beklemekten hele o ses tonun varya ahkam keserken çıldırıyorum sana…

  19. hazal abla bni sana çok benzetiyolar yaa acayip hmdee :):) kasm gözüm aynı senmissm hherkes ölee dio tanısmak istrdim dogrusuuu

  20. ben kırıkkaleden seda hazal abla senı cok sevıyorum senı gormeyı cok ısterım cok guzelsın

  21. çok hoşsunuz..harika çıkmıssınız…sırf sizin için deniz yıldızıının bir bölümünü kaçırmamaya gayret gösteriyom…

  22. SLM ĞÜZELLER ĞÜZELİ HAZAL SEN ÇOK ĞÜZEL BİRİSİN SENİ ÇOK SEVİYORUM SENİN KADAR ĞÜZEL BİRİSİNİ HİÇ ĞÜRMEDİM ÇOK ĞÜZELSİN

  23. Hazal Abla seni çokk bgeniyorum , rolunu dizide çok güzel oynuyorsun seni kutluyorm ve seni çok begeniyorum ÇOK GÜZELSİN……..♥ ♥ ♥

  24. ya bişey dicemde ne biliyosunuzki hazal filiz küçükköse ‘nin size yorum yazdığı.Belki başka biridirde sizi kandırıyodur ya tabi bencede çok güzel birisi ama sizin kandırılmadığınız ne malum ayrıca böyle güzel ve ünlü birinin gelip size yorum yazmasıda saçma olur ayrıca…

  25. mrb hazal volkan ben ismin kadar sende tatlısın. yalan konuşmayı sevmem başta diziye annem baktığı için bakıyordum ama sen girdikden sonra mecburen bağımlısı oldun allah nazardan saklasın çok tatlısın. daha başka dizilerde de görmeyi isterim ama böyle hep yanlız oalrak oyna 🙂

  26. herkezin bi hayalini süsleyen kendince mükemmeli olan birileri vardır belki imkansız ama rüyalarımın prensesini bi dizide bulacagım giç aklıma gelmezdi. benim imkansız sevdam oldun sen yaa 😦 allah kısmet ederde birgün karşıda oturup bunları yüzüne solemeyi öyle çok isterim ki 😦

  27. senin msn vermen yasak bunu biliyorum. eklemeyeceginide biliyorum. ama vermeden küçük de olsa şansımı denemeden içim rahat olmaycak. (by_capkin_maraz46@hotmail.com) eklersen çok mutlu olurum beni tanırsan nasıl biri oldugumu gerçekden anlarsın. kendine ii bak imkansız aşkım 😦

  28. merhaba hazal hanım öncelikle şunu demek istiyorum iyiki diziye alınmışsınız sen gelmeden önce izliyordum ama şimdi daha heyecanla izliyom gerçek hayatta bu kadar tehlikelimisndir 🙂 ama çok şekersin inanıyorumki kalbinde en az yüzün kadr saf ve güzldir ( keşke deniz in yerinde sen olsaydın ) ::D burada posta falan varmı görüşmek isterim seninle sakıncası yoksa

  29. hazal, 19 ocak tarihli dizi bölümünde sen merdivenlerden düşerken benim içim gitti sana bişey olacak diye. birşeyin yok değilmi.

  30. hazal abla ben deniz kızı ezgi seni senden bile çok seviyorum bunu unutma bitanem hazal abblllaaaaaaaa seni çok seviyorummmm…deniz yıldızında tek güzel cazibeli oyuncu sizsiniz…Cazibenize zekilinize ve en önemlisi güzelliğinize hayranım doğrusu birtanemsiniz siz benim canımın içi…benim msnem bu deniz-kizi-ozgul-96@hotmail.com aynı yazdığım gibi neyse konuşmak istersen ben netteyim seni çooook seven ezgiden sana bir gül gelsin senin için diğil kendi güzelliğini o gülde gör die tabii senden daha güzel olamazzz ama NEYSE…BBAAAAAAAAAAYYYY……………….

  31. selam hazal abla ya çok başarılı bir oyuncusun ve de çok güzelsin diziye ayrı bir renk katıyosun rolünde ne kadar kötü davranışların olsada seni çok seviyorum tek ben değil bütün sınıf arkadaşlarımda seni seviyor ve çok öpüyorumm… muck!!

