Cantuğ Turay – Deniz Yıldızı Dizisi (Dizinin Çapkını Melih)


Fox Tv ekranlarında yayınlanan Deniz Yıldızı dizisinin yakışıklı çapkın karakteri Melih‘i canlandıran Cantuğ Turay.
Deniz Yıldızı dizisinin diğer oyuncularına nazaran Cantuğ Turay hakkında bilgiler fazlaca bulunmakta.Çünkü kendisi ilk defa çıkmıyor televizyonda.Daha önce Trt de Bizim Evin Halleri adlı Ankara‘da çekilen güzide bir dizide Rüzgar adlı bir marangozhane sahibinin oğlu rölünde idi.

14 Mayıs 1984 Ankara doğumlu olan Cantuğ Turay, Hacettepe Ünviversitesi Devlet Konservatuarı Tiyatro Bölümü mezunu.Ayrıca Cantuğ Turay, Son Kuşlar ve Reynirli Yumurta adlı tiyatro oyunlarında da rol almıştır.

Cantuğ Turay – Deniz Yıldızı Dizisi (Dizinin Çapkını Melih)” üzerine 31 yorum

  1. Hiç ayırım yapmadan,Deniz Yıldızı dizisinin, genç oyuncularını çok başarılı buluyorum..
    Yolu açık olsun herbirinin..

  2. hacettepe ünv. devlet konservatuarı tiyatro bölümü mezunu,bizim evin halleri dizisinde rüzgar karakterini canlandıran oyuncu.

  3. kendisi maya kolejinde drama derslerine girmektedir.. televizyonda göründüğünden daha yakışıklıdır, canayakındır, aşık olunası bir insandır..

  4. 14 mayis 1984 ankara dogumlu konservatuarli oyuncu. trt de ‘gezi-yorum’ adli belgeselin sunuculugunu yaparken, ‘bizim evin halleri’ dizisine transfer olmus, guzel olmus. kendisi, facebookta fan clubu olan unlulerimizdendir artik.

  5. mükemmel bir ses tonuna sahip, bakışlarından dahi ne kadar akıllı bir adam olduğu anlaşılan, hem yetenekli hem iyi eğitimli, belli ki kendisini eğitmekten de geri durmayan, tiyatro cafe projesini hayata geçirmek konusundaki kararlılığıyla beğenimi kazanan başarılı bir tiyatrocu. şu an itibariyle sektörde hangi noktada durması gerektiğini, sahici bir başarının nasıl geleceğini kafasında çözmüş belli ki. yeteneğine ve başarabilme kapasitesine rağmen ağır ve sağlam ilerlemeyi seçmiş. geleceğin duayen tiyatrocu adayı. demedi demeyin. *
    paranın sıcak yüzüne aldanıp çizgisinin kaymamasını diliyorum naçizane. gerçi pek şüphem yok aslında, kaygılanmak anlamsız..
    tiyatro cafe güzelliğine ortak olmak isteyenler için (ritüel sanat merkezi)

  6. deniz yıldızı dizisindeki imajı üstüne çok güzel oturmuş, yetenekli oyuncu.

  7. donanımlı bir oyuncudur aslen ve ekrandan ziyade tiyatro sahnesinde canlı canlı hayran olunacak bir ses tonuna sahiptir. fakat bu yeteneklerini bizlere tiyatro sahnesinde sunmaktan ziyade para kazanmak adına dizilerde oynamayı tercih eder, bu da bir kariyer biçimidir.

    gerçi, yürütmekte olduğu bir sanat merkezi * olduğu göz önünde bulundurulursa bu tarz dizilerde oynayarak para kazanmak zorunda olması onun için keyif değil, zorunluluk da olabilir.

    gerçi, tunalı da kendi sanat merkezinde her çarşamba ve cumartesi begüm topçu ile birlikte tuncer cünenoğlu’nun matruşka oyununu oynuyorlar da bu güzelim yeteneği tiyatro sahnesinde görebiliyoruz.

