Banu Zeren Show Tv yemekteyiz


Evli olan Banu hanımın kendisine ait bir el ve ayak bakımı üzerine güzellik merkezi var.

Reklamlar

70 comments

  1. Bu program yemekteyiz programımı? Yoksa kavgadayız programımı?Sizin bu özellikle bayanların birbirini çekememesi nedir?İşte bugünkü Türkiye Halkının getirildiği durumu gözler önüne seriyorsunuz.Allah tan uzaklaştırılmış Türkiye Halkı birbirinin gözünü oyuyor.Birbirini çekemiyo.Peki Yüce Allah ne diyo bu işe.Müslüman müslümanın kardeşi ise bumu kardeşlik.Peygamber Efendimiz İman etmedikçe cennete giremezsiniz.Birbirinizi sevmedikçe İman etmiş sayılmazsınız derken sizlerin bu yaptığı doğrumu?Eğer inancınız yoksa bile insanlığa yakışıyormu bu yaptıklarınız?Ne kadar iğrençsiniz?Ne kadar iğrenç bi millet olduk.Bizim o kahraman ninelerimiz dedelerimiz okul bile okumamışken bizlerden çok daha iyidiler.Yazıklar olsun Türkiye halkına asla iflah olmayız biz millet olarak.Hikmet Bey benim hemşerim.Emel ve Banu Hanım da annemin hemşerisi.Ama sizlerin ne kadar iğrenç olduğunuzun üç kuruş için farkındamısınız ekranda.Ben Mustafa Kemal Bey Efendiyi de Bursa lı Hanımı nda kalbinin sizden çok daha güzel olduğu kanısındayım.Eğer bu millet Hak edenin kazanmasını istiyorsa Bursa lı Hanıma oy verir.Allah tüm kalbi Allah için atanlardan Razı olsun.Hepimize hidayet versin.Kötülüğe devam edeni Allah kahretsin.Şu 3 günlük dünyaya tav olup bu kadar iğrenç olmaya değermi?

  2. ilker bey kesinlikle katiliyorum söylediklerinize benim birsey yazmama gerek kalmadi cok guzel aciklamissiniz

  3. bu kadarına da pes doğrusu .şu an izlerken snirden çıldırıyorum .insanların para için bu kadar aşağılık duruma düştüklerini görmek çok sinir bozucu.emel ve banu hamımın ayrıca hikmet beyin bu kadar seviyesiz ve yalan söylemeleri çok komik doğrusu.nasıl insan içine çıkıpta gezecekler çok merak ediyorum.çiğdem hanıma ve kemal beye neden cephe aldıkları açıkca belli.yüzlerinden basitlik akıyor doğrusu…

  4. banu hanım’ki hanım demeye bin şahit ister.bu kadar kalitesiz ve seviyesiz bozuk ağızlı bir bayan olurmu yaa?bunlar nasıl eğitim almışlar bunlar nasıl anne olur ve nasıl çocuk eğitir bilemiyorum yazıkk .bu tür insanlar bizim ne kadar kalitemizin milletimizin özenti ile kendi atalarını unuttuğunu ve özenti ile yaşadıklarını gördük valla banu yazık sana kendini eğit biraz eğitimin yaşı yok

  5. çene çok içraat yok konuştun mu susmak bilmiyorsun hahahahah ne oldu morardı çidem kazandı hahahahhahahha

  6. mustafa kemal bey yapmadığı çiğ köfteye yaptım dediği için mi kalbi açık anlayamadım.Herkes onun insanları aldattığını biliyordu ve bugünkü oylamada geçmişte yaptığı hatayı ödemiş oldu o birinciliği haketmemişti ve hakettiği cevabı bugün aldı o masadaki herkes onun daha önceki yarışmacıları nasıl aldattığını biliyordu sadece ciğdem onu destekledi çünkü mecbur kaldı

  7. alessandro grieco ya da nurten hanım kazanmalıydı zaten çok adil bir yarışma değil baksanıza kimler birinci oluyor

  8. banu hanım aşırı derecede yapmacık bir bayan sırıtıyor anca başka hçbirşeyi yok bir hanmefendi olarak erkeklerle o kadar takışmayı türk halkına rezil olmayı kendisine yakştıryor herhalde banu hanım başından beri kemal beye takmış durumda banu hanım böyle davranmasa kemal bey onu umursamıyor bile banu hanım terbiyesiz ve içten pazarlıklı bi hanımefendi ayrıca bi yarışma programı yüzünden tüm türk halkını yerden yere vuramazsnız kendinize gelin beğenmiyorsanız izlemeyin kardeşim yarışmayı:@ Allah’ın size akıl vermesini dilerim

  9. Yarışmayı hakeden kazandı.Halkın gözünden yanlışlar,kusurlar kaçmaz.Halk hileyi,yalanı kabul etmez.Tebrikler ÇİĞDEM…MUSTAFA KEMAL…

  10. ben banu ve emel hanımı hayretle izledim hatta hikmet beyide ben hayatımda bu kadar kendini beğenen bir hanım görmedim (banu h.) masada yemek yok nasıl bu mönüyle best ofa girmiş anlayamadım yemek yaptıda biz mi göremedik anlayamadım. birde evine gelen bir hanımı kovmaktan beter etti kendine yakışanı yaptı. bu kadar misafirini ayaklar altına alan ir ev sahibi görmedim bu programda ve bence çiğdem kendi oy verenleri sayesinde kazandı kemalin arkadaşları sayesinde değil anlamadığım nasıl 2. oldu???