  32. hazal abla senı çokk sevıyorum her akşam sızı ızlıyorum sana başarılar

  33. meraba umarım mutlu bi hayat sürüosundur seni böle görünce gerçekten duygulandım mutluluk hep sennle olsun…

  34. gerçekten çok hoş kızsın maşallah diyorum..boş vakitlerimde internetten açıp senin resimlerine bakıyorum:)))bende seni çok seviyorum.bu arada deniz yıldızı hiç bitmez umarım :)öpüyorum cnm başarılar.

  35. GUZELIK SU DENIZ YILDIZI DIZISINDEN AYRILIRSAN ARTIK DIZIYI IZLEMEM BOYLE GUZEL BI KIZ GORMEDIM HARIKASIN TATLIM

  36. hazal abla çok güzelsin belki seviyorsundur bn sni çok rihanna ya benzetiyorum çok öpüyorum muck

  37. ablam be süpersin ya sana bayılıyorum sen diziye girdikten sonra dizi başka bi güzel oldu başarıların dewamını diliyorum…

  38. dizi bitene kadar bu diizide kalmanı çok istiyorum gerçi dizinin bitmesini hç de istemiyorum

  39. çok başarılısın snn hayranınım seni seviyorum hazal başarılar dilerim inşallah denizi alt edersin süffersin

  40. yağcılarda duracak var
    tmm güzel kız bişi demioz ama insan bu kadarda yağcı olmaz cnm
    kıza çirkin dien yok
    maşallah çook güzel ama birazda aynada kendinize bakın kızlar
    hyr bn hazaldan çok çok güzelim diyin

  41. ya bncede bn kübraya katılıorum bu kız bir dizide oynamasa ama hazal ablayı bi yerde görseniz dönüpte ayy bu kız çok şeker çok güsel demessiniz

  42. bence hazal çok güzel çok şeker bir kız. deniz yıldızı dizisinde de en güzel hazaldııı gerçekten çok güzel anlatmakla bitmezzzzzzzzzz…

  43. bnce insanlar artık insan olmayı unutmuş baksanıza herkes seni seviyorum vb.türde yazılar yazmış ama biri de dememişki hazal güzel kızsın ama bn daha güzelm diye… herkes hazal çok güzelsin hazal çok güzelsin diyip durmuş.
    heee bu arada isimsiz olan arkadaşa teşkür ederim bnmle aynı fikri taşıdığı için…

  44. kübra şimdi burda yağcılığın ne alakası war burda yorumunu yazan herkes hayranı sewiyolar kendisini ne yani olamazmı senin hiç beyendiyin sewerek isteyerek izlediğin bi dizi oyuncusu ykmu

  45. şimdi biz hazal filizi sewiyoruz beyeniyoruz vede sewerek izliyoruz kısaca hayranıyız şimdi ben hayranıyım die onun bana bi yararımı war bi faydasımı war ???? hyr yk burdaki herkes yorum yapıyosa kendisini sewdiği için yapıyodur yağcılıkla alakası yok lütfen böyle saçma sapan şeyler yazma bidaha…

  46. hazal abla tıpkı sana benzıyorum ve seni çook sevıyorum lütfen bana msn ni werırmısın? ayrıca cantuğ turayı benım için öp onu çok sevıyorum kendıne ıyı bak ve ayrıca başak akbayı da öp sen bır tanesin en güzelsın kendıne ıyı bak PRENSES
    senı sevıyorum hazal abla

  47. hazal abla senı çoooooooooooooooooook seviyorum lütfen denız yıldızında iyileş sen olmassan ben o dızıye bakmam .
    yonetmene söyle sen ölme oldu mu senı seevıyorum
    dünya güzeli
    hoşçakal

  48. hazal abla dğm tarihin ne dir ne zaman doğudun senı sevıyorum
    kendıne ıyı bakkkkkkkkkkk
    aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    melek ablam benım

  49. hazal canımsın çokta güzelsin mutlulugu hak edenlerdensin yani öyle görünüyor seni seviyorum hayatta başarılar …

  50. kübracm doğru söylüyorsun yağ yapanları sevmem ama saadece sormakta hakkımız yani..sevdiğinizide bilioruz yha klavyelere yazık bir tuşa basılı tutuosnz 😀 klavyeler bozulck

