inci sözlük nedir, ne değildir?


İnci Sözlük Nedir, Kimdir?

Vikipedi;

İnci Sözlük, katılımcı sözlük tarzındaki ağ sayfasıdır. İnci Sözlük’ü diğerlerinden ayıran onun tamamem kuralsız olmasıdır. Bu yüzden her türlü küfür, argo, müstehçen resim vs. paylaşılabilir. Şu anda Türkiye’deki katılımcı sözlükler içinde en çok yazara, giriye, ve başlığa sahip olan sözlüktür.

ekşi sözlük’ten seçmeler;

  • şalteri atmış ekşi sözlük lan bu. uzanıp anlatmışı. iyi de ha. hahaha.
  • kıraathaneden gprs’le entry girdiklerini düşündüren topluluk.kamyoncu lokantasında da olabilirler emin değilim.
  • ammy killy guddin ve osbirci şeklinde nickler görüp gecenin bi vakti tornayı dağıtmama sebep olan sözlük.
  • orada bir şeyler olan ve sizin anlamadığınız sözlük. orada inanılmaz bir enerji var, siz olmuşsunuz mister cons resmen. enerji orada.
  • ekşi sözlükte 23159 yazara 6 moderatör var, inci sözlükte 27 yazara 6 moderatör. yazık lan.
  • uludag sözlüğün ilk gününü hatırlattı gece gece. o da böyle bir gece vaktiydi.
  • sozlugun en eglenceli hali.
  • şimdi de siyasisozluk.com ‘a saldırıyorlar
  • gün itibariyle tek başlıkta toplanıp bütün entryleri buraya girmeye başlamışlardır.
    tabii ki orijinal yani spot olanında.
    edit: olamamış. anarşist ruhlar bir başlıkta hapsolamamış.
  • an itibarı ile anadolu ajansı’na saldırdı.
  • “toplanın saldırıyoruz”, “herkes gelsin sikerticez” gibi başlıklar havada uçuşuyor. bunları sözlük ekseninde tanımlamak haksızlık bence, internet aleminin barbar kavimleri resmen.
  • içindeki diğer canlıyı hayvanca kullanmak isteyenlerin, ikinci yüzünü ortaya dökmek isteyenlerin kullandığı bir platform.
  • ona buna küfretmeyi marifet sayan, 15 yaşındaki liseli faşist! ergenlerin doldurduğu sözlükvari bir yer…
  • buradaki sevmeyenleri aslinda sıkı inci sozluk takipcisidir.
  • şuan itibari ile girelemiyen site, lan yoksa bende mi bir sorun var
  • girmek isteyenlerde sorun olmadığı aşikar olup girmekte yaşanan sıkıntının marduk tarafından olduğu rivayet edilen sitedir.
  • daha fazla yazar almaması gereken sözlük hatta 3.nesil ve varsa sonrasını tam bilmiyorum silmesi gereken sitedir hem kalite bozuldu hem de aşırı yavaşladı site ilk 2 nesil varken herşey ne kadar da güzeldi diye düşündürten sözlük
  • ekşi sözlüğün yararlarını hatırlatmıştır. insan inci’ye nereden ulaşacağını öğrenmek için bile ekşi sözlüğe başvuruyor.

    ccc koltuk altım terledi reis ccc

(entryler eskiden yeniye doğru sıralanarak seçilmiştir.)

uludağ sözlük’ten seçmeler;

  • sözlük olduğundan şüphelendiğin oluşum
  • o ne cins bir sözlük anlamadım gitti.
    (bkz: başlıkları adamı güldürme krizine sokar)
  • incilerini dökmüş sözlük. her yere saldırıyorlar. ilginç tipler…
  • kuralsız özgür bir sözlük. komik de.
  • adamlar uçuk yaa ziyaretleriyle gündeme geliyorlar * okana olan ziyaret süperdi.
  • anti kemal sayfasına saldıracak cesareti bulamamış sözlüktür. halbuki küfür edip çıkacaklardı, önemsiz bir şey değil mi?
  • kendini bi halt sanan yazarlara sahip site.
  • haddini aşan yazarlara sahip olan site.her konuda mizah yapayım derken küçük duruma düşüyorlar!
  • artık açılsın sözlüktür.zall bi şeyler yap yoksa kendimi kesecem !
  • %85’i ateist olan forum tadında sözlük. an itibariyle girilmemektedir.
  • herşeye bütün sisteme muhalefet olduğunu belirtmek için kurulmuş olan kuralsız sözlüktür. onları yargılayacak falan değilim , küfür etmelerinede eyvallah ancak her sözlükte olduğu gibi çok boş beleş adam var bünyesinde. adamlar onlarıda benimsemiş kime ne diyorlar. doğru banane sanane , kimse ciddiye almasa bunlarda piyasada bukadar dolaşamazlardı…
  • yüz yılın en büyük ddos saldırısı geçene kadar http://ccc.incisozluk.cc adresinde yayında olan sözlük.
  • uzatmaları oynuyorlar, acil teknik desteğe ihtiyaçları var.
  • urada konuşarak dahi, boşu boşuna reklamını yaptığımız sözlüktür.

itü sözlük’ten seçmeler;

  • düzensiz okuyucusuyumdur.arada zeka ürünleri çıksa da yeni küfürler öğretmekten başka işlevi yoktur. oldum olası değil ama dedeleri gördükten sonra her linke tıklarken korkar oldum.ama öyle bir link buldum ki bazı başlıklara süper gidiyo lan
  • ekşinin ağzına sıçmıştır an itibarı ile.
  • adamlar youtube’u yarmaya başladılar lan, videoları tek tek siliyorlar.
    yeminlen bak. *
  • ben de diyorum bir tek bende mi girmiyor biri yazsın diye bekliyordum 5 dakikadır.
    şu anda inci sözlüğe ulaşılamıyor
  • çok kuvvetli bir ddos saldırısıyla karşı karşıya kalan nefret edilesi çakma anarşist sözlük..
  • n itibari ile “saldırıyı shaggy üstlenmiş beyler” başlığında da sitedeki malum yazıyla ilgili hoş bir taşak muhabbeti geçmektedir demeyi isterdik fakat batırdılar ne yazık ki, yalan oldu, inci güruhu yasta.
  • ramazanda imana gelen sözlük.
  • yediği saldırıdan dolayı 3 gündür kolay kolay açılamayan sözlük.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s