  11. anlamadığım banu h. nasıl 2. oldu??? ama emel hanım bir ipucu verdi sanırımki doktor eşi, bütün hastaneleri alarma geçirmiş eşine oy vermeleri için (ayrıca finalde emel h.a hiç yakıştıramadım cidden banunun yanında da olsa eşi sağolsn lafı ona yakışmadı banuya yakışırdı)

  12. hak yerini buldu bende izmirliyim ama banu hanım kadar terbiyesiz ve evıne masasına gelmiş oturmuş bir insana bu kadar teribiyesizlik yapan dürüst bir beye bu kadar hakaret eden bir insan izmirde tanımadım böle bir izmirli tanımadım bende bir karşıyakalıyım yazık kı sende karşıyakalıyım dıyorsun bence utanmalısın

  13. Banu hanımcım bu yazılanları okuyorsanız sakın üzülmeyin ufak tefek hatalarınız olsada yarışmanın en dürüstü ve vicdanlısı sizdiniz.Ne yazık ki yarışmanın amacını bir tek siz kavrayabildiniz onuda ince zekanıza bağlıyorum.Verdiğiniz puanlardan anlayabilmişlerdir umarım.Yemeklerinizi bilemem ama ben sizin muhabbetinizden müthiş keyif aldım.Şampuan güzeli lafınıza karnım ağrıyana kadar güldüm.çünkü zeki insan kendisiyle dalga geçebilendir aynı zamanda çiğdem hanımın kapasitesi size karşılık gelmedi eğer denk olabilseydiniz tadınızdan yenmezdi

  14. hak yerini buldu!tebrikler çiğdem…
    yemekteyiz yarışmasının en densiz (kendilerine göre dobra),hiçbirşeyden haberi olmadığı halde herşeyi biliyormuş geçinen (örneğin biri akşamüstü mutlasyon diye bir kelimeyi müthiş bir havayla uydurdu),bakışlarıyla konuşmalarıyla karşısındaki insanı aşağılamayı kendine hak gören ve bunu gururlanarak yapan iki insan benzeri banu ve emel siz de oturun derdinize yanın.şöhretiniz bugün itibariyle rafa kaldırıldı.

  15. islam dininde yemeğe başlamadan önce besmele çekilir dua yemekten sonra yapılır yemeğe başlamadan önce dua etmek hristiyan adetidir emel öğrende gel böyle numaralara kaçma zaten iyiki kazanamadın

  16. siz gerçekyten tatlı bi bayansınız simayen AMA o gülümsemenin altında çok artniyetlilik görüyorum.lafi hiç olmadık yerlere çekiyosunuz.biraz terbiyeli olun.lütfennnn…..

  17. Oncelikle hem anneden hem babadan gercek bir Izmirli olarak kendini Izmirli gibi tanitip Izmirlinin i si bile olmayan ve Izmirlilere de leke surduren bu iki bayani da kiniyorum.

    Yarisma boyunca konusmaktan baska birsey yapmayan Banu Hanim, uc saat boyunca bir makarnayi haslayamadigi halde o yarismaya niye katildi hic anlamadim. Emel Hanimin ise ilk yarismasinda da kazanmasini hic istememistim, Banu Hanim gibi sadece konusmus ve bilmislik taslamisti, bu sefer de istemedim ki taktigini degistirdi sinsi davrandi ve yine kazanamadi. Eee ilahi adalet. Demek ki, once insan olacaksin, once kendin olacaksin, demek ki kultur sonradan kazanilan bir ozellik degil aileden gelen bir emanetmis degil mi… Cigdem Hanimin da oynamadigi gayet ortadaydi ve de kazandi. Show TVye tesekkurler iyi ki SMS oylamasi geldi yarismaya…Cok merak ediyorum, Emel Hanim ve Banu Hanim insanlarin yuzune nasil bakacaksiniz…

  18. Bence BANU Hanim yemek degilde,bilmiyorum ne isle mesgul ama,O konusmasi ile bence daha KAZANCLI isler yapabileceginden Umutluyum.