  51. ahh be güzelim bide yorumlara cevap yazsan nekadar mutlu olucam varya zaten koyu aşığım sana hayran falan değil yane aşığım başka açıklaması yohk

  52. mrblar öncelıkle dızıyı her zaman ızleyemıyorum ama takı gözde katakterını gordum gorelı ya muthısın gözde ya ekrana saldırasım gelıyor ses tonun mımıklerın o kadar cekıcıkı harkıa bır yuzun var cok etkılıyecı ve baglıyacı karsı konulamaz bır havan var basarıalrının devamını dılıoyrum 2 yıla sen dunyayı sallarsın dıyım sana bayılıyorum sana asıgımmm:)….ve benım adımda deniz ama erkek:):)….

  53. sen çok tatlısın ngerçekten seni çok seniviyom hazal abla bu diziden ayrılma yada daha büyük bir dizide oyna daha yaşın genç seni araştırıyorumda…

  54. ya çok ama çok güzelsin ya seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm hazal filiz küçükköse&gizem…

  55. slm ben gizem öncelikle hergün izliyorum ve çok seviyorum saat 7 de deniz yıldızını izliyorum ve asla kaçırmam ya sen çok güzelsin bunu biliymusun ben kızım adım gizem ve seni çok ama çok seviyorum soy adım d harfi ile başlıyo bunu tek sen okuyo olsaydın ismimi ve soy ismimi verirdim sende facebook tan eklerdin ama bunu herkez okuyo ve seni çook ama çok seviyorum …bunu okursun inşalah…
    seni çooooooooooooookkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmm…emesenim yazıyo zaten beni eklermisin eklemek zorunda değilsin ama eklersen sevinirim ve sniiiiiiiiiii çok ama çokkkkkkk seviyorum…bunu unutma ve bunu oku…

  56. ben seni çok seviyorum ben gizem benim emeseim m.t.ve.f.k.ve.gizemqhotmail.com benieklermisin hata face book da da da eklermisin lütfeeeen hayranını kırma lütfen ben seni dizide kötü role gisen bile iyi birisi sanardım ama beni yanıltma seni bekliyorum eklemesi seni çokk seviyorum ama inncımı kaybetmeden beni ekle lütfen….. seni öok seviyorum ben gizem …

  57. ben yaren yha hazal abla ben seni çok sewiyorum deniz yıldızı’na girdiğinden beri dizi bir başka güzel oldu bide sen çok güzelsin banu we sen benim favorimsin öptüm seni başarılarının dewamını dilyorum allah bu güzelliği bozmasın lütfen bana cewap yas cewabını bekliyorum

  58. hzal abla seni çok seviom lütfen bana söyle u senin msn adresinmi kurak44@hotmail.com lütfen diyarbakır diclekent bulvarı raman 2 sitesi a blok no 3 e gel lütfen bizim evimiz kardeşim senin hayranınım o pis denizden nefret ediyom inanıyorum diyarbakıra geleceğini SENİ İZLİYORUZ VE SEVİYORUZ ŞİLAN

  59. hazal abla senin bir hayranınım seni çok seviyorum.ben fecebook yapamıyorum lütfen e_mailini ver.sevgilerle hazal

  60. keşke dizide oyuncu olsanneden senin gibi iyi ve güzel kızı dizide kötü yaparlar sen çok güzelsin.benim yaşım 9 senden küçüğüm web sitene bir türlü üye olamıyorum. sen bir meleksin dizideki en güzel kız sensin

  61. HAZAL ABLAAAAAAAAAAA SENİ ÇOOOKK SEWİYORUM SEN DÜNYA GÜÜÜÜZZZZELLLLLLLİSİN Bİ TANEM PRENSESİNSİN

  62. ya cnm ben gözdeyi sizden çokkk seviyorumsakın yanaşmayın o benim meleğimdir gözde

  63. ya e güzelsin hem de dünya güzelisin hazal abla ya gerçekten seni candan öperim seni çok ama çok seviyorus sen çok güzel rol oynuyosun keşke filmindeki gibi mertle beraber olsan ööptüüüüüüümmmmmmmmmmmmmmmm……:))))

  64. yha hazal abla ben seni çok sewiyorum sen çok güselsin sana bayılıyorum bi sen bide banu çok güzelsiniz ama sen daha güzelsin insallah allah bu güselliği bosmaz sahneye çokk yakısıosun bende senin gibi olmayı isterdim nolur bana cewap yas lütfen seni sewiyorummmm cewabını bekliyorummm

