öğretmen adayı Gökhan Karaoğlan’ın ilginç tepkisi “atanamadım abla””


MEB Şubat ayında öğretmen ataması yapmayacağını açıklamasına en ilginç tepkiyi Gökhan Karaoğlan isimli yüksek lisans yapan matematik öğretmeni adayı gösterdi. Gökhan Karaoğlan , aldı gitarını eline tüm derdini dılarıya bu şekilde vurdu.

yazdığı şarkının sözleri şu şekilde;
ATA BİZİ NİMET ABLA

Matematikçi oldum, atanamadım Abla
Ya birazcık kadro ver, ya beni dinle Abla.

Hep atandı sevdiklerim, bekar kaldım Nimet Abla
Vekil Hoca yaptın beni, dersaneye attın beni
Ne yapayım sözleşmeyi, hani nerde kadro Abla.
KPSS yaktı beni, nolur bizi ata Abla
Bekar kaldım Nimet Abla

Atamalar oldu Abla, yine gelmedi sıra
Yüksek lisans da yaptım, ne yapayım söyle başka

Hep atandı sevdiklerim, bekar kaldım Nimet Abla
Vekil Hoca yaptın beni dersaneye attın beni
Ne yapayım sözleşmeyi, hani nerde kadro Abla.
KPSS yaktı beni nolur bizi ata Abla
Bekar kaldım Nimet Abla

Reklamlar

5 comments

  1. gökhan abi durumunuz gerçekten çok acıymış. ben de şuan üniversite okuyorum ama halimiz ne olacak ben de bilmiyorum. neyse her şey düzelir diye umut ediyorum.

  2. bende atanamayan öğretmen mağduruyum. şarkı için teşekkürler. hepimizin sesi oldun. umarım birileri bunu duyar ve hepimiz atanırız.

  3. helal olsun sana. Nimet Hanıma selamlar. inşallah bütün atanamayan arkadaşlar atanırlar

  4. keske birileri sesimizi duysa…yüksek puanlar alıp ii bölümler bitirip atanamamak cok zor gercekten… eline saglık gökhan arkadasımızın… halimiz içler acısı….

  5. gökhan hocam şarkıyı çok iyi yorumlamış ama şu duayı yapmadan edemeyeceğim: Allah hiçbirimize bu şarkıyı söyletmesin:)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s