  19. SAYIN SHOW TV :BANA KALIRSA INSANLARI REZIL ETMEKTEN VAZGECSIN
    NETICEDE HEPSIDE BIZIM;YURTTASLARIMIZ;BIZIM YEMEKLERIMIZ;AMA DIYORSANIZKI BU BIR KOMEDI OKEY:

  20. banucum dünya mutfagini bizlere tanittigin icin nekadar alkislasak azdir,,özellikle dünya ve anayemek olan makarnayi sayende ögrenmis olduk,makarnayi yaparken hayatimda böyle gülmemistim banucum valla benim 9 yasindaki erkek kardesim bir makarna yapsinda bir gör dünya ve ana yemek düdüklü makarna nasil oluyormus hahaha ayrica brot almanca bir kelimedir ekmegin genel adidir almanyada dogmussunuz amerikada yasamisiniz italyada bulunmusun ama uyurgezer olarak galiba buara yemekteyizde kirmis oldugunuz 9 puanda guiness rekorlar kitabina girmis olmali hahahaha dünya mutfagi makarna ve ana yemek haricindekide börülce (böcek) harikaydi ama restauranttan getirip ona göre pisirmenizde harikaydi hahahahaha allahtan emel hanim hemserin vardida sana 3 puan verdi ama inanki nasil yaptiklarini canli yayinda görünce pisman olacaklar o verdiklere puana izmir koallisyonu olmasaydi alacaginiz puan 4 dü
    ama dünya mutfagindan sunmus oldunuz pecete yemegide harikaydi muhtesimdi iste dünya ve anayemek bence peceteydi saygilarimla

  21. Yahu acaba Bende bu veya buna benzer herhangi bir yarismaya katilamammi .Vallahi cok isterdim SHOW TV ye duyurulur.Yahu ne bileyim olur ya ,belkide Show tv gel ulan tembel Ahmet der ben de yavas yavas ilk önce Mercimek,yahu sonra bizim burda güzel Adana kebeb yapan arkadas var oraya gider hic degilse kebabciyada bir kiyak yapmis olur EURO SHOW TV .AHMET

  22. Ben bu sayfayi sonradan kavradim Banu hanima Tesekkür edip islerinizde basarilar diliyorum.

  23. merhabalar,öncelikle ilk defa izledim show tv yemekteiz yarışma programını ve sonuna kadar takip ettim, bu hafta hatta, pazar günü canlı yayınıda izledim ve çok güzeldi bi o kadar beğendim emel’i çok beğendim pazar günü özellikle,çok güldürdü beni sağolsun,ama burda şöyle bir kanaate vardım türk halkını haklıya hakkını verdiği sonucuna vardım, yapmacık insanları iyi gördüğüne ve tanıdığını anladığını tek kelimeyle kendim başta olmak üzere türk olarak kendimle gurur duydum bugün en azından karakterli kişiye kazandırdı yarışmaı yani çiğdem hn ma,çok sevindim sanki parayı kendim kazanmış gibi,ama şöyle bir yorumda bulunmak istiyorum özellikle bugün pazar günü canlı yayında,çiğdemin yarışmaıı kazanmasının açıklanmasından itibaren emel’in son anda kullandığı bir söz vardı orda ”kocanıza teşekkür edin”demesi dikkatimi çekti bu söz üzerine mustafa kemal ve çiğdem hnma uyarıda bulunmak istiyorum özellikle çiğdeme hemen yarğıya gidin ve programı baştan sona savcılara izletin hatta canllı yayınıa tekrar bant kaydıyla izletin,sonra emel hnm’a dava açın açtığınız dava 20 tl’lik olsun,çünkü o size o anda atılmış bir iftira idi kocanız derken kendi eşinizi değil,mustafa kemali kastediyordu emel hnm,ben türk halkına inandığım gibi türk yargısınada inanan biriyim bu davayıda siz kazanırsınız dava sonunda kazanmış olduğunuz 20 tl’yide mustafa kemal bey’e verin bu para da bunun hakkı çünkü.”banu yeter artık sen yemek ve yorum yapma özellikle evine misafir davet etme kendini rezil ediyorsun güzel bir kadınsın ama kendini rezil ediyorsun yazık oluyor sana sen organik domatese felan devam et,

  24. merhabalar,öncelikle ilk defa izledim show tv yemekteiz yarışma programını ve sonuna kadar takip ettim, bu hafta hatta, pazar günü canlı yayınıda izledim ve çok güzeldi bi o kadar beğendim emel’i çok beğendim pazar günü özellikle,çok güldürdü beni sağolsun,ama burda şöyle bir kanaate vardım türk halkını haklıya hakkını verdiği sonucuna vardım, yapmacık insanları iyi gördüğüne ve tanıdığını anladığını tek kelimeyle kendim başta olmak üzere türk olarak kendimle gurur duydum bugün en azından karakterli kişiye kazandırdı yarışmaı yani çiğdem hn ma,çok sevindim sanki parayı kendim kazanmış gibi,ama şöyle bir yorumda bulunmak istiyorum özellikle bugün pazar günü canlı yayında,çiğdemin yarışmaıı kazanmasının açıklanmasından itibaren emel’in son anda kullandığı bir söz vardı orda ”kocanıza teşekkür edin”demesi dikkatimi çekti bu söz üzerine mustafa kemal ve çiğdem hnma uyarıda bulunmak istiyorum özellikle çiğdeme hemen yarğıya gidin ve programı baştan sona savcılara izletin hatta canllı yayınıa tekrar bant kaydıyla izletin,sonra emel hnm’a dava açın açtığınız dava 20 bin tl’lik olsun,çünkü o size o anda atılmış bir iftira idi kocanız derken kendi eşinizi değil,mustafa kemali kastediyordu emel hnm,ben türk halkına inandığım gibi türk yargısınada inanan biriyim bu davayıda siz kazanırsınız dava sonunda kazanmış olduğunuz 20 bin tl’yide mustafa kemal bey’e verin bu para da bunun hakkı çünkü.”banu yeter artık sen yemek ve yorum yapma özellikle evine misafir davet etme kendini rezil ediyorsun güzel bir kadınsın ama kendini rezil ediyorsun yazık oluyor sana sen organik domatese felan devam et,

