Başak Akbay-Deniz Yıldızı Pelin Karakteri


Deniz Yıldızı dizisinde Melih‘in Bahri hocadan intikam almak için kullandığı ama yavaş yavaş ders hocası Zafer‘e aşık olacağını sandığım Pelin karakterini canlandıran Başak Akbay Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuvarı Tiyatro Oyunculuk Bölümü mezunu. 1987 doğumlu olan Başak Akbay hakkında bilinen başka bilgi yok.

Başak Akbay-Deniz Yıldızı Pelin Karakteri” üzerine 13 yorum

  1. abla ben seni çık seviyorum aynı ismimiz benim adımda başak sen çok iyi rolünü yapıyosun hemde çok güzelsin vede naziksin oyunculuğunda başarılar abla

  2. çok iyi bir oyuncusun ama gözdeyle arkadaş olsan daha iyi ve heyecanlı olur seni çok seviyorum ama arada burıya birşeyler yazsana hadi by

  3. ben bir erkek olarak begeniyorum hem oyunculugu hem kendisi güzel başarılarının davamını diliyorum allahım hep yüzünü güldürsün inş tanımakta nasip olur ablacım kendine iyi bak allaha emanet ol bu yorumu görürsen tabi

  4. basak abla seniii cok sewiyorum bana msn adresini wersene lütfen senin hayranınım
    kendine iyi bak

  5. seni çok sewiyorum başak abla kendine iyi bak rolunu çok iyi oynuyorsun bana msn adresini werirmisin lütfen
    bide özgür abiye banu ablaya mert abiye deniz ablaya bide mehweş ablaya cok iyi rol oynadıklarımı söyleyiwer
    msn ni
    mutlakaaa
    istiorummm
    başak abla

  6. çocuklar ya benden neden istiyorsunuz ki msn mi öyle bişe olmaz çocuklar ama sinem ablanıza guneş ablanıza begüm ablanıza tuna abinize ve koray abinize ne söylicekseniz iletirim okey lutfen bole yapmayı…

    B@ŞÆK @KB@Y

  7. ben deniz yıldızında güneş ablayla yani deniz koray abiyle yani mert bide cantuğ yhani melih ve sinem artemis yhani mewheşle çekildim hatta koray yhani mert fotografımın uzerine guzel kız defne ye sevgilerle yazdı ve imzasını atti…

  8. başak abla seni çok seviyorum. bana lütfen msn ni ver.buradan diğerlerinide selam söyle. kesinlikle senin ve diğerlerinin msn sini istiyorum.sizi hep görmek istiyorum.sizi çok seviyorum. sizi her hafta izliyorum.çok iyi oynuyorsunuz.sakın msn lerinizi vrmeyi unutmayın yoksa size küserim.bayyy.

  9. sayin basak akbay abla,
    gullerin gulu,
    hayatin anlami,
    guzeller guzeli,
    melekler meleyi.
    sizden bir tek isteyim var msn adresin eyer vermesen bu kucucuk seyi gercekten…. tesuf ederim.
    seni seviyorum.
    sende bende iki cokolata cocuguz

    MELISSA

    ITALYADAN

Bir Cevap Yazın