  65. hazal abla sen çok güzelsin dizide kötü rolde oynuyosun ama gerçek hayatta çok iyi birisndir seni çok seviyorum <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

  66. mrb hazal ben de deniz yıldızı dizisinin bağımlısıyım üni gidiyorum bu yaşta beni ekrana bağlayan tek dizi.fakat sen geldikten sonra diziye daha bi bağlandım bir an önce çık şu yoğun bakımdan seni görmek istiyorum.hayallerimdeki kara melek sensin SEN 🙂 ( yakamoz_3010@hotmail.com )

  67. yha hazal abla ben seni çok sewiyorum sen benim idolümsün sahneye çok yakısıorsun seni görmek isterdim ben seni çok sewiorum askım benim allah bu güselliği bosmaz insallah sen deniz yıldızına girdiğinden beri dizi hareketlendi sen denize 1000 basarsın askım benim

  68. gercekten cokk güzelsinn. ama denizle mertin arasından cıkmanı istiyorun. çünkü o zaman hiç kimse izlemez

  69. bnde sewiyorum h.filiz k. ama insan bu kdarda abartmaz yani CENGİZ by bn bunu anlatmak istedim
    insanlar ne kadar doğru bişi olsada ellbet o insanda 1 kaç yalan wardr
    bu sewgi bnce yağ çekmek için.
    ama bnde gözdeyi sewmio deilim çk da güzel kıs ama bn ondan daha GÜZELİMMMMMMM…

  70. HAZAL ABLA SENİ ÇOK SEVİYORUM BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM BEN ANKARADA YAŞIYORUM DENİZ YILDIZININ ÇEKİMLERİDE ANKARADA YAPILIYOMUŞ .BU YÜZDEN ÇOK MUTLUYUM.

  71. hazal abla bende sizi çook seviorum bazı arkadşlarım rolünüzde kötü rolünü oynadığınızı sölüoor evet öel olabilir ama gerçekte öle olmadığını zı biliorum sizi içten dileklerimle mutluluklar dilerimm ii günler:))

  72. hazalcim ben kosovadan bilge seni tum kosova seviyor benim orda e-postam var lutfen al ekle konusalim seni cok seviyorum ve begeniyorum

  73. gözde abla ben seni seviyorum ama sen şu hastaneden çık bi canımın içini ye ama lütfen o hastaneden çık sende yatmıyosun ama biz seni yinede çok sevi yoruz lütfen bi gün bize uğra edirne/uzunköprü.. mahalle kavak mahalle. kara tahir sok. no 50 lütfen gelllll seviyorummm seni gözde yani filiz abla adım da ecemnur

  74. ecemnur kublay :Yorumunuz denetim için bekliyor.
    gözde abla ben seni seviyorum ama sen şu hastaneden çık bi canımın içini ye ama lütfen o hastaneden çık sende yatmıyosun ama biz seni yinede çok sevi yoruz lütfen bi gün bize uğra edirne/uzunköprü.. mahalle kavak mahalle. kara tahir sok. no 50 lütfen gelllll seviyorummm seni gözde yani filiz abla adım da ecemnur

    @ecemnur kublay

  75. yaa hazal ablaa yaaa çok tatlısın çok güzelsinn seni çokk seviyorum lütfen bir an önce yoğun bakımdan kalk lütfen hem denizde kimmiş sen mertle çok yakışıyosun benim için şimdiye kadar gördüğüm en güzel kızsın annem derki birini çok övüyosan maaşallah de ki nazar değmesin der bende sana diyorum MAAŞALLAH . lütfen beni eklee yaa bak msn mi veriyorum bide lütfen cvp yaz yazmazsanda olsun üzülürüm sadece.:):):):):)
    MSN=nice_on_the_emine@hotmail.com

  76. hazal abla senin ismin hem normal hemde konuk oyuncularda yazmıyo niye hem bişi da sorcam konukmusun normal oyuncumu ilerde ismin yazılıcakmı seni çok seviyom sorularıma cevap verirsen çok sevinirim

  77. hazal ablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa seniiiiiiiiiii çokkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmm…………..diziden hiç çıkmaaa….dizide en çok seni seviyorummmmmmm. … offffffffff ya aklımdan hiç çıkmıyorsun …..derslerde bile seni düşünüyorum………seniiiiiiiiiii çokkkkkkk seviyorummmmmmmmmmm………………….