  25. BANU HANIM HERŞEYİYLE MÜKEMMELDİ…iNANIN SİZE DE O ŞEKİLDE DAVRANILSA SİZDE EVİMDELER DEMEZSİNİZ AYNI TEPKİYİ VERİRDİNİZ.MAKARNAYIDA İYİ ETTİ YEDİ.ÇİĞDEM KENDİNİ GÜZEL ZANNEDİP ŞIMARDI.ZATEN KENDİSİDE İTİRAF ETMİŞTİİİ….NASILSINIZ DİYE EMEL HANIM SORDU CEVABI GÜZELİM…OLMUŞTU.İNSANLAR YEDİKLERİNE BELLİ YAŞLARDAN SONRA DİKKAT ETMELİ BANU HANIM GERÇEKTEN ÇOK DOĞRU MESAJLAR VERDİ.BANA GÖRE SÜPERDİNİZ…MUSTAFA KEMALE NE DEMELİ HEP SİNİRLİYİM DEDİ ÇOK GÜLDÜM…. GICIKTI

  26. banu hanım çok kaliteli bir bayansınız..bence sizi herkes anlayamaz..çiğdem hanım zavallı ve cahildi..çokda güzel oynadı..kemal beyede ne söylenir bilemem..yarışmada çiğdem hanmn başarısından bile kendine pay çıkarmaya çalıştı..izmirli olmak l gerçekden övünelecek bir şeydir..eee..kıskananlar olacak tabii..ama keşke emel hanıma 10 puan verseydiniz..haketmişti..

  27. valla çiğdem hiç bi şekilde oynamadı en gsl sofrada onundu hakkıydıda hak yerini buldu kemal beye gelincede bi çiğköfteyi hazır aldı diye yalancı olmazz her insan hata yapabilir aynayı kendine tutmak önemli olan kemal bey öleydide diğerleri sütden çıkmış ak kaşıkmıydıı
    yok izmirliyim bilmemne böyle bir ayrılığa gerek yok bende izmirliyim bunda övüncek bişey yok ayrıcalık yaratck durumda yok
    ZATEN TÜRKİYEDE DOĞMAK TÜRK OLMAK
    Bir ayrıcalık öyle bir ayrıma ancak banu ve emel hanım gider vede onun gibiler…hikmet bey zaten 2li oyun halinde
    nese çiğdem kazandı yeter(=

  28. çiğdem hanımın güzel olmasınıda kıskandılar tabe:D:D
    çok sıcakkanlı çok sevdim ya eğer mesjları görürse bi cevap atıversin artık(=

  29. bence banunun gözü kemal beyde kaldı çok seviyesiz birisi kocası ona nasıl katlanıyor merak ediyorum bu olanlardan sonra kocası dışarıya nasıl çıkıyor çokı merek ediyorum tamanlamıyla bir rezillik örnegi migdem bulandı

  30. kemal bey banu hanım için canlı yayında bilseydim sizinle başka şekilde ilgilenirdim lafınız çok ayıp ve iğrenç bi davranıştı,maleseff görünmek istedğiniz kadar delikanlı değilsiniz,hamam insanısınz…

  31. Dana carpaccio nun ne olduğunu bilmeyen, makarnayı özel misafirlere italyan asıllı edasıyla ana yemek olarak sunan, somon fümeden uzak salamura ile salata yapan, yabancı kelimeler özentisi bir börek bile diyemeyen, ( bööğrrek ) bir kaç ülke gezdi diye ( oda 1 haftalık turlarla) birde kendine gurme diyen bu şahsiyet kimi kandırıyor acaba! çiğdem hanım sizi kutluyorum süsünüze püsünüze bakmadan çok iyi bir ev hanımısınız ve de güzel yemekler yaptığınıza eminim göz görüyor siz hakedensiniz. Emel hanıma da gelince turizm mezunu bir kişi olarak servis bile yapamadınız ki eminim başarısız bir öğrenciydiniz. 3 yemek diplomasıyla anca o yemekleri yapabilmeniz takdir edici ve ayrıca cheesecake diye yutturduğunuz içinde peynir bile olmayan yoğurtlu kekte çok komikti siz 37 yaşında hala bir şey olamamışsınız yazık daha nice diplomalara… Hikmet bey siz daha kişiliği oturmamış düşünemeyen bir insan olmuşsunuz yazık benim tanıdığım adanalılar asla oynak değildir siz bence adananın yüz karası kadın hastası birisiniz bayanları görünce ağzınızın suyunaa dikkat etmenizi tavsiye ederim. Kemal bey 28 yaşında biri olmanıza rağmen o olgun tavırlarınız benim ve eşimin takdirini kazandırdı bir erkek olarakta bayanlara Emel ve Banu ikilisine taş çıkardınız yemeklerinizle sizin gibi dürüst insanları görmek güzeldi tebrik ederiz.

