Nilperi Şahinkaya Deniz Yıldızı Dizisi Hande Karakteri


Hafta içi hergün 19:00 da Fox Tv de yayınlanan Deniz Yıldızı dizisindeki Hande karakterini canlandıran Nilperi Şahinkaya hala Bilkent Üniversitesi tiyatro bölümünde okuyor olmalı.Hatta bir oyunda oynuyor Kel Kantocu…

Reklamlar

Nilperi Şahinkaya Deniz Yıldızı Dizisi Hande Karakteri” üzerine 118 yorum

  1. ben handeyi çok seviyorum o bu diziden ne ayrılsın ne de rol icabı ölsün ı love you

  2. diziniin en güzel kzı..prensess gibi nazar deymesin melihle cok yakısıolar ..ne zamandır ismini aryoom ..nilperii…süpermişş… konuk oyunculara yazmıolardı oyuzden bılımodm simdi örewndm.. süper bi ismi war.. sacları harikka melihte cooook yakısıklı yerım ben onuu ıkısıde dizinn favorilerii..salak çirkin pelin ölsün….. denizde iğrenn basro olurmu o ıyy ıgren.. nese yya nilperi BLLA BİTANESİİN CANTUĞ ABIYLLE COK YAKISIONUZ CANTUG (MELİH) MUCKKK SECOSEEEEE….GÜLŞAH

  3. sewmiosan sevme lan hande abla senin zewkine kanmadı senin zewkble meşhur olmadı senin sevgine gerek duymaz mors ol mal

  4. çok güzel bir kızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  5. dizide başka güzel yok aslında var ama biraz banu ama nilperi abla bin basar helde güneş emire yani denize

  6. ben nilperi şahinkaya yı çok seviyorum ve çok güzel buluyorum ayrıca rolünüde çok güzel ve başarılı bir şekilde yapıyor.başarılarının devmını dilerim.seni çok seviyorum hande ablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  7. war ya dizideki en tipsiz kızlar başröl oluyo örneğin denizzzz gözde ve hande çok güzel ama başrol deil konk ouncuuu bide filmlerdaki bütün erkekler çirkin kızlrın deniz yıldızına göre denizin arkasından koşuyo ben mert ve ya dierlerininnnn yerinde olsam hande ve gözdeyle çıkardım yanlış anlamayın ben erkek deilim

  8. acayib guzal bir kiz va cok sekar.irandan(tehran)sana selamlar nilperi.seni cok seviyorom.

  9. pardon hande bişiyler unuttum seni çok seviyorum neden bu kadar güzelsin ya kıskanıyorum ama ha çok grçkçi sin oy ya senin için canımı veririm ya aşkım I LOVE YOU

  10. eklide bnde gerçek olduna eminim çünkü ondaki fotolar hiçbiyerde yok 🙂

  11. bence dizideki en iyi rol yapan 3 kişi var banu,melih ve hande abla hepsi çok başarılı oyuncular ayrıca diğerleride iyi rol yapıyor.ha ayrıca adaşımsın nilperi abla benimde adım nilperi.dizinin en güzeli nilperi şahinkaya.
    🙂
    🙂

  12. ben handeyi ço0k seviyorum ama özenmiyorum gözdeyi daha çok seviyorum benbim deniz yıldızı dizide en sevidğim karakterler hande ve gözde

  13. erkek olsam sizi görünce mum gibi erirdim.Ben bu filmin en güzel karekteri sizsiniz.Zaten sırf siz varsınız diye izliyorum.Normalde okadarda güzel bi film değil . Cantuğ’la heyecan katıyosunuz filme. bu yolda devam edin çok başarılı olursunuz. (Y)

  14. nilperi çok tatlı deniz yıldızı dizisini çekenn kişi sakın onu oyundan çıkarma yoksa biz sınıfça o diziyi bırakcak ona göre mucuk…

  15. seni çookk seviyorum inşallah dizinin kadrolu oyuncusu olursun çokk başarılı bir oyuncusunn 🙂

  16. siz çok güzelsiniz hande hanım benden bile melihle çok yakışıyosunnn selam söle melihe pelin çok basitt yaaaaaaaa denizde öleeeeee basitt gözdeyle handeye bayılıyorum vallaaaaaaaaaaa

  17. süper ikilisiniz hande ve gözde çok güzelsinnn hande gözdeeeeeeeeeee çok güzelsin gözde sen mertte yakışıyosun handede melihe gerçektede sevgili olun inşallah öptüm hande byee I love you 😀