  78. hazal abla yukarda benim sorum var lütfen cevapla seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

  79. senin ismin hem normal hemde konuk oyuncularda neden yezmıyo ve konukmusun normal oyuncumu bana cevap verirsen çok sevinirim seni çooooook seviyorum

  80. hazal abla seni çok seviyorum deniz yıldızını senin için izliyorm ama senin yüzünü uzun süre göremiyorz…bu arada biyoloji bölümünde okuduğun doğru mu????

  81. ya ben bu kadr güzel kız görmedim AlLahım ne güzeller yaratıyosun keşke bende o dar güzel olsan

  82. sana bayılıyorum bence denizin yerine sen senin yerinede deniz olsaydım derim bence sendeki bakışlar hiç kimsede yok sana bayılıyorum ve SENİİİİİİİİİİİİİİİİ ÇOKKKKKKKKKKKK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  83. hazal filiz abla diziden hiç çıkma seni çok seviyorum senin için deniz yıldızını izliyorum ve dizide gayet başarılı olduğunu düşünüyorum.

  84. çok güzel dizidede gerçek hayattada mertle birlikte olsa başarılar diliyorum tatlım

  85. HAZAL ABLA SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇOK GÜZEL VE ÇOK TATLI ÇIKMIŞSIN. SENİ GÖZDE OLARAK DA ÇOK SEVİYORUM.LÜTFEN BANA CVP GÖNDER

  86. SEN ÇOK TATLI BİR ABLASIN SENİNLE TANIŞMAYI OKADAR ÇOK İSTERDİM Kİ SANA BAYILIYORUM SENİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMM LÜTFEN BANA CVP GÖNDER

  87. arkadaşlar bazılarınız yalan söylüolar hazal ablanın bir tek ikizi varmış hatta ikizide nişanlıymış bence inanmayın herkese inanmayanlar faceden bakabilir:)

  88. maalesef yine milletçe ağzımızın suyunun aktığı bir durum söz konusu…ama arkadaşlar hanımefendinin oyunculuğuna atıfta bulunarak kendilerini ele vermekten kaçınmışlar ki sanırım “al pacino” veya “de nıro” gibi duayenlere bile oyunculukları hakkında bu derece iltifat edilmemiştir..netice-i kelam: hazal hanım, burdaki yorumlara bakarak kendinizi üst düzey bi oyuncu olarak görmeyin…siz sadece günümüz dizilerinin izlenebilmesi için olmazsa olmaz olan “çekici ve güzel kız” misyonunu tamamlayan bir oyuncusunz…hiç şüphem yok ki burda yazdıklarımın doğruluğundan sizin de en ufak bir kuşkunuz yok…

  89. hazal abla sen çok güzelsin hayranım sana seninle tanışmayı çok isterdim ama imkansız ben de büyüyünce tiyatrocu olucam seni seven mini hayranın ege…

  90. sana bayılıyorum seni çoooooooooooooooooooook seviyorum dizie harika bi oyun sergiliyorsun

  91. senin hastahanede yatman beni çok üzdü rol icabıda olsa seni yakıştıramıyorum o yatağa

  92. seninle tanışmayı çok istiyorum hazal abla ankarada çekiliyor demi dizi

  93. SEN ÇOOK GÜZELSİN KEŞKE BENDE SANA BENSESEM O KADARKİ TATLISIN ERKEK OLSAM SENİ SEÇERDİMMMMMMMMMMMM

  94. BENİ LÜTFEN MSN DE EKLE SENİİİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKK SEVİYORUM HAZAL ABLA ÇOOOOK TATLISIN AYNI OYNADIĞIN DİZİ GİBİ

  95. salam sabahiniz xeyir olsun necesiniz sizi 8 mart munasibeti ile tebrik eleyirem size uzun omur can sagligi arzulayiram size bir sualim var siz deniz yildizinda komadan cixirsiniz ya yox? mumkundurse biz baci qardas ola bilerik? bir de bu ajnete gele bilersiniz? seni_sevirem@mail.ru bizorada danisaq? olar baci? ?@hilal

    @Hazal Filiz Küçükköse

  96. bir de siz mene deye bilersiniz mumkundurse bu cox vacibdir siz hansi inustutda oxuyursunuz?????

