Melih Gökçek’in Ankara için yaptırdığı referandum anketi


Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, TV 24’te Yaşar Taşkın Koç’un sunduğu Moderatör programında 12 Eylül’de yapılacak referandum öncesi Ankara’da yaptırdığı son kamuoyu yoklaması sonuçlarını açıkladı.

“Başkentte Evet’ler şu anda önde gidiyor. Benim Ankara’da yaptığım son anketlerde oran yüzde 54,5 çıktı. Her üç MHP’liden birinin Evet oyu vermesini bekliyoruz. Çalışmalarımızı daha da hızlandıracağız. Bu referanduma kadar bu 3’te 2’ye çıkabilir.

Rahmetli Türkeş bugün yaşıyor olsaydı kesinlikle ve kesinlikle Evet derdi. Aksini düşünmek mümkün değil. MHP tabanı direk Evet oyu veriyor. parti üst yönetimi hariç bu durum böyle. MHP’de Türkeş’in mi adı geçer yoksa Oktay Vural’ın mı? Bence tartışmasız Türkeş

Kimler Hayır diyor. CHP, MHP’nin perti yönetimi, BDP, terör örgütü PKK. Terör örgütü yol kesiyor hayır propagandası yapıyor. Ben böyle bir ortamda MHP’li kardeşlerimin aynı onlarla safta yer almasını zûl sayarım.”

17 comments

  1. Sana ne oluyor Melih Gökçek.
    Sen belediyeciliği yapmaya çalış.Bırak referandumla uğraşmayı. Siyasetle uğraşmak istiyorsan istifa edersin olur biter. Geçenlerde Beyaz tv de tartışmaları izledim. Kılıçdaroğlu alevidir dedin.Neden bunu söyledin anlam veremedim. Bu yüzden de alevilerin yoğun olarak bulunduğu bölgelere gidiyor dedin. Biz aleviler yıllardır başında sünni lider olmasına karşın yine de CHP ye oy verdik. Yine CHP ye oy vereceğiz ama bu Kılıçdaroğlu alevi diye değil.

  2. Ben hiç rastlamadım yabancı ülke tv lerini de izliyorum.
    bir belediye başkanının benim alevi arkadaşlarım var deyip alevilere geçirdiğini
    benim MHP li arkadaşlarım var deyip MHP YE geçirdiğini.
    luzumsuza sormuşlar odunum yaş demiş.
    unutma hepimizin verdiği vergilerle ordasın.
    SN. gökçek
    biraz itidal

  3. Melih Gökçek sana acıyorum artık. KLirli propogandanın bu kadar basitini görmemiştim. PkK hayır diyormuş. Yazık ya yargılanma korkusu sardı gözünzü yediğiniz haltlar yanınıza kar kalacak sanıyorsunuz be telaşınızı çok iyi anlıyorum.
    not: pkk boykot ediyor yani dolaylı yoldan evet diyor.

  4. Hayır diyenler neye hayır dediklerinin farkında değiller, Allah askına Anayasa Paketini açın anlamasanızda bir okuyun, CHP nin hazırladıgı Pakete Hayır kitapçığında bile kendi subjektif iddiaları var en ufak bir Anayasa maddesi belirtilmemiş, ilgili Anayasa metninin içeriği hakkında en ufak bir açıklama yapılmamış tamamen parti propagandalarından oluşan bomboş metinler yer alıyor. herkese tavsiyem medyaya oraya buraya bakmadan adam akıllı paketin içeriğini kendilerinin incelemesi.

    Umarım Hayırsız sonuçlanmaz…

  5. HEP MHP LİLERİ KOLTUK DEĞNEĞİ YAPMAKTAN VAZGECİN.OY ZAMANI MHP LİLERE BAK.DAHA SONRA YENİ ORDUDA ÇENGEL BIYIKLILAR OLMAYACAK DE.KAFATASCILAR DE ,BDP LİLERLE HER TÜRLÜ İŞBİRLİĞİ YAP,TÜRKÜM DEMEKTEN ACİZ KAL SONRADA MHP LİLER ZÜL DE SAYIN GÖKÇEK.ALLAH BU MİLLETİ SİZİN GİBİ RİYAKARLARDAN KORUSUN 1972 LERDEN BERİ SİZİN BU İFTİRALARINIZ DİNLİYORUZ.BİRAZ ALLAHTAN KORKUP DOĞRUYU SÖYLEYİNİZ.

  6. MELİH BEY NE YAPARSA DOĞRUDUR ÖYLE OLMASA 20 YILDIR B. ŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI OLABİLİRMİYDİ HELAL SANA GANDİ KEMALİN ANCAK SEN GELİRSİN HAKKINDA

  7. rahatlık adamı dürter değerli başbakanım değerli ak partili nekadar kardeşim varsa sizi eleştiren nekadar insan varsa ya soyu yok ya sopu bu millet ne çektiyse bu soysuzlardan çekti sizden allah razı olsunki bu soysuzlardan bizi kurtardınız temennim ömür boyu akp lider kalması