  18. maşallah 41 kere vay bee senin tipin nekadar güzell yaa ve zarifsin çok tatlısınn hande melih handee çok yakılşıyosunuzzzzz

  19. pelin çok tipsizzzzzz ve basitt kırooo pelin hande çok güzell yüzüde tiüpide melihe çok yakışıyoo hiç deniz yıldızı bitmesinnn handeee geldii ben bu diziyi izlemeye başladım o oluncaaa zevkli oluyoo süper ya kız handeeeee

  20. yaaa lütfen diziden cıkmasın konuk oyuncu olmasnnnnn peline zafer melihede hande olsn zafer mesele kadrolu senarstlere seslenyrmmmm ckmasnnn diziden

  21. ayy nilpericim o kadar da seninle uğraşmıştık ki resmini internete koymasınlar diye ama yinede koymuşlar…ayrıca seninki sana 14 şubata özel bir sürpriz hazırladı benden duymuş olma ama seni geçenlerde gördüğümüz otelin restarantına götürecekmiş… nese canım nuray teyzeyle hulisi amcaya yani annenle babana çok selam söyle en yakın zamanda yanlarına gelmeye çalışıcam çünkü şuan fransadayım sevgililer gününü burada geçiricem …ha bu arada unutmadan sölim telefon numaram değişti ama nuray teyze biliyor ondan alırsın hadi bay bay 17 şubatta italyaya gelince görüşürüz …:)=)

  22. nilpericim çok güzelsin…ayrıca cantuğ abiye çok yakışıyosun…inşallah 14 şubatta sevgilin sana yakışan bir sürpriz hazırlar…cantuğ abi çok yakışıklı…sende güzelsin ve birbirinize çok yakışıyorsunuz…ayrıca küpelerin sana çok yakışmış…

  23. Şu HANDEYE bayılıoru çook güzell annesnn adı neydi bunn KİTABINI okuycam da yada annesnn kitabınn adı neydi

  24. hande seni ebn melihle çok yakıştırıyıom sen çok tatlu o çok tatlı çok yakışıosununz deniz yıldızından ayrılmanı hiç istemiom deniz yıldızını zaten sen varsın diye izliom

  25. ELİF SEN YORUM YAZMIŞSIN YAA HANİ ‘BENCE BU KIZ HİÇ GÜZEL DEİL’ DİYE BUNDAN EMİNİM SEN VARYA ÇOK ÇİRKİNSİN KISKANDIĞINDAN BÖYLE SÖYLÜYOSN BENCE BU KIZ VARYA İLERDE ÇOK BÜYÜK OYUNCU OLUR SEN BAŞKALARINA BÖYLE YORUMLAR YAPMADAN ÖNCE Bİ DÖN KENDİNE BAKK……..

  26. Çok seviyorum seni Nilperi abla..Çok iyi rol yapıyorsun 🙂 Senin en büyük fanlarından birisiyim 🙂 (L)

  27. hande sen dizideki diğer oyunculardan çok daha gzl sana hastayım.Senin için o diziyi izliyorum.senin kadar güzel birisini tanımıyorum.K.MARAŞTAN SEVGİLERLE ÖPÜYORUM.HAYATININ GERİ KALANINDA BAŞARILAR.EMİNE VE HANDEMMMMMMMMMMMM….

  28. hande ablacım sni çok seviom snin en büyük hayranınım filimde bir sürü birbirinden güzel kız var ama sn daha güzel sin I love youuuuu hande ablacım mujx

  29. hande dizinin en güzel ve en tatlı kızı melihlede cok yakışıyorlar diziyi hande icin izliyorum seni cok seviyorum hande

  30. hande abla cigimseni cok seviyorum bir tane sin ben iran tebriz den seni gormek icin dizi’nin hic bir bolumunu kacirmiyorum.optuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum

  31. hande ile melih’i çok yakıştırıyorum.nilperi şahinkaya rolünü çok başarılı yapıyor.sevgilerle

  32. emine merve :hande sen dizideki diğer oyunculardan çok daha gzl sana hastayım.Senin için o diziyi izliyorum.senin kadar güzel birisini tanımıyorum.K.MARAŞTAN SEVGİLERLE ÖPÜYORUM.HAYATININ GERİ KALANINDA BAŞARILAR.EMİNE VE HANDEMMMMMMMMMMMM….