  97. @hazal filiz kücükköse
    salam necesiniz ne var ne yox sabahiniz xeyir olsun necesiniz men sizi ccccccccccccccccccccccoooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sevirem seni oz bacim kimi isteyirem sen bene oz telefon nomreni vere bilersen??

  98. @hazal filiz kücükköse
    salam necesiniz ne var ne yox sabahiniz xeyir olsun necesiniz men sizi ccccccccccccccccccccccoooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sevirem seni oz bacim kimi isteyirem sen bene oz telefon nomreni vere bilersen?? bir de sizden cox xahis eyleyirem cvb yazin

  99. hazal abla seni çok sewiyorum sen diziye renk getirdin sözde deniz basrolde ama onun bi adrenalini yok seni çok seviyorum ne olur bana cewap yaz seni çokkkk sewiyorum

  100. hazal abla ben 13 yaşındayım ve seni çok sewiyrm biölrm msn veremiyosun hiç olmazsa msnmi eklee ltfn en byük hayalim seninle konuşmak buarada kırıkkalede oturuyomuşsun benim teyzemde orda otuyo biz her yıl gideriz oraya lütfeen ekle beni nolur msnni kimseye wermem lüütfeennnnn…seni çok sewiyrm en büyük hayalim seninle tanışmak nooluurr bu kadar kişi boşunamı yzıyo hiç cewap wermiyosun bari bana wer yhaa:)

  101. ekle benbni hazal abla nolurrr en büyük hayaliöm seninle tanışmakkk lüütfeenn

  102. ya deniz başrolden çıksında hazal gelsin bn bile denizden daha iyi oynarım lütfen başrole gelsin hazal ve nilperi

  103. hazal abla çok güzelsin seni çok sewiorum beni facebook da eklersen sevinirim

  104. inanılmaz tatlı ve güzel bir kızsın hazal seninle aynı yaşıtım ve bu güzelliğini neye borçlusun öğrenmek istiyorum cevap atarsan sevinirim

  105. hazal abla seni o kadar çok seviyorum kiii ben senin çok büyük hayranlarından birtanesiyim gerçekten seni çoooooooookk seviyorum…

  106. hazal abla kann ok tatl bende senin kadar olunca sen gzel depilde ssenin kadar gzel olacam senin iin hergn deniz yldzn izliyorum o smkl deniz hi merte yakmyor kke gerektende evlenseniz bebek gibisin maalahhhhhh hazal abala al beni ekle ne olur hergn seni ryamda gryorum seni bir kez canl koniim o bana yeter sonra istersen beni silersin

  107. hazal abla senle nilperiyi çoooooooooooooooook seviyorum ama deniz çok çirkin ve ruhsuz sen gel başrole mertle çok yakışıyosunuz hem sen hala konuk oyuncusun denizden nefret ediyorum

  108. ya bnce de deniz çok çirkin ve ruhsuz sen gel başrole seni çok seviyorum çünkü çok tatlısın ve güzelsin hem sen denizden daha başarılısın…

  109. filiz abla seni deniz yıldızında göremiyoruz neden yoksun sen muhteşem bir kızsınÖ hazal adı sana fazla yakışmıyo filiz adı daha güzel yakışıyor sen çok güzel kızsın deniz yani Güneş abladan dahada güzelsin güzeL

  110. seni çok seviyorum hazalcım lütfen msn ver seni çok öpüyom o güzel yanaklarından bu arada ben nurgül arada bir konuşuruz burda lütfen bana da bir şeyler yaz

  111. slm hazal filiz kucukköse deniz yıldızını kacırmadan izliyorum bir anda hayran bıraktın kendine gercekten cok güzel şirin ve tatlısın 🙂 umarım bir gün karsılasırız gercekten seninle tanısmayı cok isterim ben ankara dan gökhan ha bide unutmadan sete inşallah gelip seninle bir fotoğraf cektirmek istiyorum 🙂

  112. aslında insan tek kişiye bağlanır hayatta tek bir sevdiği olur dünyada herkes bambaska hayaller içinde kurar hayalleri ve ben hayyallerimi deniz yıldızı için kuruyorum ve deniz yıldızı ekibini çok seviyorum sizin gibi biri olmayı çok istiyorum hazal abla lütfen bana yardım et bende dizilerde oynamak istiyorum lütfen hazal abla yardımlarını bekliyorum