  8. çok güzel yakışıklı birisi bayılıyorum bu melihe yaaaaaazaten filmi melih çoşturuyor oda olmasa flim izlenmez

  9. melih seni çok çok seviyorum sen olmasan bu filmin yüzüne bile bakmam bu filmi sen yönetiyorsun canım melihhh

  10. cantuğ sen çooook yakışıklı bi oyuncusun sana bayılıyorum sen sakın o diziden çıkma rolünün hakkını veriyorsun seni çoooook seviyorum sen çok tatlısın güle güle kendine iyi bak

  11. o zaten hep oyunculuk hayatı boyunca içimizde yer etmiş bir oyuncudur kişilik ve karakteriyle öneömli bir şahsiyetttir

  12. şimdide matruşka oyununu sergilediler begüm topçu ile cantuğ turay beraber oynadı o da d.yıldızı oyuncularından banu karakterini canlandırıyor izledim ve çooooook çok güzzeldi hee cantuğ abinin çığlık atışı ve tyatro tutumu çok harikaydı

  13. ben seni çok seven hayranın berkant seni çok seviyorum çok yakışıklısın senin resimlerini internetten yükledim seni çok seven hayranın berkant

  14. melih seni çokseviyorum sana aşık bile oldum diye bilirim.
    handeden iyiki ayrıldın hiç güzel değil bence tipsiz ben pelini seviyorum kardeşim ozonı ve banuyu seviyo ozana aşıkdiyebilirim

    SENİ ÇOK SEVİYORUM

    MELİH

  15. DENİZ YILDIZININ ÇAPKINISIN AMA EN YAKIŞIKLISISIN

    ÇOK YAKIŞIKLISIN HER GÜN SANKİ SENİ GERÇEK GÖREBİLSEM DİYE DÜŞÜNÜYORUM
    RÜYALARIMDA SENİ GÖRÜYORUM AMA BİDE BANU PELİN OZONI GÖRÜYORUM AMA EN ÇOK SENİ GÖRÜYORUM. AYRICA BUKADAR MEKTUBU BİTİRİP BENİM KİNİ OKURSAN BANA CEVAP AT EMAİL ADRESİNİ ATARSAN SEVİNİRİM . İYİGECELER SANA BANA DEME ÇÜNKÜ SENİZ DÜŞÜNMEKTEN UYUYAMIYORUM Kİ TABİ SENİN DİĞER MEKTUPLARIN BENİM MEKTUBUMDAN DAHA İYİYSE OKURSUN AMA BENİM Kİ DE ETKİLİYİCİ NEYSE ÇOK UZATMAYAYIM KISACA SENİSEVİYORUM

    SENİ SEVİYORUM MELİH

  16. melih bence hande ayrılırdığın iyi oldu tipsizdi zaten pelin sana yakışıyor sevgili olmasanızda görüşün
    enazından seni görüyorum. zaten senin için izliyorum bu diziyi.seni göremesem birüyada 1 dizide yaptığınız şaka süperdi

  17. sana bayılıyorum keşke seni yakından görebilsem.seni çok seviyorum.iyiki handeden ayrıldın.ayrıca e mail adresini versen hiç fena olmaz:))

  18. o diziyi sırf sen varsın diye izliyorum.diziyi izlemekten ders çalışamıyorum.o derece yanixDkeşke ığdıra gelebilsen.seni seviyorum tatlı aşkımmm….

  19. süper karizmasın gözlerine bayılıyorumm…hande sana hiç yakışmıyor cnm aşkım bitanem… Xd xD

  20. bu yılın en yakışıklı oyuncususun.pelinlede çok yakışıyorsun. e mail adresini bekliyorum.en büyük hayalim seni görmek.ığdıra bekliyorum

  21. melihe bayılıyorum çok tatlı ayrıca handeden ayrıldığı ii oldu işalah pelinle yeniden sewgili olurlar

Bir Cevap Yazın