  32. kişiliği oturmamış özenti insanlardan iğreniyorum ve karşısındakini aptal zaneden en büyük aptallığı yapar banu hanım buna en iyi örnekte sizsiniz! mutlu banu…

  33. ya gercekten pes bu kadarda agır lafları hakedecek ne yaptı banu hanım bende alıngan bir kişiyim ama peceteyi yicekmisine alıncak kadar deil çocuk deliz biz çigdem hanım milleti konusturup banunuda dedigi laf almayın agızzlarından banu gercekten cok iyi ve komik bi insan

  34. kimbilir kocasina hangi yalanlari söyledi bu banu denen mahluk adam evde yemezmis yemek hakliiiii eve geldigine dua et bee somonmus ha unutmadan bu arada ben almanyada yasiyorum BROT ekmek demek kepekli ekmekde vollkorn demek ondan bundan duyupta gelip kamerelarin önünde almanyada amerikada yaasadim diye hava atmaa sen hic bir yerde yasamamsin allahin MALIIIIIIIIIIII

  35. öncelikle show tv ye teşekkür ediyorum, en azından şuanki saçma sapan programlardan daha güzel ve izlenesi bir program yaptıkları için ama bu yarışmacıları nasıl seçiyorlar anlamış değilim. konuşmalarına, tipine, yaptığı yemekleremi yoksa çıkarttığı marazlaramı bakıyorlar. yarışmanın başından beri gözle görülür hakikaten samimiyetine inandığım 3-5 kişi oldu bunlardan biriside çiğdem hanımdı ilk yarışmada kaybetmesine üzülmüştüm fakat bu yarışmada 1. olmasına çok sevindim. tebrik ediyorum aldığı parada helal olsun bence en harika sofra düzeni ve izlediğim kadarıyla yenilebilecek menü kendisinindi. hele ilk yarışmasındaki kazandibi muhteşem görünüyordu onun gibi kırılgan ve (kendisinin söylediği gibi) sakar bir bayanın hakikaten yapmakta zorlanacağı bir tatlıydı. bravo… gelelim bu best of yarışmasındaki izmirliyim diyen bayanlara uzun yıllar izmirde yaşamış biri olarak söylemeliyimki banu ( kusuruma bakmayın hanım demiycem) kadar iki yüzlü bir izmirli bayanla karşılaşmadım. emel hanım seviyeli davranmaya çalıştı her ne kadar banu ya arka çıktıysada, emel hanım hep ortada kalmayı tercih etti yarışma boyunca, banu ise uçlarda izmirlilere karşı oynadı. annesi, babası isterse yedi ceddi izmirli olsada kendisi izmirli olabilecek kapasitede değil zaten oradada yetişmemiş o yarışmada izmirliyim desede alman kültürüyle yarıştı. sanırım oradada kendine kültür katamamış otların arasında kalmaktan iyice otlaşmış. banu türk kültürü bu değil canım, sen almanyada bir yarışmaya katıl yanlız ordada yemek yarışmasına girme mazallah birilerini zehirlersin filan, olmaz yazık. o çok bilmiş sunucu edasıyla konuşmalarınla da kimsenin gözünü boyayamadın yazık. bu arada bundan sonra evine gelen filanda olmaz, bekleme. 😀