  113. atmayın be dizinin en GÜZELLİ BEGÜM TOPÇU TAMAMI NERDEN BİLİYOSUNUZ SİZE CVP VERENLER HAZAL FİLİZ KÜÇÜKKÖSE EN GÜZEL BANU YANİ BEGÜM TOPÇU BUNU ANLAYIN bu benim için hiç bir zaman değişmeyecek

  114. bence bende banuya katılıyorum dizinin en güzelli BEGÜM TOPÇU hazal filiz küçükköse çirkin ördek yavrusunun teki

  115. şakaaaaaaaaaaa ben gerçekte koray erkök (mert) ile sevgiliyim 5 yıl boyunca annemler şehir dışında koray hergün bize geliyor.Ama 2 yıl sonra Amerika ya gidicegiz.Ama amarika da 1 ay kalıcağız.bay bay korayla film izlicez benim önerim alacakaranlık efsaneleri:)

  116. sen cok kotu bır kızsın gozde salagı gorusmek uzere denızı rahat brak salak gozde mal gozde

  117. hazalcım fotoğraflarında melek gibi görünüyorsun.lütfen beni msn’ne eklermisin?

  118. patlak göz deniz.senin gözlerini oyucam.bu arada gözde çok güzel hayranınım senin çok tatlısın.

  119. slm filiz abla seni facebook tan nasıl bulabilirim ayrıca resminde çok güzel çıkmış bana yorum atarsan çok sewinirim cnm

  120. aslın da ben Hazal ablayla ilgili bir şey biliyorum.Bu sene Kızılayda bir yaz okulunda drama öğretmenliği yapıcakmış onu çok sevdiğimizden dolayı o kursa bizde katılmak istiyoruz hepinizi bekliyoruz yaz kursuyla ilgili pek birşey bilmiyoruz siz araştırın…………………..

  121. hazalı cok sevıyorum begenıyorum dızıye sırf onun için bakıyorum
    denızede sınır oluyorum hazal dızıden ayrılmasın lutfen

  122. hazal abla seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum sen benim için çok özelsin seni dizide ilk gördüğüm andan itibaren sana çok ısındım ve seni sevmeye başladım veçoooookkkkkkk seviyorum ben diziyi senin için izliyodum lütfen diziden çıkma sonra çok üzülürüm sen çok tatlı bir kızsın eğer ankarada seni görürsem çok sevinirim seni çok öpüyorum seni sevmekten asla vazgeçmem seni seviyorum.

  123. hazal abla seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum kardeşimde seni çok seviyor sen diziye geldiğin ilk gün sana çok ısındım ve seni sevmeye başladım o günden beri seni çok seviyorum yani derslerde bile seni düşünüyorum yani seni ne kadar çokkkkkkkkkk seviyorum biliyosundur hazal abla seni sevmekten asla fazgeçmem seni çookkkkkkk seviyorum yanaklarından kocaman öpüyorum.

  124. hazal abla yi cok severim cok guzel bir kiz hazal ablayi tebrik ederim ve burada slm lar gonderiyom………..

  125. hazal abla ne olur yalvarırım msnemi ekle ne olurrrrrrrrrrrr ekle sen çok güzelsin eklesen çoook sevinirim sana yalvarıyorum ekle hazal ala msn: hatice-9874@hotmil.com kimse eklemesin sadece haal abla eklesin ne olur yalvarırım ekle hazal abla sadece bir kere konuşalım söz bidaha rahatsız etmem sadece bir kere konuşuruz msnede söööz I LOVE YOU HAZAL ABLA

  126. hazal abla msn nemi ekle neolur yalvarırım ekle söz sadece bir kere konuşuşalım seninle konuşmayı çok istiyorum htice_9874@hotmail.com yalvarırım ekleeeee sadece bir kez konuşalım I LOVE YOU HAZAL ABLA SENİ ÇOOK SEVİYORUM

  127. hazal ablacım çok güzelsin sıf o filmde sen varsın diye izliyorum yoksa izlemem((: inşbu sezonda filmde kalırsın ama kötü rolde oynama :::

Bir Cevap Yazın