  33. deniz yıldızı dizisi çok güzel ama bazen kaçırıyomm he bide dizide adın hande ama yazmıyo gerçek adın lütfen adını söyle

  34. hande abla 3 kişi çok güzel banu gaözde ve hande bnce pelin çok uğraşmasın sen ve melih çok yakışıonuz ama sen nie gittin ya o murat varya ondan nefret ediom sen not bırakıp gittin melih abi şarap ve güller almıştı sana şarap kırıldı yaaa denizde mertle uğraşmasın gözde ve mert yakışıolar banu çokk güzel ozana bayılıom ikisi çok yakışıo ama fuatla evlenmek zorunda inşallah evlenmez zaten bu akşam sedef in bi pavyon kızı olduğunu öğrenio çokk heyecanlııı :D:D:D

  35. hande çok güzel ama dudakları biraz kötü ama onun dışında çok güzel bir kız melihlede çok yakışıyorlar

  36. Nilperi bir perikızı gibisin.çok güzelsin yhaa ekrana güneş gibi doğdun hep ekranlarda ol alem güzellik görsün KıSkanan herkes çatlasın sen fox un melegisin kib

  37. yha bence dizideki en güzel kız hande ve banu ikisinide cok sewiom melihle cok yakısıolar diziden ayrılmasın ve bu dizi hiç bitmesin

  38. arkadşlar valla doğru solemek lazımmmm ben en çok erkeklerden cantuğyu eviyorum yan.i meliji ama kızlardan ise hande ama banuda guselll ama melih benim aşşşkkkıııımmmmmmmmmmmmmmmm veee benim onla resmim var solemek isteemedim ama melih benim abim benim adımda alev cantuğğ 😀 bana tm soruları sorabiliirsiniz bu arada cantuğ abim 28 yaşında ama o benim herşeyimmm bu arada hiç heveslenmeyin sevgilissi var hemde deniz yıldızındki handee yani nilperi ayyyyyyyy ayyyyyyyy

  39. çççççççççççççççççooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkk tatlısın güzelsin amman nazar değmesin

  40. nilperi çok güzel bir kızzzzzzzz salak denizden güzel o kızdan nefret ediyorum ayyyyyy gözleri ise kocaman çoooooooooooooooooooook çirkinsin deniz miğdemi bulandırıyosun iğrençsiin yaa bok surat nolcak

  41. ewet ya banu da çok güzel pelinde çirkin filmde bi güzel olanlar hande banu gözde bence denizle pelin iğrenç bence ben melihide çok seviyorum çok komik ve çok tatlı

  42. bana bak mal bikerem cantuğnun kardeşi yok o tek kardeş ve cantuğ nilperiyle sevgili deil nilperinin sevgilisi amerikalı….BUDA SANA KAPAK …ay kusura bakma nilperi bu yorumu neden yaptığımı buluşunca anlatırım….

  43. hande bence o kadar da güzel deil ama melihle çok iyi bir ikili bence o diziden hiçççç ayrılmasın

  44. ben banu gelmeden önce banuyu seviyodum ama hande gelince fikrim birden beri değişte dizinin en güzelleri 1 nilperi şahinkaya hande 2 begüm topçu banu 3hazal filiz küçükköse gözde 4başak akbay pelin

  45. bu salaklar senin için yorum yapmışya nilpericim ama ben seni daha çok seviom .kızılcık

  46. bence hande süper bi kız, yani nilperi. ama deniz yıldızı dizisinin en güzel ve en başarılı oyuncusu BANU.

  47. hande abla seni çok ama çok seviyorum çok ğüzelsin ya sen deniz yıldızinda konuk oyuncu olma lütfen o diziden hiç ayrılma seni seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  48. bnce hande ve gözde 1. deniz iğrenç çok çirkin ruhsuz ve tipsiz başrolden def olsun gitsin handem veya gözdem gelsin çok güzeller banu da çok güzel 3üne bayılom keşke onlarla tanışıp görüşebilsem nazar değmesin

  49. bence dizinin olmazsa olmazlarından melihi adam eden tek kişi diziyede çok yakışıyo umarım gelecek yıllarda onu daha iyi yerlerde görürüz başarılarının devamını diliyorum

  50. BENCE DENİZ HİÇ GÜZEL DEĞİL NASIL BAŞROL OYUNCUSU YAPTILAR ONU ANLAMIYORUM BEGÜM TOPLU [BANU] VE NİLPERİ ŞAHİN KAYA [HANDE] EN GÜZELLERİ CANTUĞ TURAY [MELİH] ÇOK YAKIŞIKLI DİZİ SATEN SÜPER EE NE DİYEYİM HARİKA BİR PROJE TEBRİK EDİYORUM HEPSİNİ 😀 😉

  51. ben ilk başlarda handeyi seviyordum ama sonradan fikrim değişti dün akşamki bölümde yani 06.04.2010 salı günü hande beni çk şaşırttı melih gittikten sonra bir erkek geldi bakalım ne olcak ama güzelliğine birşey diyemem…

  52. BENDE HANDEYİ ÇOK SEVİYORDUM ESKİDEN MELİHİ SEWDİĞİNİ SANMIŞTIM AMA SON BÖLÜMDE GERÇEK YÜZÜ ÇIKTI ORTAYA AMA ÇOK GÜZEL VE SEVİMLİ….