  8. kardeşim melih gökce evet diyecek tabi devletin sütünü kaymağını yiyorsunuz allahtan korkun kuldan korkmuyorsanız şu mübarek ramazan ayında ben memur emeklisiyim 2003 de emekli oldum çalışan memurlar emekli arasında maaş fark uçurum oldu 2003 çalışan memur ile emekli memur arasında sadece 10tl fark vardı 2010 yılı emekli ve çalışan memur arasında fark 650tl hani adalet sizin allahtan korkunuz yokmu utanmıyormusunuz banane senin anayasandan benim bu kayıp haklarımı ver memura verdiğin seyyanen zamlarla 10tl fakı 650 tl,ye çıkardınız ondan sonra pırlanta fabrikası açarsınız çocuklarınıza gemide alırsınız size iktidar olurken oy verdim yazıklar olsun bana ne kadar beyinsizmişim bunlar koyun postuna bürünmüş kurt haberimiz yok yazııklar olsun ya sonuna kadar hayırrrrrrrr

  9. Mevzubahis iki hatta üç partiyide hiç sevmem ama maddeleri tek tek inceledim hepsi güzel millet için önemli olan doğruluk değil partizanlık.. hepiniz particisiniz itiraf edin…. Bu evetin Tayyib ya da gandiyle bi alakası yok..İkisindende nefret edyorum ama değişiklik şart….Çoğunuz hangi maddelerin değiştiğini bile bilmeden evet ya da hayır diyorsunuz… Evet denmeli bence.. Tabi millet demokrasiye hazmedemeyeceğinden için hayır çıkabilir..

  10. yukarıda yorum yapan soysuz’un biri kendi kökü’ne kömecine bakmadan insanlara soysuz demiş ben akp’yi ve akp’nin tüm yöneticilerini eleştiriyorum ama soyuna veya sopuna bir şey demiyorum,ama yukardaki soysuz ve sopsuz yorumcuya söyleyeceğim bir şey var Türk millet sizlerden hesap soracak.

  11. HEM TÜRKİYE HEMDE DÜNYA ÖMRÜNDE İLK DEFA BÖYLE BİR BAŞBAKAN,BÖYLE BİR İKTİDAR GÖRÜYOR.GÖZLERİNİN ÖNÜNÜ GÖREMEYEN GÖRÜR KÖRLERDE YOK DEĞİL,AMA BİZİM İŞİMİZ HEM GÖZÜ HEMDE GÖNLÜ AÇIK,GÖRMEYİ BİLEN KARDEŞLERİMİZLE…BU YETENEĞE SAHİP MİLYONLARCA VATANSEVERLE DURMAK YOK YOLA DEVAM

  12. şunu asla unutmayın bu millete ihanet eden . yetim hakkık yiyen . menfaatleri için bu ülkeyi satan insanlar elbet hem bu dünyada hemde cenabı alllahın huzurunda hesap verecekler.
    ben bir vatandaş olarak akp ve yandaşlarına hakkımı helal etmiyorum ve bunların çirkin oyunlarına alet olmamak için oyumu hayı.hayır.hayır olarak kullanacağım.

  13. sn gökçek bir zamanlar sende mhpliydin unutmaki bir söz vardır tilki dönüp dolaşacağı yer yine kürkçü dükkanıdır diye.. bizim tabanımızda hayır üstümüzde biz ecevidin uşağı olmuşuz dediniz biz birşey dedik mi hiç yoktan orospu cocuklarının uşağı olmadık sizin sayın dediğiniz aponun,amerikanın leyla zananın,barzaninin.. orlara burlara onu bunu tanımak veya tanıtmak için kıcınızı yırtıyorsunuz ama yıllardır yavru vatanı tanıyan yok ona ne ye sahip çıkmıyorsunuz

  14. Çevremde halen MHP’ye oy verecek kanaate olup da referandum oylamasında EVET oyu vereceğini söyleyen hiç kimseye rastlamadım. Hiç bir MHP’linin ülkücü katilini milletvekili yapan bir partinin payandası olacağına da dünyada inanmam. Böyle bir kampanyaya Ankara’da İ. Melih Gökçek ön ayak oluyorsa hiç inanmam.

  15. yok artık canım bu kadarda olmaz…yukarıda HIYARDAay pardon hayırda hayır var propogandasına kendisini kaptıran arkadaşlar siz gerçekten inanıyomusunuz iddialarınıza?Allah aşkına nasıl oluyo da konuşabiliyosunuz,savunduğunuz şeyin farkındamısınız?bu referandumda hayır demekle kenan paşanın ellerinden öpüp *ne iyi yaptın,günahsız insanların nede iyi okuyuverdin canlarına*demiş olmicakmısınız?geçtiğimiz aylarda kenan efendi gibi günahsız insanları katleden bir komutan ne tesadüftürki BOĞULARAK öldü.Allah hiç bir zaman gül ahını bülbülde bırakmamıştır yinede bırakmayacaktır.AKLI VE VİCDANI OLAN HERKES BU REFERANDUMDA **EVET**DEMELİDİR,DİYEBİLMELİDİR…GÜCÜNÜN KAYNAĞI *HALK*OLAN BU DEVLET YİNE HAKKINA VE HALKINA EMENET… 7YILDIR OLDUĞU GİBİ DURMAK YOK YOLA DEVAM SAYIN BAŞBAKANIM HAKKIN YANINDA HALKIN ARKANDA…

Bir Cevap Yazın