  36. banu hanım başında nasıl sa prığramın sonunda da öyleyd o ne değişti nde iki yüzlü.kemal suratsızın teki iğdem kendini beğenmiş insaları küçük düşürmeye bayılan süs budalası mıymıntı kibirlinin teki hikmet bey de kişiliği otumamış yaşının oturaklığını göstermeyen acayip bir insan.ayrıca şu izmir muhabbetini başlatanda çiğdem dir. kadının ne kadar içinde ukte ki izmirli olmak her lafın da bunu belli ediyor. ayrıca emel hanımın şaka babında söylediği artık istanbulda yaşıyacağım cümlesinin üstüne çiğdemin kamera arkasında yaptığı -izmiri bırakıpta istanbulda yasaması bana saçma geldi- yorumu çok komikti sanki sana kalmış nerde yaşarsa yasasın. şu mustafa kemalde hem ortaklık kurmuşlar diyor emel le baNU için hemde haketmediği halde keşke on puan verseydim çiğdeme gibilerinden birşeyler diyor ayrıca ona yapılan yoruma çiğdem cevap veriyor ona yapılana kemal kim ortaklık kurmuş apaçık belli yani dişlerini sıkıp çok sinirleniyorum artık burama kadar geldi demekle olmuyor delikanlılık sen git evli bayanlara nasıl davranılması gerektiğini öğren. o masada kimse banu hanıma cevap verebilecek kapasitede değildi sadece tek yorumlarda bişeler attılar tuttular banu gerçekten çok zeki bi bayan kendi puanının dokuz oılduğunu öğrendikten sonra bile matematiksel olarak birinci olamayacağını biliyordu ama yine tavtı değişmedi gülen yüzü değişmedi yarışmada en karakterli insandı. ayrıca çiğdemle kemal bi dürüstlüktür tutturmuş gidiyorlardı onların kitabında dürüstlük -ne yaparsa yapsın isterse engüzel yemekleri yapsın gene de puanım düşük olacak emel hnıma- bumudur yani dürüstlük delikanlılık yazık ya 20 binlira için yiyceklerdi birbirlerini üstelik te hiçbirinin ihityacı yok özelliklede çiğdem hanımın insanlar bu kadarmı adileşti ya. gerçekten millet olarak nerden geldiğmizi unutmuş bir vaziyetteyiz

  37. sizde böyle konuşarak kötülemiyomusunuz bu yarışmanın birincisi banu olmalıydı…

  38. çidem sen o parayı hiç haketmedin.çok güzel oynadın.kendi günün geçtikten sonra tam bi canavara döndün.sırf para için yaptın .sana bişey diyim mi para herşey değildir önemli olan insanlıktır.ama o deddiğimi sen fazla bilmen .çünlü zerre kadar yok sende.aynı zamandada mustafa kemalle de çok iyi oynadınız sizi alkışlıyorum hani mustafa kemalcanlı yayında alkışlamıştıya finalde şimdide ben sizi alkışlıyorum çok çok iyi oynadınız haaaa bu arada mustafa kemel sürekl i canlı yayında internetten yorumlara bakın dedi durdu.bence isim değiştirip kendide yorum yaptı.ama emel abla ve banu abla gönüllerimizin birincisi oldu onları çoooooooook sevdik azıcık onlardan insanlık öğrenin tamammı çiğdem ve mustafa kemal……..

  39. Ben Azeriyim ve bu proqrami insanlar ilginc gelince izlerim ve bu best of-daki yarismacilari da izledim,amma hangi akil sahibi Cigdeme oy vermis anlamiyorum.Bence yemek icin oy veriliyorsa Emel hanima verilmeliydi.Hem sitelerde Banu ile ilgili yazilanlari okudum,bence haksizlar,cunki orada seviyyesiz,kendini gostermeye gelmis biri varsa o da Cigdemdir.Elimde olsaydi Banuyu birinci yapardim ,ne yaszik ki,elimde degildi.Hem o Adaniliya da bakdim -insanlar iki yuzlu derler,bu adam 4yuzluymus,hic boyle iyrenc bir insan gormemisdim,Neyse–Banu kendini hic uzme her zaman kotuler kazanir,iyiler ve seviyyesizler kazanir,bosuna soylenmiyor-BATSIN BU DUNYA

  40. Ya Allah aşkına banu ve emeli destekleyenler at gözlüğü mü takıyor.İkiside sahtekar iki yüzlü.Halk gereken dersi verdi bunlara daha ne…Hele banunun o aşalağıyıcı mimikleri sinir etti bizi.Göz var nizam var hiç mi izlemediniz bu sahtekarları.Ne doğru dürüst yemek yaptı ne de misafirlerine saygılıydı.Yemek kokulu elbiseyle karşıladı.Peçeteyi yemek ona yakışır artık.Buyursun doya doya yesin.Çiğdem hanım hem güzel hem becerikli.Tebrikler çiğdem hanım.Ha bu arada sabah programlarına banu ve emel çok yakışır.Çok güzel oynuyorlar.Ayrıca mustafa kemal’in dürüstlüğüne kimse laf edemez.Adına yakışır adam gibi adam.Dürüstlüğünüze hayran oldum.Giresuna bekliyoruz eşinizle.Sizi misafir etmekten gurur duyarız.Sizi çok seviyoruz.Eşinize ve size sonsuz selamlar,mutluluklar.

  41. Allah bazı kuluna, diğer kullarına vermediği özellikler verir. Zeka, karizma, ışıltı, erdem, merhamet, vicdan, yetenek, iyi niyet vs. Banu Hanım’a yapılan kötü yorumlara baktığımda, bunların hiçbirini haketmediğini görüyorum.. Bazı insanlar feci kıskanılırlar. hem kadınlar, hem erkekler tarafından. Banu Hanımda’da bu durum var. Çok tatlı ve akıllı bir bayan.