  53. tek bişey sölicem yazıklaaar olsun sana hande..Ne çok sevmiştim seni.Melihle birleşin die dualar eder olmuştm ztn son 2 haftadır batıoydun bana şu son davranışınla içimdeki sevgi yerini nefrete bıraktı.o çocukla öpüşene kadr inanmak istemdm hande yapmz öle şey melihi sevio ddm (bide yarı çıplaktn düşün nası inanmşım sana)hele o çocuğun boynunu öpmeye başladn yatak odasında o sahne çıktığı anda kanalı deiştirdm o kdr kötü oldm ağlak bi tip de deilim ama sayende musluklarım bi açıldı durmk bilmedi hele melih görünce tamam ddm işte şimdi herşey bitti.Yaa kızım bndn önce melih hayatında ilk defa birini sevmişti bee ilk defa birine AŞKla bakıyodu.Zorun neydi be güzelim sessizce çıkıp gitseydin melihde iki gün ağlardı unuturdu en azından yenidn olur mu die ümitlenmzdi çocuk.Yazık deil mi ona nası değer veriodu sana snn için akrabasını bile kovdu evinden sen naaptın mahvettn çocuğu o yalnızlar partisinn olduu günü hatırlıorum da havalara uçmuştm allahım snnda birleştiler die nese daha fazla uzatmiyim özür dilerim çok doluydum 😥

  54. ben handeyi çok seviyorum melihle birbirine çok yakııyor diziden hiç çıkmamasını istiyorum ve melihle barışmalarını çok ama çok istiyorum

  55. BENCE EN GÜZELİ BANU ONDAN SONRA HANDE ONDAN SONRADA GÖZDE SONRA PELİN ELİFTE HANDEYİ KISKANMASIN

  56. çooooooooooooookkkk güzelsin filmden çıkmasaydın hande abla ne olur bu pazartesi günü bu filme dön sensiz film hiç güzel deyil melih ile sen barışın ne olur lütfen

  57. offfffffffff kusura bakmayın fazla uzattım. nilperi oraya gelirsem senin saçını başını yolarım haaaaa haberlere çıkıcam bak görüceksin. allahtan resimlerin var. 8 yaşındaki kıza yapılırmı be utan utan . merak etme ben küfürbaz bi çocuk deyilim.
    ama evini bilsem seni öldürücam. ve ilk önce kendimi öldürücam.

  58. yorumlarınızın bazılarını okurken kendimi gülmekten alamadım.hemen hemen herkes aynı fikirde dizi handenin gelmesiyle dahada sevildi bana göre melihi değiştirdiğinden dolayı.hande başta bu şekilde grmedi bişi oldu rolünü değiştirdiler.handenin ilk sevgilisi melihe bişi yapcak die kız melihten ayrıldı ozamanlar acı çekiyodu ve bu handenin pisikopat sevgilisi geldi özür diledi ve giderken size göstercem dedi ama sonra senoryayı değiştirdiler ama bu bölümlerde hande geri gelcek gibi her an gerilim müziği çalınca hande geldi diyorum ama büyük ihtimal gelecek sanırsam.

  59. bn deniz yıldızı dizisini en baştan beri izliorum hande ve gözde cok güzel melihle mert cok yakışıklı gözde mertle cıksın baska bi isteim yok bide deniz ve zafer ezikleri oyundan çıksın coookk tipsizler böyle biri bas rolde yha yuhhh diorum bu arada banu da gerçekten çok güzel özgürde cok tatlı oda banu ile cıksın

  60. bence hande hiç güzel değil çok gııcık melihi aldattı yaaaaaaa gerizekalı ilklerde çok şekerdi ama melihi aldatınca ondan nefret ettim.hem deniz okadar güzel ki ama gözde süperrrrrrrrr mert seni çokk seviyorum çok yakışıklısın süpersinnnnnnnnnnnnnn üçünüzüde çok seviyorum SÜPERSİNİZ………………

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s