  42. akıllı olduğu da, tenezzül edip kimseye cevap vermemesinden belli değil mi? İnsanlar genellikle, acıdıkları, eksik gördükleri, kendilerinden daha meziyetsiz gördükleri insanları severler.Ama akıllı ve adil insan Sezar’ın hakkını Sezar’a verir. Çiğdem Hanım, KISKANILACAK KADAR IŞILTILISINIZ. Allah’a sığının ve meziyetlerinize şükredin…

  43. Kemal ile Çiğdem tam birbirinizi bulmuşsunuz.Türkiyenin en kötü adamı ile en kötü ekşimiş suratlı kadını.Sizden nefret ediyorum.Türk halkını çileden çıkardınız.Banu nun ağzına sağlık.İkinizde tek başına mücadele etmesini bildi.Gerçek 1. EMEL hanımdı.kEMAl ismini biran önce değiştirmesi lazım.Çünkü o isme layık olmadığını ispat etti.Yanlış kişiyi karşısına ve arkasına aldı.İkiyüzlü davrandı.İkisininde adil olmadığı için ömür boyu mutsuz olmalarını diliyorum

  44. öncelikle şunu belirmek istiyorum; mustafa kemal sürekli “interneti okumuyomusunuz, hiç mi internete girip araştırmıyosunuz” diye bozuk plak gibi tekrar ettiği için bu yazıyı belki kendisi okur diye yazıyorum.

    genel olarak herkes banu ve emel hanıma yüklenmiş. ama bence hepsi oynadı. hikmet beye yorum bile yapmıyorum. başta hep yemekleri eleştirdi, polemiğe girdi, sonra aklına sms oylaması gelince sustu. zaten açık açık da hemşerilerinden oy istedi, bol bol ona buna selam söyledi.

    çiğdem hanım yarışmacıların sıraları geçtikten sonra farklı davrandıklarını, değiştiklerini söyledi. fakat kendi gecesine kadar çok şeker olan çiğdem hanım, banu nun gecesinde bir anda olay çıkardı. belki haklıydı peçete konusunda fakat bu yarışmada özellikle bu tarz kadınlar kendilerine en güçlü rakip gördükleri kişilerin evinde bu şekilde ufacık bişeyi bile sorun edip geceyi bombalıyorlar. çiğdem de bu formülü uyguladı. bi söz için bir sürü olay çıkardı, ağladı ve sonunda amacına ulaşıp gecenin tadını kaçırdı.

    banuya gelince; banu hanım oldukça mantıklı ve zeki konuşan bi kadın. ayrıca oldukça güleryüzlü ve nazik görünümlü. fakat üstündeki cilayı biraz kazıyınca basitliği ortaya çıkıyor. insanları (özellik m. kemali) sürekli iğneleyip dalga geçti. bunu da güleryüzünü hiç bozmadan yaptı ki bu şekilde iğneleme gerçekten çok aşağılayıcı ve sinir bozucu göründü.

    m. kemal apayrı bir konu. kendisine bol bol güldüm. bütün bir hafta boyunca benim tepemi attırmasınlar, ben kızarsam şöyle olur böyle olur diye ağır abilik tasladı. belli ki bizim millet de biraz yedi:) fakat hiç bir zaman tepesinin attığını göremedik. bence bol keseden atan, ve kendini abartmayı seven bir insan. çiğdem hanıma verdiği açık desteğe ise hiç bir anlam veremedim. sanırım banunun ve emelin yapmacıklığı buna sebep oldu.

    emel hanıma gelince; onun oynadığı çok belliydi. başta adaletli, ılıman bir havası vardı. fakat çok geçmeden özellikle de sms oylarının verildiği gün gerçek yüzünü gördük. kendisine oscar vermek istiyorum.

    bana göre bu yarışmadaki herkes en oyuncu en yapmacık kişileridi. bu yüzden best of denmişti adına:) hiçbirini sevmedim, desteklemedim. bu insanların türk halkıyla alakası yok. kimse hemşerimcilik, dobracılık oynamasın. dobralık, hemşerilik adı altında bir tiyatro oyunu izledik.

  45. Seyrettigim en guzel yemekteyiz programiydi, hala etkisinden kurtulamiyorum. En populer brezilya dizilerini geride birakti. Seksi ve cekici Mercedes (Banu hanim) son derece sivri diliyle, masum ve guzel Isabella (Cigdem Hanim)’a yapmadigini birakmadi, bu arada Juan Carlos (Mustafa Kemal)’in kaslarindan da gozunu alamiyordu. Sinsi ve entrikaci Maria (Emel) ise hain planlarini bir an evvel gerceklestirmek icin SMS gununun gelmesini bekliyordu. Usak Pedro (Hikmet Bey) ise daha once hic yemedigi gormedigi yemekler ve bu zengin dunya karsisinda, kendini kaybetmis, karabiber kankasinin pesine dusmustu…

  46. merhaba ben de bu programı başından beri izleyenlerdenim ve bende etkisinden kurtulamadım.Banu hanıma hayranlığın ötesinde hayran oldum çok müthişti.Her kelimesi kurduğu her cümle harikaydı ben bu kadar iyi cevap veren ve bu kadar kendini yetştirmiş bi insan daha görmedim hatta gidip banu hanımı iş yerinde de uzakdan izledim.Orda da tüm tatlılığı üzerindeydi yarışmayı kazanamadı ama mutlaka kötüler kazanır bu bi gerçek zaten onun bunda da gözü yoktu gerçekten kendini bile eşeltirip dalga geçebilecek kadar özgüveni sağlam bravo valla diycek bişe bulamıorum.Çiğdeme gelince komik ya çok güldürdü beni iki kelimeyi bi araya getirememesi falan ciddi komik acıtasyonla etkiledi milleti işte salla gitsin..Mustafa kemal sen ondan da komiktin canlı yayında da habire aynı cümleyi kurdu ezberleyip gelmiş heralde inte bakın türk halkına sorun yok herşey ortada ya bu ne ya :Dsen cümle kurmakdan acizmisin arkadasım komik insan seni:Dgel int de bunlar da var bunlara da bak harbiden banu hanım kendini öle güzel gösterdinki bravo sana maşallah çok imrendim valla ne yalan söyliim 😀
    emel ve hikmet de sizi pek tanıyamadım ama hikmeti hiç sevmedim bukelamn misali..ama bu yarışmanın en komik ikilisi olarak çiğdemle mustafa kemali seçtim tebrikler size bi haftam sayende baya komik geçti:D

  47. canlı yayın canlımı finalden sonra çekilmiş gibi yarışmacıların kıyafetleri değişmiyor degerlendirmeleri zayıf canlı değilse biri noteri arştırsın

  48. banucum hayatım seni çok seviyorum sana haksızlık yapıldığını düşünüyorum hele o çiğdem varya kendini bişey sanıyo kokoşun teki mustafaya kedi gibi sokuloyorsun ben mustafa kemailin eşi olsam çok kötü yapardım resmen kamaraya oynuyorlar hiçte güzel değil paranın hakkı nı versin bari ama o veremez daha yazılcak çok şey var ama susuyorum saçını başını yolasım geliyo ay yalandanda ağlaması varya tam bir kokoş.sen çok tatlısın sen gönüllrde birincisin.

  49. ya bana baksana alara sen kime laf atıyon ha.kimsenin gözü kimsede kalmadı bence senin gözün kalmış kemalde.oo kukuş çiğdeme bakale gitte tandır nasıl yapılır öğrende gel.3 saatmiş yalancıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı mallll

  50. ya bu yemekteyiz nasıl bir proğram böyle insanlar yoksulluk içindeyken bunların ukalalığı nedir böyle bunları kimse görüp niye bir itiraz yok söylermisiniz

  51. ben bu kdr berat bi akşam görmedm o betül denn kişinn ne kadar terbyesz olduğunu ve dğer bayanlarla brlkte ne kdr saygısız olduğunu gördm sayelernde kndmden utanıorum bir bayn olarak bu yrşma yemk tatma beğnme yarışması aç kalma yrşması deil…

  52. bu kadar övgü dolu mesajların üstüne diycek bişey yok ki ne yazık şu an şu yazıyı yazdığım için harcadığım zamna yazıklar olsun..ki yine bu program için harcanan paralara kanala, yapımcıya,seviyesiz ne olduğu belli olmayan yarışmacılara(çok özür diliyorum kendime,onlar gibi alçalıp bu sözü kullandığım için)izleyenlere yazık ki neyazık….bu ülke bunlarala mı böle insanlarla mı gelişecek!!ben bu ülkenin vatandaşı olarak bu tip bütün programları şiddetle kınıyorum..şu yazımla bile prim yapıyolar ya bulsam birini yüzünede söyliycem ama rtük falan hiç mi izlemez ne işe yarar acaba ..biri bi açıklasın ya,bi cevap yazsın..ÖNÜNÜZE KONAN BİR YEMEK İÇİN BİR AYLIK NORMAL VATANDAŞIN EVİNE AİLESİ İÇİN HARCADIĞI PARAYI BİR YEMEK İÇİN HARCAYIP DA,BİNBİR TÜRLÜ ÇİRKİNLİKLERLE AÇ KALDIK DİYİPDE BÜTÜN YEMEKLERİ ÇÖPE DOLDURARAK HAYVAN BARINAKLARINA VEREREK YIRTTIĞINIZI SANIYOR VE VİCDANINIZI RAHATLATTIĞINIZI SANIYORSANIZ ÇOK KOMİKSİNİZ)))))DİKKAT EDİN BİR GÜN BİR KURU EKMEĞE MUHTAÇ OLURSUNUZ.zaten o hayvanları düşünmekde sizin gibi insanlara düşmez…İNSANLAR var onlar için İNSANLAR…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s